Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 87

Re: [Walibi Belgium] Halloween 2017!

Hmmm 5 euro voor Bloodbar vind ik toch veel. 3 euro zou correcter zijn.

Opvallend feitje is dat alle betalende spookhuizen in Walibi gratis zijn gedurende het eerste weekend van Halloween (14 en 15 oktober)!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Opvallend feitje is dat alle betalende spookhuizen in Walibi gratis zijn gedurende het eerste weekend van Halloween (14 en 15 oktober)!
    Dat was voorgaande jaren ook zo hoor

Eindelijk beginnen ze eraan. Het zal wel raar zijn op zo een bouwwerf als dit jaar.

Amai, als dat foto's zijn van gisteren (zaterdag 7 oktober), dan hebben ze precies wel nog wat werk om de botsautootjes om te toveren tot een volwaardig spookhuis.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trainfreak Bekijk Berichten
    Amai, als dat foto's zijn van gisteren (zaterdag 7 oktober), dan hebben ze precies wel nog wat werk om de botsautootjes om te toveren tot een volwaardig spookhuis.
    Niet per sé. De binnenkant is waarschijnlijk al grotendeels af, de buitenkant bestaat eigenlijk enkel uit trussen met zeilen/panelen tussen met daarop een textuur geprint + wat spots etc.
    Je vois la vie en des biscuits.

Waar blijft die aankondiging voor de Fandag?!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Waar blijft die aankondiging voor de Fandag?!
    Dat denken we elk jaar opnieuw weer... tegen het weekend of zo
    Coastercount: 133
    Live a life you will remember!

Hatelijk om zo de planning af te werken

Walibi kennende gaat de fandag door op de eerste nocturne van oktober, de 21ste dus. Bij mij staat die dag al vastgepint! Waarschijnlijk komen de inschrijvingen deze week ergens (is helaas altijd maar een of twee week op voorhand...).

Ik ben eigenlijk toch wel benieuwd naar het concept voor Bloc H. En vooral wat het gaat worden. Ik heb al gehoord van mensen dat het volgens hen een mengeling gaat worden van Insomnia en Zoo Terror. En dat klinkt dan nog niet eens zo gek. Trouwens, Insomnia was een top-spookhuis, dus een verwijzing naar dat specifiek spookhuis kan geen kwaad.

Anderzijds, als je de uitleg op de website van Walibi leest en denkt aan een gevangenis én ontsnappen, dan komt er één ding in mij op: een combinatie van een escape-room en een spookhuis met acteurs. Of zoek ik het nu een beetje te ver?

Ik ben eigenlijk toch wel benieuwd naar het concept voor Bloc H. En vooral wat het gaat worden. Ik heb al gehoord van mensen dat het volgens hen een mengeling gaat worden van Insomnia en Zoo Terror. En dat klinkt dan nog niet eens zo gek. Trouwens, Insomnia was een top-spookhuis, dus een verwijzing naar dat specifiek spookhuis kan geen kwaad.

Anderzijds, als je de uitleg op de website van Walibi leest en denkt aan een gevangenis én ontsnappen, dan komt er één ding in mij op: een combinatie van een escape-room en een spookhuis met acteurs. Of zoek ik het nu een beetje te ver?
    Ik hoop eerlijk gezegd niet weer een poging om het concept van zoo terror in een spookhuis te stoppen. Bijna elk walibi spookhuis heeft dat in kleine of grote uitvoering qua concept gehad. Denk maar aan het houthakkershuis in lumberjack of de geanulleerde laatste gevangenis scene in Asylum of de laatste scene in mine blast vorig jaar waar de mensen de uitgang zochten wegens verveling.
    Ik zou het persoonlijk een grote teleurstelling vinden dat ze weer hetzelfde concept gaaan neerzetten maar licht herwerkt. Trouwens gevangenis scenes is ook al vaak terug gekomen in spookhuizen zoals insomnia bvb. Ik vind het jammer dat het weinig originele themas zijn misschien 1 groot voordeel voor het nieuwe spookhuis dit jaar: ze kunnen de dranghekken vanuit dimitri vegas and like mike hun spookhuis opnieuw gebruiken. (sarcasme modus off )

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Walibi kennende gaat de fandag door op de eerste nocturne van oktober, de 21ste dus. Bij mij staat die dag al vastgepint! Waarschijnlijk komen de inschrijvingen deze week ergens (is helaas altijd maar een of twee week op voorhand...).
    Klopt. De fandag vindt plaats op 21/10.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Klopt. De fandag vindt plaats op 21/10.
    Is het eindelijk officieel? Weet je ook waar je je kan aanmelden?
    Coastercount: 133
    Live a life you will remember!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Is het eindelijk officieel? Weet je ook waar je je kan aanmelden?
    Nee, er is in feite nog niets officieel, al weten sommigen het wel al...
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

En de fanday is officieel bekend gemaakt! Zaterdag 21 oktober is de dag. Pretparken.be nodigt jullie, pretparkfans, uit om dit leuke evenement bij te wonen. Meer info en de inschrijvingslink vind je op: http://board.pretparken.be/showthrea...=6637#post6637

Opgelet: Je kan deze link enkel bekijken als je een geregistreerd lid bent van dit forum en je aangemeld bent.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Ik ben vandaag geweest, en het is echt niet zo speciaal. Het heeft leuke kamers, maar dan kom je in de grootste ruimte en is het gewoon dat je alles ziet afkomen. Dan was villa 13 en lumberjack weer stukken beter dit jaar. Al is de buitenkant wel weer leuk gedaan. En ook vrij weinig thematisatie qua themagebieden over het algemeen.

Ik vond het iets zwakker als de vorige jaren, maar dit kan mede te danken zijn aan de werken neem ik aan.

Overzichtje van de eerste Halloweendag door Pleasure Gardens. Het lijkt trouwens dat de acteur die zo overtuigend Igor speelde ondertussen naar Quarantine verplaatst is. Wat mij wel opvalt is dat het park klaarblijkelijk goeie acteurs ingehuurd heeft.

Forum Rechten