X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 31 van de 31
  1. #21

    Re: [Silver Dollar City] 2018: nieuwe grote achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Maar een aanbod maken dat op familie gericht is doe je ook niet door een achtbaan neer te zetten die half thrill/half familie gericht is. Dan krijg je vlees noch vis. Ik geloof meer in een aanbod van aparte kiddie, junior, family en thrill rides in plaats van alles-in-één wat halfslappe koek aflevert, wat tegenwoordig in de mode blijkt te zijn.
    Hier ben ik het als leek helemaal mee eens eigenlijk ... Een goed familiepark is voor mij geen park met uitsluitend familie-attracties, maar juist een park met een zo compleet en gevarieerd mogelijk aanbod. Bij een achtbaan die half thrill/familie is krijg je volgens mij het resultaat dat de ene helft er uiteindelijk toch niet in durft en de andere helft er teleurgesteld uit komt. Zelf heb ik nooit begrepen waarom een familiegericht park per definitie geen enkele echt extreme achtbaan zou mogen bouwen. De liefhebbers van zoiets behoren toch ook tot een familie, zij wonen toch niet allemaal alleen op een appartementje?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #22

    Re: [Silver Dollar City] 2018: nieuwe grote achtbaan

    Ik heb het filmpje ondertussen bekeken en moet toegeven dat ik niet héél erg enthousiast ben. De combinatie spinnen en een intense coaster doet me precies niets, ik zie het niet meteen erg aangenaam worden. De mooie eerste drop uit het station zal zo te zien trims hebben en de baan komt op het filmpje korter over dan ik had verwacht. Er zitten een paar mooie bochten in, maar de inversies zien er ook niet echt typisch Mack uit en net de inversies vind ik bij Mack meestal erg goed.

    Hopelijk heb ik ongelijk en word dit een machtig gave coaster!

  3. #23

    Re: [Silver Dollar City] 2018: nieuwe grote achtbaan

    Prachtige constructievideo gemaakt door CoasterStudios!


  4. #24

    Re: [Silver Dollar City] 2018: nieuwe grote achtbaan

    Die treinen alleen al!







    Bron: www.coasterfriends.de & www.themeparkreview.com

  5. #25

    Re: [Silver Dollar City] 2018: nieuwe grote achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    Die treinen alleen al!
    Dit is toch wel een pracht van een karretje! Al dan niet de mooiste die ik al gezien heb.

  6. #26

    Re: [Silver Dollar City] 2018: nieuwe grote achtbaan

    sehr schön! Ik ben ook altijd pro treintjes met weinig tot geen instapdrempels of hindernissen.

  7. #27

    Re: [Silver Dollar City] 2018: nieuwe grote achtbaan





    Van het spinnen had ik ook niet veel meer verwacht dan dit (kan wel nog beter worden als er volk in zit).. De eerste lancering ziet er nog best OK uit. De rest van de track had ik eigenlijk iets meer van verwacht. Ik mis toch een beetje de typische slingers die bij een spinner horen om hem aan de gang te krijgen.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 13-03-18 om 20:23.

  8. #28
    borisvdd
    Guest

    Re: [Silver Dollar City] 2018: nieuwe grote achtbaan

    De logo's kunnen anders nog ietsje groter in beeld...

  9. #29

    Re: [Silver Dollar City] 2018: nieuwe grote achtbaan

    Een ander filmpje met POV vanuit de karretjes zelf:





    Ziet er zeker niet slecht uit. De combinatie spinnen, inversies en launch zal zeker wel een leuk effect geven, echter hou ik mijn verwachtingen laag. Maar goed, ik zal het zelf kunnen uittesten over een goede drie maanden.

  10. #30

    Re: [Silver Dollar City] 2018: nieuwe grote achtbaan

    Zelfs als grote Mack-fan ben ik maar matig enthousiast. Ik heb nooit op een deftige, spannende coaster gezeten met de gedachte 'dit zou een pak beter zijn mochten de karretjes ronddraaien!' - het lijkt me af te leiden van de eigenlijke elementen, maar misschien ben ik te snel met mijn kritiek.

    Veel respect voor het park wel dat ze weer maar eens een knappe coaster bouwen - en toch ook niet de eerste keer - een type dat nog niet bewezen is.

  11. #31

    Re: [Silver Dollar City] 2018: nieuwe grote achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten

    Ziet er zeker niet slecht uit. De combinatie spinnen, inversies en launch zal zeker wel een leuk effect geven, echter hou ik mijn verwachtingen laag. Maar goed, ik zal het zelf kunnen uittesten over een goede drie maanden.
    Dat filmpje ziet er zelfs nog minder uit. Ik had verwacht dat tegen de tijd dat hij voor publiek open zou gaan, de snelheid nog wat verhoogd zou worden, maar hij kruipt echt over de eerste drop en hoge punten heen (al lijkt me dat in de loop nog wel een pluspunt). En van die tweede lancering vraag ik me af of hij überhaupt wel versneld. Het lijkt op die onride een beetje alsof hij enkel zijn snelheid vast houdt, terwijl de track wat omhoog loopt.

    Laat na je trip zeker weten hoe de baan was, want ondanks dat hij vooral zijwaarts gaat en weinig spint, lijkt me dat toch net het stukje randomness te kunnen geven dat deze baan toch wel interessant kan maken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •