X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 112

Onderwerp: [Holiday Park] 2018

  1. #1

    [Holiday Park] 2018

    Holiday Park zal volgend jaar uitbreiden met een 5000 vierkante meter grote indoorhal.



    Deze hal zal 3 thema's omvatten: Heidi, Mia & Me en Tabaluga.
    De hal zal gebouwd worden op de oppervlakte van de voormalige lasershow „Aquascope“.

    Totale kost: 7,5 miljoen euro.

    Een overzicht van de verschillende attracties:


    - Familieachtbaan
    - Dierenkarussell (Heidi)
    - Interactieve Karussell (Mia & me)
    - Glijbaan
    - Ballenbad
    - Gastronomie (2)
    - Shop
    - Theater mit 500 zitplaatsen
    - Speelplaats


    Concepts:










    Bron + meer: http://plopsanews.com/de/holiday-par...oor-themenpark

  2. #2

    Re: [Holiday Park] 2018

    Die achtbaan ziet er weer zo een typisch Plopsa Indoor Zierer baantje uit. Enkel is het deze keer in Heidi-thema in plaats van Wickie de Viking.

  3. #3

    Re: [Holiday Park] 2018

    Ik ben benieuwd wat die interactieve Mia & Me-draaimolen word, een bloemenmolen hebben ze al. Ik kende het figuurtje niet maar hoop van harte dat ze het in Duitsland houden.

    Heidi indoor vind ik er heel leuk uitzien, het is eens iets anders.

  4. #4

    Re: [Holiday Park] 2018

    Niet slecht dat het park kiest voor een indoorhal: het maakt het een pak regenbestendiger. Nu is Burg Falkenstein de enige indoorattractie. Het zal vast weer erg mooi aangekleed zijn, maar qua attracties is het weinig interessant. Goed dat er weer een achtbaan bijkomt, maar ergens jammer dat het weer een standaardmodel is.
    Ik had voor volgend jaar eerder iets verwacht op de plek van Hollys Wilde Autofahrt, maar daar zullen we misschien nog wat langer op moeten wachten...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik ben benieuwd wat die interactieve Mia & Me-draaimolen word, een bloemenmolen hebben ze al. Ik kende het figuurtje niet maar hoop van harte dat ze het in Duitsland houden.
    100 % akkoord!

  5. #5

    Re: [Holiday Park] 2018

    Fijn voor Holiday Park, maar dat logo, jezus, ik vind het er helemaal niet uitzien.

  6. #6

    Re: [Holiday Park] 2018

    Lelijk logo of niet, ik vind de concepts er alvast heel sfeervol uitzien. En wat maakt het uit dat de achtbaan dezeldfde lay out zal hebben? Het gemiddelde publiek komt in zijn leven maar in één van de Plopsa Indoor-parken. Waar staat er trouwens geschreven dat het om dezelfde lay out gaat? Niet dat het mij zou verrassen .

  7. #7

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Waar staat er trouwens geschreven dat het om dezelfde lay out gaat? Niet dat het mij zou verrassen .
    Op de concepts is het vrij duidelijk te zien
    Ook ik vind het best jammer. Iets meer creativiteit zou welkom zijn, en ik ben er zeker van dat Plopsa dat wel kan.

    Ik vraag me overigens wel af hoe ze die thema's gaan laten matchen in één hal. Heidi en Tabaluga hebben nog een klein beetje dezelfde leefwereld, maar om daar ineens een knalroos deel tussen te zetten... ik weet het toch niet goed
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  8. #8

    Re: [Holiday Park] 2018

    Aanvankelijk was ik nog matig enthousiast, maar als je ziet dat deze hal niet zoveel groter zal zijn als Mayaland, vind ik 3 thema's opeen toch wel heel druk. Hoe ze dat daar allemaal gaan inproppen... Lijkt een vrij donkere maar wel gezellige hal te worden.

  9. #9

    Re: [Holiday Park] 2018

    Zou die achtbaan niet van Tabaluga kunnen zijn, die sneeuwpop bovenaan de coaster komt van Tabaluga.
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 28-07-17 om 17:14.

  10. #10

    Re: [Holiday Park] 2018

    We hebben hier nog niet veel over gehoord, rond kerst stond Mayaland in de Panne (de ruwbouw dan) toch ook al zo goed als recht?

  11. #11

    Re: [Holiday Park] 2018

    Het is de eerste keer dat ik dit topic lees, maar ik herinner me wel dat er in Yumble een attractie stond met de naam "Mia & Me". Zouden ze deze overgekocht hebben of is dit puur toeval?
    Once you sit back, you never go back.

  12. #12

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Het is de eerste keer dat ik dit topic lees, maar ik herinner me wel dat er in Yumble een attractie stond met de naam "Mia & Me". Zouden ze deze overgekocht hebben of is dit puur toeval?
    Mia & me is een televisiereeks, ik ken de figuurtjes ook niet echt behalve dat ik ze ben tegengekomen in Rainbow Magicland. Ze zullen een deel van de indoorhal voor zich krijgen, ondanks dat ze zover ik weet niet van Studio 100 zijn. De attractie in Yumble had hetzelfde thema, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het niet om dezelfde attractie gaat.

  13. #13

    Re: [Holiday Park] 2018

    Mia & Me is eigendom van het Duitse 'm4e', waarin Studio 100 dit voorjaar een meerderheidsparticipatie heeft genomen.

    Ondertussen is Studio 100 in bezit van 90% van de aandelen van 'm4e', en worden er onderdelen van zowel Studio 100 Media als 'm4e' samengevoegd. Mia & Me kan dus vanaf nu beschouwd worden als eigendom van Studio 100.
    Laatst gewijzigd door Beauke; 25-10-17 om 16:56.

  14. #14

    Re: [Holiday Park] 2018

    @Ignace en Beauke: Bedankt voor de uitleg! Ik vond die exacte naamsovereenkomst al opvallend, nu ken ik ook de oorzaak daarvan.
    Once you sit back, you never go back.

  15. #15

    Re: [Holiday Park] 2018

    Volgens Plopsafans, zal volgende Zamperla attractie gebouwd worden in de nieuwe indoorhal:



    Tevens zal de bootride " Tabalugas Abenteuer" het park verlaten...

  16. #16

    Re: [Holiday Park] 2018

    Plopsafans zegt ook dat de attractie uniek word in Europa, maar in tayto park staat die.

    Jammer van de boottocht... Ik snap echt niet waarom Plopsa vind dat deze in de weg staat. Dit soort attracties is ideaal voor kinderen om echt in de fantasiewereld te verdwalen, maar Plopsa kiest steeds simpele molentjes boven een veel leukere Trackride... Ze mogen wat dat betreft een voorbeeld nemen aan Familyparkje Neusiedlersee en Paultons Park wat mij betreft.

  17. #17

    Re: [Holiday Park] 2018

    Volgens Plopsafans wordt ook de nieuwe achtbaan gethemed naar Tabaluga, waardoor dit de grote Tabaluga-attractie wordt.

    De bootvaart verdwijnt dan om plaats te maken voor het nieuwe waterpark, wat ze ook zonder gemeentelijke steun wilden bouwen.

  18. #18

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Volgens Plopsafans, zal volgende Zamperla attractie gebouwd worden in de nieuwe indoorhal:



    Tevens zal de bootride " Tabalugas Abenteuer" het park verlaten...
    Weer zo'n typische attractie voor Plopsa, maar het past wel in hun indoor parken. Hopelijk wel iets mooier gethematiseerd dan dit, maar dat verwacht ik wel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Plopsafans zegt ook dat de attractie uniek word in Europa, maar in tayto park staat die.

    Jammer van de boottocht... Ik snap echt niet waarom Plopsa vind dat deze in de weg staat. Dit soort attracties is ideaal voor kinderen om echt in de fantasiewereld te verdwalen, maar Plopsa kiest steeds simpele molentjes boven een veel leukere Trackride... Ze mogen wat dat betreft een voorbeeld nemen aan Familyparkje Neusiedlersee en Paultons Park wat mij betreft.
    Het is enerzijds jammer dat hij verdwijnt, maar gelukkig houden ze wel Tabaluga voor de achtbaan (heb wat nostalgie voor het figuurtje die ik vaak op tv zag tijdens onze reizen naar Duitsland ). De laatste keer dat ik de attractie deed was een paar jaar terug en toen zag het er nogal belabberd uit... De scenes op zich vielen wel mee, maar de omgeving... Bloempotten lagen gewoon willekeurig in de struiken... Hopelijk zetten ze wel eens een mooie dark ride ook want dat heeft het park daar wel nodig. Eigenlijk elk Plopsa park zou één moeten hebben!
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  19. #19

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Jammer van de boottocht... Ik snap echt niet waarom Plopsa vind dat deze in de weg staat. Dit soort attracties is ideaal voor kinderen om echt in de fantasiewereld te verdwalen, maar Plopsa kiest steeds simpele molentjes boven een veel leukere Trackride... Ze mogen wat dat betreft een voorbeeld nemen aan Familyparkje Neusiedlersee en Paultons Park wat mij betreft.
    Volledig mee eens! Holiday Park barst echt van de molentjes. Dit jaar alleen al werden er twee nieuwe bijgeplaatst in de Beach-zone. Daarvoor kwam het gebied Airshow '71 met een Skyfly en 3 molens. Majaland staat ook vol met allerhande molentjes. Ik snap ook niet dat, als je al Magic Bikes en zo'n bloemenmolen hebt staan, dat je dan nog een interactieve carrousel wilt zetten als park.

    En dat een bootvaart dan moet verdwijnen, maakt het nog spijtiger. Dat is net een attractietype waarbij je als park onderscheidend kunt zijn en je bezoekers meenemen in een andere wereld. Niet dat ik Tabalugas Abenteuer zo geslaagd vond, maar ik vind het toch spijtig dat Plopsa schijnbaar geen waarde hecht aan dit soort attracties (wat je ook ziet aan de huidige staat van Burg Falkenstein, vind ik) en liever gaat voor standaardervaringen. Wel steeds mooi aangekleed, dat moet ik wel toegeven, maar ik blijf toch op mijn honger zitten.

  20. #20

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Volledig mee eens! Holiday Park barst echt van de molentjes. Dit jaar alleen al werden er twee nieuwe bijgeplaatst in de Beach-zone. Daarvoor kwam het gebied Airshow '71 met een Skyfly en 3 molens. Majaland staat ook vol met allerhande molentjes. Ik snap ook niet dat, als je al Magic Bikes en zo'n bloemenmolen hebt staan, dat je dan nog een interactieve carrousel wilt zetten als park.
    Eigenlijk heel simpel, deze molentjes komen in het indoor gebied, dat men ook afzonderlijk kan openen in de winter.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •