X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 29 van de 29
  1. #21

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Het was zeker geen superglijbaan, maar ook geen slechte. Doordat hij niet goed was afgelijnd had hij nog een ruwe rit. De glijbaan die er nu staat is quasi dezelfde. Enkel is deze beter afgelijnd en zijn er daylight rings in aangebracht in verschillende kleuren.
    Niet op gelet dat hij ruw was eigenlijk, of toch niet dat ik nog weet. Ook nooit gedacht toen ik er was trouwens dat die glijbaan op dit forum ter sprake zou komen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Zo'n duo racer vind ik wel mooi, met een half muurtje in het midden waar je met gemak je hand kan bovensteken. In principe is het veilig, maar je kan wel over het binnenmuurtje vliegen en zo aan de andere kant uitkomen. Dit vooral als je snel gaat in de bochten. Ik ben er nog niet over gevlogen, maar een maat van me wel al.
    Dat lage muurtje spreekt mij wel nog aan, zodat je de persoon aan de overkant wel nog kan zien. In de andere glijbaan moet je alleen gaan dus dat lijkt me hier wel een meerwaarde dat je er met twee tegelijk op kan.

    Dat je erover kan vliegen, tja, zolang het de buitenrand niet is...

  2. #22

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    De Aquaracer op Center Parcs Les Ardennes begint al aardig vorm te krijgen:




    Bron: https://www.facebook.com/AquaMundoForum/

  3. #23

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017


  4. #24

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Foto's van de nieuwe telg van de Centerparcs keten:
























    Dit en meer: https://www.centerparcservaringenfor...22368ab8#p7786
    Foto's: Mariette @ centerparcservaringenforum.nl

  5. #25

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Zeer leuk om te zien hoe Center Parcs een oud zwembad pimpt naar een rasechte Aqua Mundo. Ik hoor veel kritiek over Center Parcs zwembaden dat ze gedateerd zouden zijn en oubollig, maar ik vind ze meestal met voorsprong de leukste wegens de enorme aanwezigheid van groen, natuursteen en theming (wat zo net dat tikkeltje meer avontuurlijk aanvoelt). Echter is dat een persoonlijke mening en kunnen leuke jeugdherinneringen hier voor een stuk tussen zitten ...

  6. #26

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Zeer leuk om te zien hoe Center Parcs een oud zwembad pimpt naar een rasechte Aqua Mundo. Ik hoor veel kritiek over Center Parcs zwembaden dat ze gedateerd zouden zijn en oubollig, maar ik vind ze meestal met voorsprong de leukste wegens de enorme aanwezigheid van groen, natuursteen en theming (wat zo net dat tikkeltje meer avontuurlijk aanvoelt). Echter is dat een persoonlijke mening en kunnen leuke jeugdherinneringen hier voor een stuk tussen zitten ...
    Nee, ik ben het echt volledig met jou eens!

  7. #27

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Ziet er best knap uit! Maar ik vind de baden zelf hier en daar toch wel nog steeds iets te wit (te veel witte tegels).
    Ook de groen geschilderde muur had van mij net iets meer theming mogen krijgen.
    Voor het zwembad had ik er dus iets meer van verwacht.

    Het restaurant en de bowling zien er wel knap uit

  8. #28

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Het zwembad lijkt nog niet volledig klaar te zijn:














    Bron: https://www.facebook.com/Eigencenterparcs/

  9. #29

    Re: [Center Parcs Les Ardennes] 2017

    Video's van de vernieuwde AquaFun/Aqua Mundo:




    Video van de nieuwe slide:

    Persoonlijk lijkt de slide redelijk kalm. Al kan dat ook liggen aan de houding. De persoon die op de rug gaat, glijdt precies al wat sneller.

    Het bad mag van mijn part nog wat groener, al zie ik op sommige concept-arts veel meer decoratie. Mogelijks komt dat nog.


    Wat op deze foto opvalt is dat de supports nog aanhechtingspunten of steunpunten bevatten. Halverwege en hoger op de paal zijn 'stekeltjes' aangebracht rondom de paal. Dat kan toch moeilijk voor een uitbreiding zijn. Ik kan me wel concept-arts herinneren waarbij er parasols werden aangebracht rondom de glijbaan, maar ik weet niet of dit alsnog doorgaat.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •