X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25
  1. #21

    Re: [Efteling] Botsing Bobbaan

    Thx voor de info...

  2. #22

    Re: [Efteling] Botsing Bobbaan

    Wat hierboven al door sommigen werd verondersteld / gehoopt / gevreesd, wordt door tripple-O speculatief bevestigd: Mogelijk het einde van de Bobbaan? https://www.looopings.nl/weblog/1004...nging-Bob.html

    Een tweede indoor-coaster (waarvan ter verduidelijking nergens sprake) lijkt me hier niet slecht, al zit je dan wel met drie grote indoor-attracties bij elkaar (Spookslot en dat Panda-onding even niet mee gerekend). Maar de onderlinge afstand Fata-Bob-Symb. lijkt me voldoende om dit te kunnen verantwoorden. Als mijn (Panda-)dromen daar ooit werkelijkheid zouden worden: graag een indoor-complex met coaster(s), zoals bij de Winja's of Arthur.

  3. #23

    Re: [Efteling] Botsing Bobbaan

    Lijkt me eerlijk gezegd vooral een komkomertijdartikel. Het is toch redelijk opvallend te noemen dat heel wat fans jarenlang hebben lopen schreeuwen dat de Python nu echt wel ieder moment afgebroken ging worden, en dat dit sinds de bekendmaking van de renovatie zich verplaatst heeft naar de Bob...

  4. #24

    Re: [Efteling] Botsing Bobbaan

    Efteling staat natuurlijk niet bekend om het zomaar afbreken van attracties. Al is er natuurlijk wel Pegasus geweest. Dus helemaal uitsluiten mag je niet doen. In dat geval ging om een vervanging door een zelfde type attractie. Dus moeten dan een Mack bobslee gaan verwachten?

    Mits dat het type niet meer in productie is, is hem volledig vervangen zoals Python natuurlijk niet evident. Al zou het me niet verbazen moest Efteling dit scenario serieus onderzoeken.

    In dezelfde zone ligt natuurlijk ook de fel bekritiseerde Pandadroom. Iemand een idee hoe het zit met het contract met het WNF?
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  5. #25

    Re: [Efteling] Botsing Bobbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    In dezelfde zone ligt natuurlijk ook de fel bekritiseerde Pandadroom. Iemand een idee hoe het zit met het contract met het WNF?
    Volgens dat ik weet heeft de Efteling hun contract met WNF nog niet zo lang geleden vernieuwd...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •