X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 11 van de 11

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Kolmården 17 aug. 2017

    Bedankt voor je tripreport! Ook eens leuk om wat meer van de rest van het park te zien, want zoals Hanskuh al zei is het park vrij onbekend. Een drie op tien voor airtime bij Wildfire vind ik vrij teleurstellend, ik dacht/hoopte dat het een airtime monster zou zijn. Desondanks ben je alleen maar positief over de ride dus moet ik nog niet te teleurgesteld zijn. Over een kleine twee weken test ik hem hopelijk zelf uit

  2. #2

    Re: [TR] Kolmården 17 aug. 2017

    Bedankt voor je TR, ik ben blij voor je dat je hem hebt kunnen doen! je verdiende het nu wel door alles zo nauw op de voet te volgen hier Over je mening van de inversies nog: de eerste is inderdaad zalig, die hangtime! Een effect dat je bij Junker in Powerland ook hebt. De tweede inversie vind ik net zwak en de derde juist weer héél goed. Net omgekeerd van wat jij zegt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Desondanks ben je alleen maar positief over de ride dus moet ik nog niet te teleurgesteld zijn. Over een kleine twee weken test ik hem hopelijk zelf uit
    Fingers crossed??
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: [TR] Kolmården 17 aug. 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Fingers crossed??

    Met zijn voorgeschiedenis aan problemen blijft het hopen, maar in het algemeen heb ik nog maar weinig (grote) banen niet kunnen doen op een trip. Het zou dus nu eens moeten lukken... In ieder geval heb ik waarschijnlijk nog een troostprijs.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •