X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 108
  1. #21

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Naam:     21740086_1954202021492073_4769818999009702734_n.jpg
Bekeken:  1119
Groote:   87,9 KB
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  2. #22

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Lijkt mij dat ze de banen toch willen verkopen, anders zouden ze er wel met een kraan overgaan.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 19-09-17 om 22:58. Reden: foutje

  3. #23

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joachim1107 Bekijk Berichten
    Lijkt mij dat ze de banen toch willen verkopen, anders zouden ze er wel met een kraan overgaan.
    Ik denk het -helaas- niet...



    Bron: Coaster Crazy
    Laatst gewijzigd door yelle8; 24-09-17 om 13:09.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #24

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Dit is echt... Dé stomste beslissing ever! De banen waren ongetwijfeld nog beter wanneer ze effectief duelleerden, maar toch. Meesterlijke banen, heerlijk soepel en intens. Bizar, zeer bizar. En zo onpopulair waren ze ook weer niet. Ze hadden net de grootste capaciteit van het park, waardoor het met gemak een mensenmassa aankon en je dus steeds erg snel aan de beurt was. Simpelweg een grote schande en totaal onbegrijpelijk dat deze banen de eerste B&M's moeten zijn die voorgoed verdwijnen...

  5. #25

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    RIP

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  6. #26

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Blijft extreem zonde van deze banen. Vooral omdat deze echt goed waren en The Hulk nu de enige coaster nog is in Island Of Adventure.

    En dit alles om nog een derde Harry Potter ride te bouwen (te veel is te veel, niet?) Weer een ride met screens - allemaal heel knap en chique maar herhalingswaarde ligt veel lager dan een rollercoaster.

  7. #27

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Het zou wel een nieuwe achtbaan worden, maar ze spreken wel over een familie attractie, dus lang niet zo spectaculair als DD.

  8. #28

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Ik kan aan een kant wel bergrijpen dat ze voor het geld gaan. Het is een blijft een bedrijf. Maar ik twijfel eraan of Harry poter nog vo veel leven over heeft. Met fantastic beast verdwijnt Harry toch al wat naar de achtergrond. Ik hoop dat ze er rekening me houden anders binnen 10a 12 jaar ‘mama wat is dat kasteel daar?’

  9. #29

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik kan aan een kant wel bergrijpen dat ze voor het geld gaan. Het is een blijft een bedrijf. Maar ik twijfel eraan of Harry poter nog vo veel leven over heeft. Met fantastic beast verdwijnt Harry toch al wat naar de achtergrond. Ik hoop dat ze er rekening me houden anders binnen 10a 12 jaar ‘mama wat is dat kasteel daar?’
    Fantastic Beasts hoort in het Harry Potter Universum. Dus op het moment dat het over HP gaat, valt Fantastic Beasts (en alles wat er nog rondom die wereld gaat komen) ook bij. Ik heb ook ergens gelezen dat de nieuwe attractie inderdaad gethemed zou worden naar Fantastic Beasts, maar ik weet niet of dat een aankondiging of gerucht was.

  10. #30

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik kan aan een kant wel bergrijpen dat ze voor het geld gaan. Het is een blijft een bedrijf. Maar ik twijfel eraan of Harry poter nog vo veel leven over heeft. Met fantastic beast verdwijnt Harry toch al wat naar de achtergrond. Ik hoop dat ze er rekening me houden anders binnen 10a 12 jaar ‘mama wat is dat kasteel daar?’
    Je mag de kracht van Harry potter branding ook niet onderschatten hoor. Er groeien nog steeds genoeg kinderen op met die boeken. Beetje hetzelfde met Lord Of The Rings hé. Dat zijn / worden klassiekers die je moet lezen en/of gezien hebben. Zo rap gaat dat niet verdwijnen.
    Je vois la vie en des biscuits.

  11. #31

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Je mag de kracht van Harry potter branding ook niet onderschatten hoor. Er groeien nog steeds genoeg kinderen op met die boeken. Beetje hetzelfde met Lord Of The Rings hé. Dat zijn / worden klassiekers die je moet lezen en/of gezien hebben. Zo rap gaat dat niet verdwijnen.
    Als een boekenserie en/of filmreeks echt goed is, dan verdwijnt dat volgens mij inderdaad niet zo snel. Sommige Disneyfilms zijn al oud, maar blijven nu nog steeds populair

    @Belgiumcoasterfreak: Is dit echt de eerste keer dat een B&M definitief gesloopt wordt? Ik ben wel geïnteresseerd in dat soort 'pretparkweetjes' dus hier hoor ik graag wat meer over.
    Once you sit back, you never go back.

  12. #32

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    @Belgiumcoasterfreak: Is dit echt de eerste keer dat een B&M definitief gesloopt wordt? Ik ben wel geïnteresseerd in dat soort 'pretparkweetjes' dus hier hoor ik graag wat meer over.
    The Hulk in hetzelfde park was normaal de eerste B&M die met de sloophamer afgebroken werd en op de afvalberg belandde, maar de baan is volledig nieuw heropgebouwd in zijn originele layout. Dragon Challenge is de eerste B&M die naar de sloop ging die nadien ook nooit meer in nieuwe vorm herrijst. De baan is dus de eerste B&M die definitief afgebroken is voor altijd. Helaas, want er zijn B&M's in slechtere staat of een pak ouder die gerust eerder weg wochten...

  13. #33
    borisvdd
    Guest

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Iedereen doet nu treurig, en als er vanalles zal gepubliceerd worden over de nieuwe attractie, dan zijn we dat al lang vergeten en is er weer een hoop gepost met "hoera" en "waw" erin.

  14. #34

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Iedereen doet nu treurig, en als er vanalles zal gepubliceerd worden over de nieuwe attractie, dan zijn we dat al lang vergeten en is er weer een hoop gepost met "hoera" en "waw" erin.
    Ik denk dat je dit wel wat te zwart-wit voorstelt. Sowieso zal de toekomstige attractie vergeleken worden met wat er stond, zeker in dit geval. Dat was bij Escape from Gringott's ook (Jaws), maar die vergelijking hielden snel op omdat het ook echt een verbetering was, Jaws was echt oud en versleten. Dit waren deze B&M banen, in de ogen van de meeste mensen, niet, ze hebben gewoon gekozen om nog meer in te spelen op het IP.

  15. #35

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Sowieso. Ze hebben al aangekondigd dat de opvolger een family-ride wordt. Dus zo iconisch als DD zal het nooit worden. Tenzij ze doen wat ze in Singapore gedaan hebben: Family en Thrill combineren in een duelling baan. Dan zou je inderdaad van een waardige opvolger kunnen spreken al blijft natuurlijk de vraag of zo een nieuwe baan ooit zo iconisch kan worden als wat DD is/was.

  16. #36

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Sowieso. Ze hebben al aangekondigd dat de opvolger een family-ride wordt. Dus zo iconisch als DD zal het nooit worden.
    Waarom zou een familyride niet zo iconisch kunnen zijn als een thrillride? Is Fata Morgana dan niet iconischer dan Baron 1898? Is de meest Iconische coaster in California niet Space of Big Thunder Mountain maar één van de rides in SFMM? Is Cyclone niet één van de bekendste coasters ter wereld?

    De attractie waar iedereen aan denkt als je Islands of Adventure zegt is tegenwoordig toch echt wel die Harry Potter darkride, en die lijkt me ook bedoeld voor de hele familie...

    Als de nieuwe attractie héél de familie weet aan te spreken, inclusief thrillseekers in plaats van alleen thrillseekers, dan denk ik dat je over een meer dan geslaagde vervanger kunt spreken.

  17. #37

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    ik hoop allen dat ze een topper zetten. anders was het het niet waard. vernieuwing voor vernieuwing is nooit goed. maar we zien wel. ik zie niet graag een icoon verdwijnen maar hoop nu wel op iets waar ik naar uit kan kijken.

  18. #38
    borisvdd
    Guest

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Het was mààr een achtbaan he. Als er iets beter in de plaats komt waar meer mensen willen ingaan, dan is het een verbetering.

  19. #39

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Het was mààr een achtbaan he. Als er iets beter in de plaats komt waar meer mensen willen ingaan, dan is het een verbetering.
    1) Het waren er twee.
    2) Het kan perfect een verbetering zijn, maar dat neemt niet weg dat het spijtig is dat DD weg is. Ze hadden ook kunnen kiezen om DD te behouden en de nieuwe attractie op het stuk backstage achter DD te bouwen. Ok, thematisch zouden ze DD dan nog moeten aanpakken, maar dat was een mogelijkheid...

  20. #40

    Re: [Islands of Adventure] 2019: Nieuwe Harry Potter ride

    Dueling Dragons was gewoon uniek, en beide banen hadden een zeer goed ritverloop. Voor mij persoonlijk waren het de beste banen van het park. De banen waren ook niet inpopulair, daar er altijd erg veel volk in ging. Het 'probleem' van de baan waren de lockers waar je moest voor aanschuiven en dan nog de body scan waar je voor moest aanschuiven. Dat zorgde altijd voor belachelijk nutteloze wachtrijen (terwijl de banen capaciteitsbeesten waren en je nooit in de eigenlijke rij moest wachten). Die beide rijen zorgde altijd voor verschrikkelijk veel frustratie.

    Nu themastisch gezien was er tijdens de rit niet veel te zien buiten wat backstage brol. Maar dat boeide ook niet, gezien je daar eigenlijk niet lang (buiten op de lift) naar moest kijken en je echt alle kanten opvloog. Natuurlijk, zijn opvolger kan perfect fantastisch worden, maar als je kijkt naar alle attracties die het park na The Forbidden Journey heeft gezet... Dan vrees ik er wat voor hoor.
    .

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •