X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Welke bouwer verkiest jouw voorkeur voor de Megacoaster van Walibi Belgium in 2021?

Stemmers
45. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Mack Rides

    6 13,33%
  • Vekoma

    6 13,33%
  • Intamin

    19 42,22%
  • B&M

    14 31,11%
Resultaten 1 tot 20 van de 39

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Wie bouwt de Megacoaster van Walibi Belgium?

    Moeilijk moeilijk moeilijk

    Ik heb op B&M gestemd omdat ik de lagere B&M's zoals Apollo's Charriot echt top vind. België mag trouwens dringend eens één krijgen. maar laat ons eerlijk zijn, de kans is het kleinst dat Walibi bij hen besteld... Toch niet getreurd want ik kan evenveel genieten van een achtbaan van de andere drie bouwers. Dus wie wil ik dan en wie zou het worden?

    Vekoma zie ik zeker als een mogelijkheid maar de vraag is als Walibi er gaat op in gaan. Ze hebben al heel wat Vekoma banen en misschien kiezen ze liever voor iets anders uit hun ervaring. Of ze willen juist de eerste zijn die gaat lopen met zo'n nieuw model.

    Mack is voor mij een hele grote kanshebber en na de onride te zien van die in Australië zeg ik geen nee! Ze hebben nu een positief contact dankzij Pulsar (en een beetje Walibi Holland) dus er is zeker vertrouwen. Mack is de laatste tijd ook goed bezig qua coaster aanvragen (9 voor na dit jaar die gekend zijn). Ik hou van het vloeiende in Mack banen ondanks dat er wat minder airtime is. Alleen zonder inversie zie ik misschien liever de laatste kandidaat.

    Intamin, zeker fan van deze banen. Komt er een broertje of zusje van Goliath uit hun huis? Ik zou zeker ja zeggen! Ook zij hebben 10 lopende constructies die gekend zijn, dus daarop kunnen we ons niet baseren tegenover Mack. Een airtime machine zou fantastisch zijn! Taron blijft één van mijn favoriete achtbanen dus.

    Hoe dan ook, alle 4 zijn goed voor mij! Zolang het maar geen Zierer of Zamperla is
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: [Poll] Wie bouwt de Megacoaster van Walibi Belgium?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Moeilijk moeilijk moeilijk

    Ik heb op B&M gestemd omdat ik de lagere B&M's zoals Apollo's Charriot echt top vind. België mag trouwens dringend eens één krijgen. maar laat ons eerlijk zijn, de kans is het kleinst dat Walibi bij hen besteld...
    Ik acht Walibi net de grootste kanshebber op een B&M in Belgie, CDA heeft er al eentje in Parc Asterix geplaatst en Bobbejaanland of Plopsa zie ik niet meteen zo eentje bestellen. Dat gezegd zijnde. Ik hoop op een Intamin, maar gok op een Mack.

  3. #3

    Re: [Poll] Wie bouwt de Megacoaster van Walibi Belgium?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Ik acht Walibi net de grootste kanshebber op een B&M in Belgie, CDA heeft er al eentje in Parc Asterix geplaatst en Bobbejaanland of Plopsa zie ik niet meteen zo eentje bestellen. Dat gezegd zijnde. Ik hoop op een Intamin, maar gok op een Mack.
    Dat was niet waar ik het op had Ik acht de kans klein dat ze voor de Hyper bij B&M gaan bestellen omdat ik de kans klein acht dat er een B&M komt in België Maar inderdaad, voor mij is Walibi dan zeker een kanshebber. Plopsa zie ik het eventueel nog doen maar dan tweedehands. Misschien zelfs Pairi Daiza als ze toch plots kiezen voor attracties.

    Hoe dan ook, ik zie er graag één komen! Maar ik denk dat we nog lang gaan mogen wachten op een B&M in België. Ze mogen uiteraard het tegendeel bewijzen RMC heeft nu ook hypers trouwens...
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •