X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    [Holiday Park] 20XX - Waterpark

    De Plopsagroep heeft bij de gemeente Haßloch een nieuw voorstel ingediend voor de bouw van een zwemcomplex bij Holiday Park. Een eerder voorstel werd afgewezen, omdat er te weinig draagvlak was bij de inwoners van de gemeente. Ook het nieuwe voorstel kan nog niet op de volledige steun rekenen.

    Meer info in ons nieuwsbericht.

  2. #2

    Re: [Holiday Park] 20XX - Waterpark

    plopsaqua is een belachelijk concept. Zeker naar Duitse normen. Dat ze eerst eens een beetje gaan kijken wat er in Duitsland te vinden is (Tropical Islands, Galaxy Erding, Schwarzwald, Aqualand, etc. etc.). Plopsaqua moet daarbij véél meer kosten terwijl het qua aanbod nog niet aan de hielen komt van de andere waterparken in Duitsland.

    Ik snap werkelijk ook niet wat plopsaqua jaarlijks met 6 ton moet doen. Zeker over zo een lange periode. Mochten ze dat geld daadwerkelijk in het zwembad steken, zou het makkelijk de andere parken voorbij kunnen steken, maar ergens heb ik het idee dat Plopsa dat bad gratis wilt zetten en er nog dikke winst op wil maken, zelfs als er geen bezoekers zouden komen.

  3. #3

    Re: [Holiday Park] 20XX - Waterpark

    voor 15 miljoen (het totale bedrag dat plopsa na 25 jaar van de gemeente zou ontvangen) kan je inderdaad al een aardig zwembad neerpoten. Dan komt het eigenlijk gewoon neer op een zwembad dat de gemeente hasslloch betaalt en dat plopsa even voorschiet. Ik vraag me af hoe dat in de panne geregeld is.

    Maar ze zouden zich wel degelijk kunnen verslikken in de Duitse markt. In België was de concurrentie voor dat soort waterparken eerder miniem met enkel océade en aqualibi. In Duitsland zijn er veel, mét een grote schaal én een degelijk aanbod. Dat zijn 3 dingen waar een plopsaqua-derivaat niet bepaald héél hoog op scoort.

  4. #4

    Re: [Holiday Park] 20XX - Waterpark

    Toch maar een vreemde regeling hoor, dat Hassloch zou moeten betalen... Het lijkt inderdaad of ze de sterke Duitse markt onderschatten. Dat ontwerp is gewoon weer een veredeld stadszwembad, zonder unieke features die bezoekers kunnen lokken. Het is gewoon Plopsaqua DP met een stukje extra tuin erbij... toch niet zo bijster spectaculair in vergelijking met wat de Duitse amusementssector te bieden heeft. Begrijpelijk dat sommige bewonersgroepen er niet voor te vinden zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •