X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 108

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Dan ga ik geen spoilers geven

    Ik kan wel zeggen dat attracties zoals Harry Potter en Transformers 3D: The Ride natuurlijk attracties van wereldniveau zijn. Daar kunnen weinig darkrides aan tippen. Bovendien heeft Islands Of Adventures superleuke waterattracties én is The Hulk ook wereldniveau. Neemt niet weg dat ik het toch spijtig vind van Duelling Dragons. Ik ben wel blij dat ik ze nog heb kunnen doen.

    Je gaat uiteraard niet teleurgesteld zijn van Universal Orlando resort

  2. #2

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Over de locatie in de wereld van HP maak ik me geen zorgen eigenlijk. Nu is het nog niet duidelijk waar we dit kunnen situeren in de wereld die we kennen uit de films, maar ik veronderstel dat JK Rowling nog altijd betrokken is bij de ontwikkeling van het themagebied en de attracties (wat een van de redenen is waarom Universal dit IP heeft en niet Disney). En dus zal zij wel duidelijkheid en klaarheid scheppen over de locatie binnen de reeds gekende wereld van HP, want ze heeft vrij duidelijk eisen opgelegd als de themagebieden gebouwd werden. Zo was het bijvoorbeeld een eis dat er geen brede lanen gebouwd gingen worden (wat Disney niet zag zitten)

    Ik vermoed dat het een heel oud stuk 'kasteel' is dat zich 'in' het verboden bos bevindt, en dat het een schuilplaats is voor vele magische wezens. Sowieso vermoed ik dat de nieuwe attractie eerder een spin-off zal zijn van de originele verhalen ipv een recreatie (zoals bij de andere attracties ook het geval is), waardoor ze deze ruïne ook perfect kunnen verklaren zonder dat die ooit al vernoemd/getoond geweest is.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 14-02-19 om 10:07.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •