X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 25

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] Botsing Bobbaan

    Volgens Loopings is er weer een langdurige storing, en hij rijdt standaard niet meer als het geregend heeft ... het lijkt wel alsof de technische problemen zich opstapelen? Wat zouden jullie doen met de Bobsleebaan? Grondig renoveren? Afbreken en zo exact mogelijk nabouwen? Afbreken en iets totaal nieuws in de plaats zetten? Of nog iets anders?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: [Efteling] Botsing Bobbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Volgens Loopings is er weer een langdurige storing, en hij rijdt standaard niet meer als het geregend heeft ... het lijkt wel alsof de technische problemen zich opstapelen? Wat zouden jullie doen met de Bobsleebaan? Grondig renoveren? Afbreken en zo exact mogelijk nabouwen? Afbreken en iets totaal nieuws in de plaats zetten? Of nog iets anders?
    Afbreken en zo exact mogelijk nabouwen is helaas geen optie. Intamin maakt ze niet meer en Mack heeft alleen lange treintjes (zoals in Heide Park, Blackpool en Parc Astérix).

  3. #3

    Re: [Efteling] Botsing Bobbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Afbreken en zo exact mogelijk nabouwen is helaas geen optie. Intamin maakt ze niet meer en Mack heeft alleen lange treintjes (zoals in Heide Park, Blackpool en Parc Astérix).
    De Python is ook volledig opnieuw uitgerekend en ontworpen naar 't schijnt... Als het daar kan, moet het hier ook kunnen zou ik zeggen.

  4. #4

    Re: [Efteling] Botsing Bobbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    De Python is ook volledig opnieuw uitgerekend en ontworpen naar 't schijnt... Als het daar kan, moet het hier ook kunnen zou ik zeggen.
    Maar daar bestaat het tracktype nog (al krijgt de nieuwe python gek genoeg toch iets andere track, maar de spoorbreedte - waar alles om gaat - is een standaard die nog steeds door Vekoma zo verkocht wordt).

    De spoor van de Bob bestaat niet meer en zou dus écht volledig custom gemaakt moeten worden.

    Voor mij is het een baan die ik nooit over sla. Het is een unieke achtbaan die een bijzondere charmes heeft, een goed out-of-control gevoel geeft en toch vrij uniek is. Goed, ik vond de versie in Texas beter maar toch. Daarnaast geeft deze tenminste nog écht het gevoel van te bobben, wat je van de rammelbakken van Mack zeker niet kunt zeggen.

    Ik weet wel dat al jáááááren dezelfde geruchten over de python gingen. Nu de python herbouwd wordt, verplaatsen die geruchten zich wel. Ik heb er echter mijn twijfels over of het ook wel echt zo is. Het zou me niet verbazen als de bob - net als de python - nog vele jaren met deze geregeld terugkerende geruchten te maken krijgt, alvorens écht te verdwijnen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •