X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 14 van de 14

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Six Flags over Texas - RFSC 2017

    hey, enkele attracties zijn duidelijk de inspiratie geweest voor RCT-modellen.

  2. #2

    Re: [TR] Six Flags over Texas - RFSC 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    hey, enkele attracties zijn duidelijk de inspiratie geweest voor RCT-modellen.
    Het hele park heeft zelfs in RCT2 gezeten, net als SFMM, SFGA en de parken in België en Nederland. Goed herkent !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Opmerkelijk hoe ervaringen kunnen verschillen. Voor mij was New Texas Giant met afstand de slechtste van de RMC coasters die ik al gedaan het.. Niet dat de baan op zich slecht is, maar vond hem wel echt verbleken met de rest. De schwarzkopf was duidelijk niet zijn beste werk. Waar jij hier spreekt van een botersoepel baantje moesten wij met zijn allen onze rug opnieuw gekraakt krijgen van de vreemde knikken in de baan. Deze baan kon wat mij betreft volstrekt niet op tegen die van SFOG.

    De bob vond ik hier dan weer pakken beter dan in de Efteling. Vooral heftiger, wilder, intenser. Helaas was wel het opvangen bij de midbrakes hier een stuk minder goed gedaan dan bij de Efteling. Afgezien daarvan eigenlijk spijt dat ik die baan maar één keer heb gedaan.
    De tracks van de boomstammen kruisen elkaar, dus ze dueleren - de boomstammen zelf inderdaad niet. Misschien dat jij de bobslee anders ervaarde dan in de Efteling vanwege de hitte? Wij deden hem 's morgens, meteen na opening, kan goed zijn dat hij nog niet niet warm stond. Of was de gewichtsverdeling ietsje anders.

    In de Schwarzkopf kan ik me nog wel één knik herrinneren, maar voor de rest eigenlijk echt geen minpuntjes. Maar inderdaad, ervaringen kunnen sterk verschillen en dat is oké .

    Bedankt voor de leuke reacties iedereen!

  3. #3

    Re: [TR] Six Flags over Texas - RFSC 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    De tracks van de boomstammen kruisen elkaar, dus ze dueleren - de boomstammen zelf inderdaad niet. Misschien dat jij de bobslee anders ervaarde dan in de Efteling vanwege de hitte? Wij deden hem 's morgens, meteen na opening, kan goed zijn dat hij nog niet niet warm stond. Of was de gewichtsverdeling ietsje anders.

    In de Schwarzkopf kan ik me nog wel één knik herrinneren, maar voor de rest eigenlijk echt geen minpuntjes. Maar inderdaad, ervaringen kunnen sterk verschillen en dat is oké .
    Dat het warm draaien van een baan een groot effect heeft op de beleving hebben al genoeg andere banen bewezen. Dus dat kan prima de reden zijn.

    Wat betreft de schwarzkopf gaat het om een trein. De ritervaring kan dan al enorm verschillen afhankelijk van in welke trein je zit en op welke plek in de trein. Het best bekende voorbeeld daarbij is denkelijk de knik in Tonerre de Zeus die je voorin vrijwel niet voelt en achterin juist heel hard. Daar heb je dan je verschil. Het is een beetje jammer dat dit park niet dichterbij staat. Veel mensen op dit forum weten van Europese banen (en dan vooral in de BeNeLux) precies welke plekken/treinen goed zijn en welke niet. Dat verschil zouden we ongetwijfeld ook bij deze baan weten, mocht het park dichtbij liggen

    Verder vind ik je definitie van duelleren wel héél erg ruim genomen. Met die logica zou EP een triple duelling baan hebben (Atlantica/Wodan/Blue Fire). Dat is toch wel een héél andere ervaring dan bijvoorbeeld J&D of Master Thai (échte duelling banen). Bij de flumes was er volstrekt geen sprake van enige interactie.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •