X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 30 van de 30
  1. #21

    Re: [Cedar Fair Company] 2018: Vier nieuwe achtbanen!

    En intussen is Steel Vengeance dus open! Hier een mooie POV:



    Zier er heel leuke RMC uit vooral

  2. #22

    Re: [Cedar Fair Company] 2018: Vier nieuwe achtbanen!

    En ook Twisted Timbers in Kings Dominion al geopend:


  3. #23

    Re: [Cedar Fair Company] 2018: Vier nieuwe achtbanen!

    Volgens verschillende bronnen waaronder http://www.cleveland.com/metro/index...steel_ven.html
    zou Steel Vengeance vandaag op de officiële openingsdag al meteen terug gesloten zijn nadat twee treinen licht op elkaar botsten in het station. Het zou om een lichte botsing gaan, maar toch ging de coaster dicht. Al minstens voor de rest van de dag.

  4. #24

    Re: [Cedar Fair Company] 2018: Vier nieuwe achtbanen!

    De baan is ondertussen alweer open.

  5. #25

    Re: [Cedar Fair Company] 2018: Vier nieuwe achtbanen!

    Ik heb het geluk gehad een interview te kunnen doen met mr. Tony Clark, PR directeur van Cedar Point.

    - Eerste gesprekken met RMC zijn 2 à 2,5 jaar geleden aangevat
    - Het is ook volledig aan RMC om de problemen met de treinen op te lossen en ervoor te zorgen dat de 3 treinen operationeel kunnen zijn
    - Steel Vengeance is NIET zijn favoriete #1 achtbaan
    - Ze houden heel de industrie in de gaten, dus ook de Europese parken. Volgend jaar komt hij trouwens een bepaald Duits pretpark bezoeken.
    - Het moeilijkste aan CP verkopen aan de mensen is hen meerdere dagen te laten blijven.
    - Vind CP niet landlocked, er is nog genoeg plaats
    - Geen plannen om het resort uit te breiden vooralsnog
    - Meeste aantal attracties ter wereld, dus ook zonder de achtbanen is er meer dan genoeg te doen
    - Sommige zaken willen ze behouden en zijn untouchable omwille van hun geschiedenis





    Volledig interview, in het Engels, kan je hier op Theme Park World teruglezen.

  6. #26

    Re: [Cedar Fair Company] 2018: Vier nieuwe achtbanen!

    Duits Park, niet delen van geheimen..
    Hmm.. en Cedar Point heeft nog geen Flying Coaster en ergens krijg het gevoel dat ze daar wel in geïnteresseerd zijn.

    Fijn ook om te horen dat ze een aantal klassiekers niet willen slopen. Blue Streak vond ik toch wel een leuk baantje.

    Zonder de parkeerplaats verder te benutten gaan ze daar nog heel mooi vouw en propwerk moeten leveren. Op zich zou je er inderdaad nog erg veel bij kunnen zetten als je dit blackpool-style doet. Of dat altijd even goed past in de sfeer van het park, tsja, dat zal moeten blijken.

    In elk geval: Interessant artikel om eens te lezen

  7. #27

    Re: [Cedar Fair Company] 2018: Vier nieuwe achtbanen!

    Leuk interview! Interessant om te lezen! Is alleszins een park dat hoog op mijn verlanglijstje staat en het zal voor een meerdaags verblijf zijn
    Interessant dat ze gaan kijken in de etalage van Mack! Misschien Mogen we in de toekomst vanuit die catalogus attracties verwachten?
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  8. #28

    Re: [Cedar Fair Company] 2018: Vier nieuwe achtbanen!

    Hmm.. het enige uit EP dat nog enigszins interessant kan zijn voor een park als CP is Arthur, of een kiddy-coaster.

    Als dat park iets uit de catalogus van Mack zou willen plaatsen, zou ik eerder verwachten dat ze bij Silver Dollar City of Liseberg gaan kijken

  9. #29

    Re: [Cedar Fair Company] 2018: Vier nieuwe achtbanen!

    Niet in het interview, maar interessanter vond ik dat hij me zei dat de mensen van Mack en EP ook een paar keer naar Cedar Point geweest zijn

  10. #30

    Re: [Cedar Fair Company] 2018: Vier nieuwe achtbanen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Niet in het interview, maar interessanter vond ik dat hij me zei dat de mensen van Mack en EP ook een paar keer naar Cedar Point geweest zijn
    CP heeft heel veel van intamin staan en daar ook lange tijd een contract mee gehad. Bij wat Mack hun "Megacoaster" noemt zie je overduidelijk enorm veel inspiratie uit Intamin. Track, Elementen en in sommige gevallen zelfs het grootste deel van de layout. Ik kan me voorstellen dat ze een aantal van de beste Intamin banen goed bestudeerd hebben. Waar Mack bijvoorbeeld nooit heel sterk is geweest in Airtime zie je in Helix opeens de geweldige airtime terug die je voordien enkel op banen van Intamin zag. Ze lijken me echter ook naar de Fouten van Intamin te hebben gekeken, waardoor ze in sommige zaken toch weer net wat té voorzichtig zijn (De bekende zwakke lanceringen bijvoorbeeld. Deze zijn bij Intamin beduidend beter, maar zorgen ook voor enorm veel downtime).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •