X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 112

Onderwerp: [Holiday Park] 2018

  1. #61

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    DAt is de opening van Majaland Kowatny, niet Holiday Park Indoor als ik me niet vergis.
    Woops, foutje! Ja ze zijn ook allemaal zo verschillend ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #62

    Re: [Holiday Park] 2018

    Thematisering van de hal:



    Bron: http://www.holidaypark-uptodate.de/

  3. #63

    Re: [Holiday Park] 2018

    In de Panne vind ik het rechte stuk muur van de hal van Mayaland op het Dorpsplein totaal niet storen, maar hier is het toch een heel stuk opvallender...

  4. #64

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    In de Panne vind ik het rechte stuk muur van de hal van Mayaland op het Dorpsplein totaal niet storen, maar hier is het toch een heel stuk opvallender...
    Volgens deze concept arts komt er nog een gethematiseerde wand op. Die ziet er drukker uit als die van in de Panne maar ben wel benieuwd hoe dat eruit zal zien.

    http://www.holidaypark-uptodate.de/n...lienachterbahn

  5. #65

    Re: [Holiday Park] 2018

    Ik hoop dat ze niet dezelfde tekening van bergen kiezen als degene die ze in Kownaty binnen hebben gehangen. Want die is echt zo onrealistisch...

  6. #66

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik hoop dat ze niet dezelfde tekening van bergen kiezen als degene die ze in Kownaty binnen hebben gehangen. Want die is echt zo onrealistisch...
    Je kan op je beiden oren slapen: Plopsa kopieert zelden tot nooi.... ah wacht...

  7. #67

    Re: [Holiday Park] 2018

    Kleine update van de HP Facebook pagina ... Dat ziet er toch al redelijk anders uit dan de andere Plopsa Indoor parken, al is het natuurlijk een kleine blik op de theming.

    https://www.facebook.com/ExpeditionG...type=3&theater

    Volgende link is een andere update van de buitenkant van de hal door een Holiday Park fan-site. De eerste achtbaan-delen zijn dus aangekomen... Andere kleur dan gewoonlijk. Vraag me wel af wanneer de hal precies zal openen.

    http://www.holidaypark-uptodate.de/t...oor-11-05-2018

  8. #68

    Re: [Holiday Park] 2018

    Nick Jespers bracht een nieuwe bouwfoto mee:



    Bron: instagram Holiday Park

  9. #69

    Re: [Holiday Park] 2018

    Paar nieuwe foto's. Opening begin augustus (of mogelijk iets sneller):







    Bron: https://www.rheinpfalz.de/lokal/neus...ettergarantie/

  10. #70

    Re: [Holiday Park] 2018

    Aankleding van de hal:









    Foto's: xxcoasterrider97 @ coasterfriends.de

  11. #71

    Re: [Holiday Park] 2018

    hmmm Plopsa heeft al met meer verve een hal kunnen inpakken dan hier. Het komt allemaal wat zuinigjes over, ik weet niet of dat volstaat in een Duitsland vol met oprukkende kleine, middelgrote en grote parkjes.

  12. #72

    Re: [Holiday Park] 2018

    Sja, mijn mening over Plopsa wordt er hierdoor niet beter op ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  13. #73

    Re: [Holiday Park] 2018

    Tsja.. de huisjes an sich zijn wel mooi, maar als gevelbekleding simpelweg dieptriest.. Al met Al heeft dit park toch veel van zijn charmes verloren door Plopsa.

  14. #74

    Re: [Holiday Park] 2018

    Er komen nog bergen op volgens de conceptart:
    Naam:     26-07-2017_04.jpg
Bekeken:  745
Groote:   172,8 KB

  15. #75

    Re: [Holiday Park] 2018

    Ik denk ook dat het nog niet af is hoor

  16. #76

    Re: [Holiday Park] 2018

    Gezien diverse delen al tegen de gevel aan geplakt staan, kunnen die bergen niet veel meer worden dan een tekening.. al is dat natuurlijk beter dan wat er nu staat.

  17. #77

    Re: [Holiday Park] 2018

    Of een 3D-print met reliëf?

  18. #78

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Of een 3D-print met reliëf?
    Dat was waar ik eerst nog op hoopte, maar bijvoorbeeld die toren helemaal links heeft al amper diepte. Als die nog voor een relief moet komen te staan, blijft er niets meer over.

  19. #79

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dat was waar ik eerst nog op hoopte, maar bijvoorbeeld die toren helemaal links heeft al amper diepte. Als die nog voor een relief moet komen te staan, blijft er niets meer over.
    Klopt, hier had ik nog niet op gelet. Een 2D-print zal wel heel saai en kitscherig overkomen...

  20. #80

    Re: [Holiday Park] 2018

    Die huisjes binnen en buiten vind ik an sich wel mooi, alleen jammer dat ze puur decoratief en niet functioneel zijn - dat hebben ze in Heidiland wel een stuk beter aangepakt. Ik vrees ook voor die bergen, daarvoor komen veel elementen niet genoeg naar voren. Zullen zien, met Mayaland hebben ze wel getoond dat ze een hal mooi kunnen inpakken dus nog even geduld zou ik zeggen

  21. 17-06-18, 11:50


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •