X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 113

Onderwerp: [Holiday Park] 2018

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Het is de eerste keer dat ik dit topic lees, maar ik herinner me wel dat er in Yumble een attractie stond met de naam "Mia & Me". Zouden ze deze overgekocht hebben of is dit puur toeval?
    Mia & me is een televisiereeks, ik ken de figuurtjes ook niet echt behalve dat ik ze ben tegengekomen in Rainbow Magicland. Ze zullen een deel van de indoorhal voor zich krijgen, ondanks dat ze zover ik weet niet van Studio 100 zijn. De attractie in Yumble had hetzelfde thema, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het niet om dezelfde attractie gaat.

  2. #2

    Re: [Holiday Park] 2018

    Mia & Me is eigendom van het Duitse 'm4e', waarin Studio 100 dit voorjaar een meerderheidsparticipatie heeft genomen.

    Ondertussen is Studio 100 in bezit van 90% van de aandelen van 'm4e', en worden er onderdelen van zowel Studio 100 Media als 'm4e' samengevoegd. Mia & Me kan dus vanaf nu beschouwd worden als eigendom van Studio 100.
    Laatst gewijzigd door Beauke; 25-10-17 om 16:56.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •