X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 101 tot 112 van de 112

Onderwerp: [Holiday Park] 2018

  1. #101

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Nope, still ugly ... De achtergrond is wansmakelijk cheap, en de opbouw van de gevels is zeer onnatuurlijk en duidelijk opzettelijk zo gemaakt dat de lelijke, betonnen buitenmuur zo min mogelijk bedekt moet worden met die doeken ...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melipark Bekijk Berichten
    Ik vind het ook wat teleurstellend ...
    Niet mee eens, vind het wel goed gedaan. Veel beter dan de oude show hal die daar ooit stond.
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

  2. #102

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Nope, still ugly ... De achtergrond is wansmakelijk cheap, en de opbouw van de gevels is zeer onnatuurlijk en duidelijk opzettelijk zo gemaakt dat de lelijke, betonnen buitenmuur zo min mogelijk bedekt moet worden met die doeken ...
    Ik vind het misschien ook wel een beetje teleurstellend en ze hadden misschien beter gewoon een eenvoudige lucht toegevoegd zoals in Plopsaland De Panne in plaats van zo'n tekening, maar ik vind niet dat je kan zeggen dat de gevels lelijk zijn, want die vind ik dan weer wel hee geslaagd.

  3. #103

    Re: [Holiday Park] 2018

    In ieder geval veel mooier dan een gewone loods, toch?

  4. #104

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimvg Bekijk Berichten
    In ieder geval veel mooier dan een gewone loods, toch?
    Inderdaad, ziet er toch best goed uit. Een andere oplossing was misschien beter geweest... Maar inderdaad mooier dan een kale blauwe muur. De gevels vind ik ook heel geslaagd, maakt zeker een mooi geheel met de rest van het plein. Ben benieuwd naar het eind resultaat langst de binnenkant.

  5. #105

    Re: [Holiday Park] 2018

    Ziet er inderdaad al heel wat beter uit. Het is zeker niet perfect, maar ik kan er wel mee leven.

  6. #106

    Re: [Holiday Park] 2018

    Mooi en niet mooi. De gevels op zich zijn wel mooi, maar doordat je met dat plein zit kijk je verkeerd op die hal. Het zou veel beter zijn mocht dat plein er niet zijn en je, zoals in De Panne, langs de zijkant naar de facade kijkt, dat is al veel logischer en realistischer. Want dergelijke setting, een bergdorp met zón groot plein voor doet gewoon afbreuk aan de verhoudingen. Ook fout vind ik het gebruikte perspectief van de tekening, zeker in combinatie met dat torentje rechts en het podium. 2 of 3 grote bergen zou al veel beter geweest zijn, eventueel zonder lucht en dan met valse gevels die boven het dak uitsteken.

    Sowieso is het beter dan hoe het was, maar daarom is het niet goed (genoeg). Plopsa heeft, vind ik, al bewezen dat ze dit beter kunnen...

  7. #107

    Re: [Holiday Park] 2018

    Vandaag vond de opening plaats:













    Bron + meer: http://www.holidaypark-uptodate.de/n...door-eroeffnet

  8. #108

    Re: [Holiday Park] 2018

    Ik heb er gemengde gevoelens bij. Sommige stukken zijn mooi afgewerkt, maar andere dan weer zo basic of spuuglelijk aangekleed. De borden boven de huisjes buiten storen me keihard, net als de speeltuigen in de hal.

    De aankleding van het geheel binnen ziet er dan wel weer proper uit.

  9. #109

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik heb er gemengde gevoelens bij. Sommige stukken zijn mooi afgewerkt, maar andere dan weer zo basic of spuuglelijk aangekleed. De borden boven de huisjes buiten storen me keihard, net als de speeltuigen in de hal.

    De aankleding van het geheel binnen ziet er dan wel weer proper uit.
    Ben hier wel mee eens... Maar die bordjes buiten vallen voor mij eigenlijk wel mee.

    Ik denk persoonlijk dat ze te veel thema's in 1 hal gebruikt hebben. Daarom ziet Mayaland in de Panne er voor mij een stuk beter uit (vergeleken met deze foto's). Tabaluga en Heidi passen wel nog samen, maar die Mia en Me zou ik toch liever niet terug in een ander Plopsa park zien komen. Die molen ziet er dan wel weer prachtig uit... Maar dit thema is misschien iets te kitsch en plastic-achtig. Daarom ziet dat gedeelte er redelijk goedkoop uit, terwijl het theater en de houten huisjes er juist wel zeer mooi uitzien.

    In't algemeen is dit eigenlijk wel de investering die Holiday Park nodig had. Het heeft nu een overdekte zone voor slecht weer en een kinderachtbaan. Al hoop ik wel dat er vanaf nu geen carousels meer bij komen... Het is nu wel genoeg geweest. Als volgende investering hoop ik dan voor een vierde achtbaan die leuk zou zijn voor de hele familie... Iets tussen de nieuwe Tabaluga en de thrill coasters. Dit mist dit park eigenlijk nog altijd.

  10. #110

    Re: [Holiday Park] 2018

    Die hal heeft vooral last van een klassiek plopsa probleem: te veel op een plaats bij elkaar proppen. Het is ongetwijfeld kostenefficiënt, maar er is een reden waarom we bij themagebieden als Avalon 'wauw' zeggen en bij iets als een wickie-land en dergelijke het gewoon houden op een 'leuk'.

  11. #111

    Re: [Holiday Park] 2018

    We waren er de 23e en toen in de hal was het er eigenlijk totaal niet druk. "Mia's Elfenflug" was echt super leuk en mogen ze gerust in alle Plopsa parken plaatsen. Hij is echt wel heftiger dan dat hij er uit ziet.

    http://board.pretparken.be/showthrea...ark-23-07-2018

  12. #112

    Re: [Holiday Park] 2018

    Video van die Elfenflug; ziet er inderdaad wel leuk uit en lijkt me een meerwaarde in andere parken.

    https://youtu.be/wYHxFxgh7vc

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •