X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 29
  1. #1

    [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Zoals eerder reeds gemeld zal Center Parcs het voormalige Sunparks te Vielsalm een volledige facelift bezorgen.

    Zo zal de Aqua Mundo verbouwd worden met een nieuwe racerglijbaan en zal een nieuwe indoor minigolf ontstaan:














    Foto's via https://www.facebook.com/centerparcservaringen/

  2. #2

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Wow, die renderings zien er amateuristisch en slecht uit. Denk dat ik dit resultaat zelf ook nog wel kan behalen met wat uurtjes in Swift 3D xD

  3. #3

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Het is inderdaad niet zo mooi gepresenteerd Ik ben wel fan van Centerparcs dus ga wellicht wel eens een weekendje of zo boeken. Wel wanneer er goeie kortingen zijn
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  4. #4

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Sunparks Vielsalm wordt nu omgetoverd naar Center Parcs Les Ardennes:












    Dit en meer: https://www.facebook.com/Eigencenterparcs/

  5. #5

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Stevige verbouwingen:










    Bron: https://www.facebook.com/AquaMundoForum/

  6. #6

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    amai, ik wordt bijna dagelijks bestookt met mail om te boeken in Vielsalm, mogelijk vanaf december as. Ik hoop dat de foto's van even geleden zijn want daar is nog werk aan de winkel.....

  7. #7

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Amai, lijkt me inderdaad ook nog heel wat werk om dit af te krijgen tegen december Ö

  8. #8

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Nieuwe foto's van de Aqua Mundo:




    Bron: https://www.facebook.com/centerparcservaringen/

  9. #9

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Wat een stelling, en dit om de verwarmingsbuizen in het pastelgroen te verven! (Zie links in het golfslagbad).

    Verder zie ik ook geen horecapuntje meer. Kan het zijn dat het horecapunt voor de zwemmers een nieuw houten platform krijgt. Op de concept arts staat iemand in bikini op een houten platform, waar vroeger de glazen loopbrug was voor de nog-niet-aangeklede-bezoekers.

  10. #10

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Kan het zijn dat het horecapunt voor de zwemmers een nieuw houten platform krijgt. Op de concept arts staat iemand in bikini op een houten platform, waar vroeger de glazen loopbrug was voor de nog-niet-aangeklede-bezoekers.
    Lijkt mij inderdaad zo. CP kennende zal er sowieso een horecapunt met terras zijn in de Aqua Mundo.

  11. #11

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Een impressie van de nieuwe Duo Racer glijbaan en de gerenoveerde bestaande glijbaan met toevoeging van 50 gekleurde en 50 witte daglicht ringen:




    Bron: https://www.facebook.com/centerparcservaringen/

  12. #12

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Interessant om dit project te volgen. Ik was in de zomer een midweek in Vielsalm met vrienden, we hadden een chalet gehuurd iets verderop, en de vrijdag moesten we om 10u weg en zouden we in het zwembad van SunParks Vielsalm doorbrengen tot we het beu waren. Uiteindelijk zijn we er slechts 1 à 2 uur binnen geweest, want er was nu niet bepaald veel te beleven. Ben benieuwd hoe het er na de renovaties zal uitzien

  13. #13

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Leuk om te zien dat er wordt gekozen voor glijbanen met speciale effecten. Ik zie veel glazen stukken bij beide glijbanen, wat me ook gelukkig maakt.

    Eigenlijk was de herhalingswaarde van de glijbaan in Sun Parks Ardennen al redelijk hoog. Fijn dat dit nu nog verfijnd wordt. Naast de glijbanen ben ik ook benieuwd hoe ze het zwembad over het algemeen gaan aanpakken.

    Het lijkt er niet meteen op dat ze heel het zwembad in natuursteen gaan zetten, maar hopelijk is het er wel minder wit als vroeger. Grootste pijnpunt vond ik altijd de kleine oppervlakte en de beperkte capaciteit van dit bad. Op regenachtige dagen in de paasvakantie komen veel dagjesbezoekers hierop af, waardoor het bad vaak overcrowd is.
    En de kleedkamers, die ze steeds aan het kuisen zijn en waar er altijd plaats te weinig is :-/

  14. #14

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017


  15. #15

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Supports voor de nieuwe glijbaan:





    Die andere nieuwe glijbaan is reeds klaar:


    Bron: Facebook Center Parcs Aqua Mundo Forum

  16. #16

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Vraag me af als die Duo Racer glijbaan wel mooi gaat zijn en zijn die glijstroken wel diep genoeg zodat het op die hoogte niet te gevaarlijk is?
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  17. #17

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Ja, anders zouden ze ook alle glijbanen helemaal moeten sluiten.
    Als je gewoon op je poep zit, op je rug of buik ligt, lijkt er me geen enkel gevaar. Als je daarentegen gaat lopen op de glijbaan, lijkt me dat wel gevaarlijk.

    Als je goed kijkt is de rand langst de buitenkant van de glijbaan dubbel zo hoog als de rand tussen de twee banen.

    Op de concept arts stond ook dat er enkele glazen stukken gingen in zitten. Hopelijk zijn die er ook nog bij. Op de gewone glijbaan zijn er nl. geen glazen stukken gemonteerd, terwijl dat wel in de concept-arts stond.

  18. #18

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Ik denk dat die buitenrand vrij hoog is hoor, volgens mij bedriegen de foto's over het formaat van die stukken.

    Is die gesloten glijbaan volledig nieuw trouwens? Wat is er gebeurd met de glijbaan die er al was? Is het gewoon een nieuwe glijbaan met dezelfde vorm als de oude?

    (@Jak 04-11-17, 16:39) 't Kan aan mij liggen, maar wij vonden de glijbaan van SunParks Vielsalm toen we er waren toch niet veel herhalingswaarde hebben, vooral omdat dat het enige was wat er behalve zwemmen echt te doen was. De toevoeging van een tweede glijbaan die ervoor zorgt dat je zal kunnen afwisselen zal wel een zeer goeie zet blijken volgens mij.

  19. #19

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten

    (@Jak 04-11-17, 16:39) 't Kan aan mij liggen, maar wij vonden de glijbaan van SunParks Vielsalm toen we er waren toch niet veel herhalingswaarde hebben, vooral omdat dat het enige was wat er behalve zwemmen echt te doen was. De toevoeging van een tweede glijbaan die ervoor zorgt dat je zal kunnen afwisselen zal wel een zeer goeie zet blijken volgens mij.
    Het was zeker geen superglijbaan, maar ook geen slechte. Doordat hij niet goed was afgelijnd had hij nog een ruwe rit. De glijbaan die er nu staat is quasi dezelfde. Enkel is deze beter afgelijnd en zijn er daylight rings in aangebracht in verschillende kleuren.

  20. #20

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Vraag me af als die Duo Racer glijbaan wel mooi gaat zijn en zijn die glijstroken wel diep genoeg zodat het op die hoogte niet te gevaarlijk is?
    Zo'n duo racer vind ik wel mooi, met een half muurtje in het midden waar je met gemak je hand kan bovensteken. In principe is het veilig, maar je kan wel over het binnenmuurtje vliegen en zo aan de andere kant uitkomen. Dit vooral als je snel gaat in de bochten. Ik ben er nog niet over gevlogen, maar een maat van me wel al.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •