X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: [Tibidabo] 2017

  1. #1

    [Tibidabo] 2017

    Graag breng ik ook eens een positieve boodschap uit Barcelona. Het pretpark Tibidabo heeft dit jaar al heel wat renovaties / nieuwigheden achter de rug.

    Een overzicht:

    Nieuwe attractie SBF Mini Topspin:



    Renovatie Tchu Tchu trein:



    Nieuwe fonteintjes:





    Renovatie:




    VR Tibidabo Express:


    Bron: Facebook Parc Tibidabo

  2. #2

    Re: [Tibidabo] 2017

    Haha die nieuwe attracties zijn superschattig .

  3. #3

    Re: [Tibidabo] 2017

    De Parkgids vermeldt 'El Castell Misteriós' als een "tijdelijk gesloten spookhuis". Op de park-webstek heeft men het over een nieuwe, kindvriendelijke en interactieve attractie, met dit plaatje:



    Bron: https://www.tibidabo.cat/en/the-park...s-tales-castle

    De beschrijving op de park-webstek (iedereen toegelaten, onder 120 cm wel mits begeleiding) en die bewegende trap doen me aan een cakewalk denken. Ik vermoed dat dit een foto uit de oude doos is. De Parkgids toont immers een foto van 2010, waar ik ook al zo'n bewegende trap meen te herkennen.

    Betreft de "nieuwe" attractie alleen wat inwendige opfrissing of wordt het iets anders dan een cakewalk? En zaaide de Parkgids een beetje verwarring door dit een spookhuis te noemen?

    I know nothing, I am from ...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •