X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 112

Onderwerp: [Holiday Park] 2018

  1. #81

    Re: [Holiday Park] 2018

    kost geld. Dat steekt Gertje liever in eigen zak.

  2. #82

    Re: [Holiday Park] 2018

    Ik vind het vooral jammer dat die huisjes geen functioneel nut hebben; van buitenaf zie je leuke huisjes, maar binnen heb je gewoon een vierkante staal-betonnen hal. Het zou veel fijner zijn als je effectief ín die huisjes zou kunnen. Binnen staan er ook zo'n huisjes als decoratie, ik hoop dat ze daarin toch wat Heidiland achternagaan en die structuren een invulling geven en er niet als lege dozen laten staan.

  3. #83

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Ik vind het vooral jammer dat die huisjes geen functioneel nut hebben; van buitenaf zie je leuke huisjes, maar binnen heb je gewoon een vierkante staal-betonnen hal. Het zou veel fijner zijn als je effectief ín die huisjes zou kunnen. Binnen staan er ook zo'n huisjes als decoratie, ik hoop dat ze daarin toch wat Heidiland achternagaan en die structuren een invulling geven en er niet als lege dozen laten staan.
    Ik heb een video van de Holiday Park fanday van vorig jaar gevonden waarin Holiday Indoor wordt beschreven:

    https://youtu.be/i-H1aX2rsbw?t=13m20s

    Er komt blijkbaar een winkel aan de rechterkant in het gebouw en links een horeca punt. Had ergens precies gelezen dat er een Creperie kwam en dan misschien ook een BBQ punt.

    De ingang zelf voor de hal is te vinden rechts van het podium. Het lijkt inderdaad dat deze gebouwen geen functioneel nut hebben, maar volgens deze video komt dat waarschijnlijk nog. Maar deze zullen dan waarschijnlijk geen gebouwen zijn waar er toegang voor bezoekers is. Dit is inderdaad spijtig. Ik vond dat dat goed gedaan was in Heidiland in Plopsaland. Maar wie weet komt dat nog...

  4. #84

    Re: [Holiday Park] 2018

    Nieuwe foto's van de binnenzijde:













    Gevels:





    Foto's: https://www.facebook.com/HPNOW/

  5. #85

    Re: [Holiday Park] 2018

    Op zich niet mis, maar ik vind die groene speelconstructie wel zeer storend. Hopelijk wordt die nog wat meer in thema gebracht...

    En de huisjes worden dus effectief gebruikt

    Hopelijk wordt de gevel nog beter afgewerkt.

  6. #86

    Re: [Holiday Park] 2018

    Die groene speelconstructie was mij ook al opgevallen, en niet op een positieve manier. Dit steekt toch echt wel af tegen de rest van de hal. Maar misschien wordt er nog iets mee gedaan. Wie weet zorgt sfeerverlichting dat het al wat minder opvalt.

  7. #87

    Re: [Holiday Park] 2018

    Het enige dat tot dusver mogelijk een BEETJE mooi lijkt is het decor & backdrop van de coaster ... De rest vind ik persoonlijk ronduit spuuglelijk, overkitcherig, plastiekerig & fake. Lijkt mij naast Coevorden de lelijkste indoor creatie van Plopsa dusver. Hopelijk draait het eindresultaat nog ietwat positief uit, maar daarvoor lijkt de basis al té lelijk ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  8. #88

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Lijkt mij naast Coevorden de lelijkste indoor creatie van Plopsa dusver. Hopelijk draait het eindresultaat nog ietwat positief uit, maar daarvoor lijkt de basis al té lelijk ...
    Wat vind je dan zo lelijk aan Coevorden? De hele indoorzone daar is wat mij betreft misschien net wel het knapste dat Plopsa ooit heeft neergezet.

  9. #89

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Wat vind je dan zo lelijk aan Coevorden? De hele indoorzone daar is wat mij betreft misschien net wel het knapste dat Plopsa ooit heeft neergezet.
    Ik heb het onlangs voor de eerste keer bezocht, en vond het persoonlijk enorm ongezellig, duister en onuitnodigend uit.

    Dit ziet er werkelijk helemaal niet uit en lijkt in 30 minuten ontworpen geweest te zijn in RCT 3. Een berg gesmolten plastiek in babykots groen en pamper bruin, en een Zwitsers “dorp” die er uit ziet als een veredelde kerstmarkt. Nee, het ziet er naar mijn mening enorm kitcherig en lelijk uit.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  10. #90

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik heb het onlangs voor de eerste keer bezocht, en vond het persoonlijk enorm ongezellig, duister en onuitnodigend uit.

    Dit ziet er werkelijk helemaal niet uit en lijkt in 30 minuten ontworpen geweest te zijn in RCT 3. Een berg gesmolten plastiek in babykots groen en pamper bruin, en een Zwitsers “dorp” die er uit ziet als een veredelde kerstmarkt. Nee, het ziet er naar mijn mening enorm kitcherig en lelijk uit.
    Och man hou eens op, als't maar om studio100 of Plopsa gaat is alles slecht bij jou.

  11. #91

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Och man hou eens op, als't maar om studio100 of Plopsa gaat is alles slecht bij jou.
    Pardon? Persoonlijke mening ...

    Plopsa doet heus niet alles fout in mijn ogen, maar toch wel zeer veel. Gelieve dus een persoonlijke aanval dus voor jezelf te houden, ik houd je heus niet tegen om meteen 2 weken Haßloch te boeken ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  12. #92

    Re: [Holiday Park] 2018

    ik vind het persoonlijk best ok. Van een beetje kitsch en cliché in een pretpark is nog nooit iemand gestorven, en het helpt wel om een bepaalde sfeer te scheppen.
    in 2019 zet ik nog wel een dagje HP op het programma, en dan loop ik er wel even binnen om te kijken. voor de rest kan ik alle nieuwe toevoegingen alleen maar toejuichen. ik denk wel dat HP iets meer familiepark mag worden, nu ligt de focus wel sterk op het thrill publiek.

  13. #93

    Re: [Holiday Park] 2018

    De binnenkant ziet er niet bijster slecht uit. Met de showverlichting aan zal dat ook wel nog een ander beeld geven. Enkel dat spuuglelijk groen klimrek breekt echt wel de toon, tenzij ze daar nog wat bomen & planten thematisatie gaan rondplaatsen.

  14. #94

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Pardon? Persoonlijke mening ...

    Plopsa doet heus niet alles fout in mijn ogen, maar toch wel zeer veel. Gelieve dus een persoonlijke aanval dus voor jezelf te houden, ik houd je heus niet tegen om meteen 2 weken Haßloch te boeken ...
    Vind je dat al een persoonlijke aanval? 't valt me gewoon op...maar aangezien je hier je mening niet meer mag uiten tegenover die grote zelfverklaarde pretparkfans... van kwaad tot erger.

  15. #95

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Vind je dat al een persoonlijke aanval? 't valt me gewoon op...maar aangezien je hier je mening niet meer mag uiten tegenover die grote zelfverklaarde pretparkfans... van kwaad tot erger.
    Als u zegt “Och man hou eens op”, kan ik niet anders dan dat persoonlijk nemen ja. Mij daarna een zelfverklaarde pretparkfan noemen (waar slaat dat trouwens op?) helpt ook niet echt. Een mening had geweest: ik vind het wel mooi. Simpel. Kunnen we nu terug ontopic gaan zónder elkaar’s eerlijke mening te bekritiseren?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  16. #96

    Re: [Holiday Park] 2018

    Neverland Decors werkt achter de schermen verder aan de theming van de nieuwe hall:



    Bron: Facebook Neverland Themepark Projects

  17. #97

    Re: [Holiday Park] 2018

    Meer foto's van de buitenzijde van de hall:









    Bron: https://plopsafans.be/

  18. #98

    Re: [Holiday Park] 2018

    Afgewerkte facade:

    Meer foto's op: http://www.holidaypark-uptodate.de/a...-finaler-phase
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  19. #99

    Re: [Holiday Park] 2018

    Nope, still ugly ... De achtergrond is wansmakelijk cheap, en de opbouw van de gevels is zeer onnatuurlijk en duidelijk opzettelijk zo gemaakt dat de lelijke, betonnen buitenmuur zo min mogelijk bedekt moet worden met die doeken ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  20. #100

    Re: [Holiday Park] 2018

    Ik vind het ook wat teleurstellend ...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •