Mijn stem is gegaan naar B&M. Gewoon qua rit vind ik dit zeer goede banen. Shambhala is tot op heden mijn nr1 coaster en ook Silver Star vond ik een best goeie achtbaan. Daarnaast is een B&M ook echt een gemis in België. Ik hoop dus dat ze gaan voor B&M, maar ik acht de kans dat het deze bouwer wordt net de kleinste van de vier opties.

De meest realistische optie lijkt me Mack. Deze is denk ik één van de goedkoopste opties en biedt toch zeker ook een erg goede rit aan. Ik ben persoonlijk wel fan van Mack, dus zou het niet erg vinden als het deze wordt.

Ook Intamin zie ik wel als een realistische optie en is ook meer dan welkom in het park. Ik heb GeForce wel nog niet gedaan, maar zijn broertje Goliath in Holland kon me zeker bekoren.

Vekoma word ik persoonlijk het minst enthousiast over. Ik gun het hen wel, maar een (ik weet het: verkeerd) beeld in mijn hoofd linkt Vekoma nog steeds aan een oude en niet zo schitterende bouwer. Misschien dat het daarom net tijd wordt om eens een grote achtbaan van hen te zetten in de buurt? Langs de andere kant heeft Walibi al veel Vekoma's...