X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 17 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 336
  1. #41

    Re: Coaster- en parkteller!

    Parken:

    141) Belantis
    142) Freizeitpark Plohn

    Achtbanen:

    629) Huracan - Belantis
    630) Drachenritt - Belantis
    631) Cobra des Amun Ra - Belantis
    632) Silver Mine - Freizeitpark Plohn
    633) Raupe - Freizeitpark Plohn
    634) Drachenwirbel - Freizeitpark Plohn
    635) Plohseidon - Freizeitpark Plohn
    636) El Toro - Freizeitpark Plohn
    637) Miniwah - Freizeitpark Plohn

  2. #42

    Re: Coaster- en parkteller!

    115: Dragon - Kermis (België)
    116: Big Apple - Kermis (Nederland)
    117: Spinning Coaster - Kermis (Nederland)
    XXX: Onbekend - De Kaasboerin (België)

    Die laatste tel ik niet mee, maar is wel een vermelding waard
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #43

    Re: Coaster- en parkteller!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    XXX: Onbekend - De Kaasboerin (België)
    Waar is die en kan je er 'gewoon in? want als ik de kaasboerin opzoek vind ik een restaurant.

  4. #44

    Re: Coaster- en parkteller!

    ... 115| Heidi The Ride - Plopsaland De Panne (BE)
    ... 116| Dawson Duel (Left) - Bellewaerde Park (BE)
    ... 117| Dawson Duel (Right) - Bellewaerde Park (BE)
    ... 118| Van Helsing's Factory - Movie Park Germany (DE)
    ... 119| Star Trek: Operation Enterprise - Movie Park Germany (DE)
    ... 120| Bandit - Movie Park Germany (DE)
    ... 121| Jimmy Neutron's Atomic Flyer - Movie Park Germany (DE)
    ... 122| Lost Gravity - Walibi Holland (NL)
    ... 123| Baron 1898 - Efteling (NL)
    124| Pégase Express - Parc Asterix (BE)

  5. #45

    Re: Coaster- en parkteller!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Waar is die en kan je er 'gewoon in? want als ik de kaasboerin opzoek vind ik een restaurant.
    Dat is ook een restaurant De attracties staan daar in de tuin.

  6. #46

    Re: Coaster- en parkteller!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Waar is die en kan je er 'gewoon in? want als ik de kaasboerin opzoek vind ik een restaurant.
    Het is inderdaad gewoon een restaurant met een kleine speeltuin. Je moet maar is op coaster-count opzoeken over welke 'coaster' het gaat, het is eigenlijk gewoon een speeltuig. Geen idee wie daar ooit een coaster in heeft gezien
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  7. #47

    Re: Coaster- en parkteller!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Het is inderdaad gewoon een restaurant met een kleine speeltuin. Je moet maar is op coaster-count opzoeken over welke 'coaster' het gaat, het is eigenlijk gewoon een speeltuig. Geen idee wie daar ooit een coaster in heeft gezien
    Haha, hij staat zelfs niet op rcdb. Het lijkt op een mini batflyer/mountainglider van een tivoli small-grootte, maar dan met een deathridestoeltje en zonder optakeling. Ik zou het nu ook geen achtbaan noemen, maar het voldoet inderdaad wel aan de achtbaandefinitie van coaster-count...

  8. #48

    Re: Coaster- en parkteller!

    118: Nitro (Dennlys Parc)
    119: Furio (Dennlys Parc)
    120: Voltigo (Dennlys Parc)
    121: Kid'z Coaster (Bagatelle)
    122: Gaz Express (Bagatelle)
    123: Spirale des Dunes (Bagatelle)
    124: Famous Jack (Bagatelle)
    125: Triops (Bagatelle)
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  9. #49

    Re: Coaster- en parkteller!

    Freizeitpark Plöhn, Lengenfeld
    832: Miniwah
    833: Drachenwirbel

    Belantis, Leipzig
    834: Cobra des Amun Ra
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  10. #50

    Re: Coaster- en parkteller!

    En hier is die Belgische coasterbingo weer !

    parken
    143) Mont Mosan

    achtbanen
    638) Chenille - Mont Mosan

  11. #51

    Re: Coaster- en parkteller!

    XXX: Vliegende Valk (Oud Valkeveen)
    126: Achtbaan (Oud Valkeveen)
    127: Jul's Rollerskates (Julianatoren)
    XXX: Vlinder (Julianatoren)
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  12. #52

    Re: Coaster- en parkteller!

    128: Chenille (Mont Mosan)
    129: Mini Racer (Kermis)
    130: Elliott/Nessy (Kermis)
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  13. #53

    Re: Coaster- en parkteller!

    112. Drievliet
    477. Twistrix
    478. Formule X
    479. Dynamite express
    480. Kopermijn

    113. Megaspeelstad
    481. Butterfly
    482. Disco twister

  14. #54

    Re: Coaster- en parkteller!

    parken:
    144) Schloss Beck Freizeitpark

    Achtbanen:
    639) Familienachterbahn

  15. #55

    Re: Coaster- en parkteller!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    50. Bob - Efteling (2017-09-04)

    Misschien had ik met Python tot laatste moeten wachten, maar daar had ik het geduld niet voor. En dan blijven er wegens onderhoud nog 2 creditjes over voor de volgende keer... Maar strand ik nu voorlopig wel op een mooi getal
    Ik zat dit topic nog eens te herlezen en bedacht me dat ik hier eigenlijk op had moeten antwoorden dat je een hele mooie vijftigste hebt! Een vrij unieke baan en hij heeft minstens één persoon laten inzien dat achtbanen leuk zijn ipv eng.

    Aan de rest van je lijst te zien, ben ik dus toch niet het enige forumlid dat nog nooit naar Phantasialand is geweest ... is het er gewoon nog nooit van gekomen of is er een andere reden? Ik vroeg het me gewoon af, het lijkt wel alsof letterlijk iedereen dat park al heeft bezocht behalve ik.
    Once you sit back, you never go back.

  16. #56

    Re: Coaster- en parkteller!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ik zat dit topic nog eens te herlezen en bedacht me dat ik hier eigenlijk op had moeten antwoorden dat je een hele mooie vijftigste hebt! Een vrij unieke baan en hij heeft minstens één persoon laten inzien dat achtbanen leuk zijn ipv eng.
    De Bob is inderdaad uniek en heeft mij zeer aangenaam verrast, het gevoel van oncontroleerbaarheid waar de karretjes naartoe rijden gezien ze los in een goot zitten... En op sommige plekken de volledige 90° tegen de zijkant aanrijden... Bijzonder ding. Die opmerking over wachten met Python kwam er vooral omdat de nakende sloop van Python de eigenlijke reden van mijn bezoek was.

    Al heb ik ontdekt dat mijn lijstje minstens één plaats moet opschuiven vanaf 2013 of zo, want ik herinnerde mij plots dat ik op een weekje Wenen ook in Wiener Prater geweest ben en dat ik daar Volare heb gedaan. Verder heb ik helaas geen idee of ik nog andere coasters heb gedaan of uberhaupt nog andere attracties. Ik herinner mij alleen nog een Screaming Eagle-achtige attractie met een besnorde operator die het leuk vond van elke lancering een toneeltje te maken (zich zogezegd kwaad maken op de gasten en dan uit frustratie op de lanceerknop slaan met zijn vuist of zo).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske
    Aan de rest van je lijst te zien, ben ik dus toch niet het enige forumlid dat nog nooit naar Phantasialand is geweest ... is het er gewoon nog nooit van gekomen of is er een andere reden? Ik vroeg het me gewoon af, het lijkt wel alsof letterlijk iedereen dat park al heeft bezocht behalve ik.
    Gewoon nog nooit van gekomen, omdat het niet echt doenbaar is op één dag met op en af rijden. Het is wel al een paar keer ter sprake gekomen thuis gezien mijn 40% korting met de Golden Pass, maar het is gewoon een beetje ver. En in het openingsjaar van Taron dachten we, we wachten tot volgend jaar tot de lange wachtrijen omdat hij nieuw is wat te laten minderen. En dan plots begint men alweer iets nieuws te bouwen... Wachten we ook tot deze open is om te gaan? 't Is geen park om elk jaar te doen voor ons denk ik dus we moeten ons bezoek strategisch uitkiezen...

    In het algemeen ben ik alleen nog maar in Belgische parken geweest die gewoon een daguitstap zijn of Hellendoorn of Slagharen zijn er gekomen omdat die toevallig in de buurt lagen waar we jaarlijks een week op reis zijn. Uit Slagharen is dan een apart reisje ontstaan waarbij we nu ook Walibi Holland meepikken. Daar ben ik als kind ook 1x geweest omdat het toevallig in de buurt lag op een weekje Flevoland. Als kind ben ik ook 1x in Disneyland geweest, ik denk dat dat voor Slagharen de enige echte pretpark-dedicated reis was. Nigloland ten slotte was ook iets wat toevallig in de buurt lag als we drie dagen in de Champagnestreek zaten, en dit jaar Gold Reef City per toeval meegepikt na een reis voor een schoolproject.

    Maar daar komt normaalgezien volgend jaar verandering in: we hebben drie BJL-silverpassen gekocht waarmee je ook gratis in MPG binnenkan en 50% op Phantasialand (dat is 10% meer dan met een Golden Pass!) en 25% op Toverland. Dat ligt allemaal op een paar uur rijden van elkaar, dus we zijn aan het kijken voor overnachtingsmogelijkheid ergens centraal tussen die parken om hier volgende zomer een weekje vakantie te doen met deze parken ingepland. :-) Eventueel dat we Kalkar ook meepikken, dat parkje wil ik ook wel eens zien. En als dat reisje er niet van komt gaan we wel gewoon twee keer naar Bobbejaanland, dan is dat abonnement ook al terugverdiend. En als FLY volgend jaar nog niet open is... Als we blijven wachten schiet er van het oude park niet veel meer over, en daarvan wil ik toch ook nog enkele attracties gedaan hebben voordat ze allemaal gesloopt worden. 'k Vind het nu al jammer van Silbermine dat ik hem nooit gedaan heb, en Race For Atlantis, gewoon om het eens gezien te hebben... maarja
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 28-11-17 om 12:46.

  17. #57

    Re: Coaster- en parkteller!

    131: Achtbaan (Kinderstad Heerlen)
    132: Wilde Tijger Achtbaan (Mondo Verde)
    133: Silber Mine (Rocolino's Kinderwelt)
    XXX: Butterfly (Rocolino's Kinderwelt)
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  18. #58

    Re: Coaster- en parkteller!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    132: Wilde Tijger Achtbaan (Mondo Verde)
    Zijn er ondertussen al Wilde Tijgers bij die achtbaan ?

  19. #59

    Re: Coaster- en parkteller!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Zijn er ondertussen al Wilde Tijgers bij die achtbaan ?
    Hahah nee wel een aantal karretjes verdwenen, meer poortjes dan karretjes.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  20. #60

    Re: Coaster- en parkteller!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Hahah nee wel een aantal karretjes verdwenen, meer poortjes dan karretjes.
    Dat was volgens mij vijf jaar geleden ook al zo, en ik herinner me ook dat er grote vierkante tegels in sommige bakjes op de vloer lagen (om genoeg gewicht in de trein te hebben), best bizar zicht!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •