X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 45
  1. #21

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Rotterdam vind ik op zich een heel fijne stad, en Rotterdam ga ik zeker nog eens terug bezoeken.
    Speciaal naar het park hiervoor gaan zal ik niet doen, dus hoop ik stiekem ook op latere openingstijden zodat je dit meer als afsluiter van een dag kan bezoeken.
    Vraag me niet waarom, maar doet me heel hard denken aan een permanente kermis of pierpark.

  2. #22

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Volgens een door Loopings geciteerde journaliste, mogen we wellicht een kruis maken over dit project. Misschien voorbarig, maar dit heeft toch een groot Yumble- en Nature Wonder World- gehalte. En zal het uitgstelde Witch World uiteindelijk ook niet geaborteerd worden? Als A.P. R'dam niet zou doorgaan, kunnen we nog hopen dat een aantal bestelde attracties in stabiele parken terechtkomt, liefst in BE, NL of N-FR.

  3. #23

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Een tweede Shwarzkopf Shuttle voor Walibi belgium

    Hoe dan ook onlangs nog gebabbeld met woordvoerder van het park en die geloven er nog steeds in, in maart zouden trouwens de eerste attracties toegevoegd worden, beginnende met de thrillride Evolution. Deze moet eerst komen vanwege de grootte van het ding, daarna zouden snel de volgende attracties volgen waaronder de Schwarzkopf.

  4. #24

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Een tweede Shwarzkopf Shuttle voor Walibi belgium
    Een dueling shuttle loop. :O Hoe vet zou dat niet niet zijn zeg
    Je vois la vie en des biscuits.

  5. #25

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Een dueling shuttle loop. :O Hoe vet zou dat niet niet zijn zeg
    Haha, dat gaan de buren nooit goed vinden
    Hoe zie jij dat voor je? gewoon evenwijdig naast elkaar? Evenwijdig maar treinen die bij de lancering naar elkaar toe komen? Of nu we toch met gekke/onmogelijke ideeën bezig zijn, de twee loopings in elkaar gehaakt zoals Loch Ness (die ik op Youtube zag)? Misschien moeten de spelers van RCT en Planet Coaster zich daar eens aan wagen

    Ontopic nu, jammer dat er op relatief korte tijd alweer een Nederlands project misschien mislukt. Laten we dan inderdaad hopen dat een aantal bestelde attracties toch ergens in de buurt zullen verschijnen.
    Once you sit back, you never go back.

  6. #26

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Haha, dat gaan de buren nooit goed vinden
    Hoe zie jij dat voor je? gewoon evenwijdig naast elkaar? Evenwijdig maar treinen die bij de lancering naar elkaar toe komen? Of nu we toch met gekke/onmogelijke ideeën bezig zijn, de twee loopings in elkaar gehaakt zoals Loch Ness (die ik op Youtube zag)? Misschien moeten de spelers van RCT en Planet Coaster zich daar eens aan wagen

    Ontopic nu, jammer dat er op relatief korte tijd alweer een Nederlands project misschien mislukt. Laten we dan inderdaad hopen dat een aantal bestelde attracties toch ergens in de buurt zullen verschijnen.
    Ja, welja, gewoon naast elkaar hé, maar de looping dan telkens naar een andere kant uit laten lopen. Dan kan je wel maar langs 1 kan in en uitstappen, maar ach. Zal eens zien wat ik kan doen in Planet Coaster, maar shuttle loops zitten (nog) niet in het spel jammer genoeg.
    Je vois la vie en des biscuits.

  7. #27

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Het in aanbouw zijnde Attractiepark Rotterdam, opgericht door Hennie van der Most, krijgt alweer een klap. De komst van twee grote attracties, waaronder een Schwarzkopf Shuttle Loop Coaster, gaat plots niet door wegens verscherpte veiligheidseisen, aldus de oprichter.

    ► Meer info: http://www.pretparken.be/NL/article/1984/

    Best opmerkelijk toch, gezien van der Most vorige maand nog in een interview met Brakesection Magazine zei dat men volop bezig was met de Shuttle Loop. (http://www.brakesection.be/interview...ark-rotterdam/)
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #28

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Best opmerkelijk toch, gezien van der Most vorige maand nog in een interview met Brakesection Magazine zei dat men volop bezig was met de Shuttle Loop. (http://www.brakesection.be/interview...ark-rotterdam/)
    Nog opmerkelijker vind ik dat hij zegt dat hij "waarschijnlijk" allerlei aanpassingen zal moeten doen. Wat voor loze uitspraken zijn dat?

    Jammer jammer. Ik keek wel uit naar een vliegwielgelanceerd exemplaar als mijn derde shuttle loop...

  9. #29

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Het zou me niet verbazen als Hennie gewoon door begint te krijgen dat het project nooit financiel haalbaar gaat zijn op de manier die hij zich had voorgesteld en daarom de duurste zaken laat vallen in een poging de rest van het park nog door te laten gaan.

    Ik denk niet dat het park ooit effectief opengaat, maar als het wel zo is verwacht ik nog steeds een achtbaan. Dat ding van Amsterdam Dungeon of liever: een Boomerang. Het ligt toch allemaal in die man zijn schuur.

  10. #30

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    "De annulering komt vrij onverwacht," lees ik op de artikelen-pagina. Ik volg de (non-) gebeurtenissen in R'dam maar half, heb geen glazen bol en probeer te geloven dat niet elke Nederlandse pretparkbestuurder (m/v) een loze praatjesmaker is ... maar de uiteindelijke niet-realisatie van een volwaardig indoor-pretpark zou me niet verbazen. Remember Yumble, dat mega-Nature-resort in NL Limburg, Witchworld en Land van Ooit. Of iets verderop: dat Cinema-Park in Oost-Londen. Nog nieuws over dat mega-project in Calais, iemand? Een nieuw park oprichten in het al verzadigd West-Europa ... er bestaan verstandiger investeringen. Ja, die realiteit is voor ons te betreuren.

    Pretpark-fans in de Lage Landen en omstreken kunnen zich beter optrekken aan de recente en nakende park-uitbreidingen, Toverland en Wal.Bel. op kop. Hopelijk genereert dit een kettingreactie in andere nabije parken. Dat hier geen antiek spul wordt bij betrokken, is sneu voor de antiquiteiten-fans. Die vormen helaas een commercieel te verwaarlozen minderheid.

  11. #31

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Het zou me niet verbazen als Hennie gewoon door begint te krijgen dat het project nooit financiel haalbaar gaat zijn op de manier die hij zich had voorgesteld en daarom de duurste zaken laat vallen in een poging de rest van het park nog door te laten gaan.

    Ik denk niet dat het park ooit effectief opengaat, maar als het wel zo is verwacht ik nog steeds een achtbaan. Dat ding van Amsterdam Dungeon of liever: een Boomerang. Het ligt toch allemaal in die man zijn schuur.
    Ik zou mijn geld inzetten op een Zamperla Single Helix

  12. #32

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik zou mijn geld inzetten op een Zamperla Single Helix
    wie weet dat baantje van speelstad Oranje nog...

  13. #33

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Niet geheel onverwacht, maar toch wel echt zonde...

  14. #34

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Psyké is nog steeds mijn favoriet van alle 24 achtbanen die ik bereden heb. Ik had zo graag de originele outdoor versie met vliegwiellancering eens gedaan
    Once you sit back, you never go back.

  15. #35

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Zonder inderdaad. Als er één reden was om zelfs maar te denken om naar daar te gaan, was het wel voor de shuttle loop.

    Vliegwiellanceringen ftw, totaal iets anders dan LIM. <3
    Je vois la vie en des biscuits.

  16. #36

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Psyké is nog steeds mijn favoriet van alle 24 achtbanen die ik bereden heb. Ik had zo graag de originele outdoor versie met vliegwiellancering eens gedaan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Vliegwiellanceringen ftw, totaal iets anders dan LIM. <3
    Waarbij wel gezegd moet worden dat de LIM lancering van Psyké bijzonder zwak is. Dus Azmidiske: Zo ongeveer elke andere lancering zal je prima gaan bevallen

  17. #37

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Waarbij wel gezegd moet worden dat de LIM lancering van Psyké bijzonder zwak is. Dus Azmidiske: Zo ongeveer elke andere lancering zal je prima gaan bevallen
    Oei, in het topic over lanceringen (industrie en theming) had ik iets anders beweerd
    Is er enige hoop dat die geannuleerde shuttle loop ergens anders in West-Europa opduikt?
    Once you sit back, you never go back.

  18. #38

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Oei, in het topic over lanceringen (industrie en theming) had ik iets anders beweerd
    Is er enige hoop dat die geannuleerde shuttle loop ergens anders in West-Europa opduikt?
    Ga daar maar niet van uit, dat zal wel Zuid-Amerika of Azië worden.

  19. #39

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Dan toch een Schwarzkopfbaan voor Attractiepark Rotterdam, maar dan een Wildcat.
    Zou hierbij gaan om het kleinste model, zoals in de jaren '70 nog in Bobbejaanland gestaan heeft en er nu nog altijd eentje staat in Lightwater Valley. Gaat voor quasi iedereen een nieuwe credit zijn, daar de baan 20 jaar opgeslagen gelegen heeft.

    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  20. #40

    Re: [Attractiepark Rotterdam] Opening in 2018

    Goed dat men daar toch nog steeds het geloof niet verloren is... Maar ik blijf toch wat sceptisch en wacht de eerste track-legging af voor ik té enthousiast ga worden

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •