X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 50
  1. #21

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Vraagje, mogen we gebruik maken van de DLC's? Ergens veronderstel ik van niet, maar ik was in augustus begonnen met het uitwerken van men baan en thema, en wat later kwam er een DLC uit met allemaal objecten in dat thema. ;p

    Zonder gaat het ook wel lukken uiteraard.
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #22

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Ik skip deze editie...

  3. #23

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Vraagje, mogen we gebruik maken van de DLC's? Ergens veronderstel ik van niet, maar ik was in augustus begonnen met het uitwerken van men baan en thema, en wat later kwam er een DLC uit met allemaal objecten in dat thema. ;p

    Zonder gaat het ook wel lukken uiteraard.
    Mits ik het bestand open krijg, is dit uiteraard geen probleem. Had ergens gelezen dat je de DLC niet noig hebt om bestanden met de DLC te openen. Ik kan dan enkel de stukken niet verplaatsen etc, maar dat is ook niet de bedoeling .

    Nog enkele dagen dames en heren, en dan wil ik al de bestanden in mijn PM mapje ontvangen hebben. Momenteel heb ik nog maar één inzending gekregen, ben oprecht benieuwd naar meer!

  4. #24

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Mits ik het bestand open krijg, is dit uiteraard geen probleem. Had ergens gelezen dat je de DLC niet noig hebt om bestanden met de DLC te openen. Ik kan dan enkel de stukken niet verplaatsen etc, maar dat is ook niet de bedoeling .

    Nog enkele dagen dames en heren, en dan wil ik al de bestanden in mijn PM mapje ontvangen hebben. Momenteel heb ik nog maar één inzending gekregen, ben oprecht benieuwd naar meer!
    Denk net dat het niet gaat gaan als jij de DLC niet hebt. Nuja goed, heb het zonder gedaan hoor.

    + ben er mee bezig.
    Je vois la vie en des biscuits.

  5. #25

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Ingediend

  6. #26

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Ik ga nog tot 23u59 nodig hebben denk ik. #livingontheedge
    Je vois la vie en des biscuits.

  7. #27

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Nog enkele uren, en dan stopt de mogelijkheid om je inzending te versturen!
    Time is running out boys!

  8. #28

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Zonder dat ik je wil opjagen hoor, maar wanneer mogen we de eerste recensies verwachten? Ben benieuwd naar de andere inzendingen
    Je vois la vie en des biscuits.

  9. #29

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    wel dan hierbij al een onride van mijn baantje...
    https://www.youtube.com/watch?v=VqzwtAB99M4

  10. #30

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Crap deadline gemist. Ik zat ergens met 24 nov in men hoofd

  11. #31

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4



    Hier is de mijne bij nacht

  12. #32

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Zelf heb ik dit snel nooit gespeeld, maar die filmpjes hierboven vind ik wel knap gedaan! Ik ben benieuwd naar de overige inzendingen en de recensies.
    Once you sit back, you never go back.

  13. #33

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Er is ondertussen al een maand gepasseerd, waar blijft de uitslag ?

  14. #34

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    I know, i know... Ik heb het de laatste tijd hartstikke druk gehad, om te zeggen geen tijd eigenlijk. Nu, ik zal proberen zo snel mogelijk de resultaten online te gooien. Het zal wel een scorebord worden zonder al te veel uitleg denk ik. Maar doe mijn best!

  15. #35

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Beperkte uitleg is OK hoor, maar ben nu wel eens benieuwd naar de resultaten...

  16. #36

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Ik was zelf uiteindelijk enorm blij dat er maar 3 deelnemers waren bij mijn wedstrijd. Er kroop verrassend veel tijd in om die dingen deftig te beoordelen. Ik kan er alle begrip voor opbrengen als het even duurt eer er witte rook komt.

  17. #37

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    LUID TROMMELGEROFFEL - DE RESULTATEN ZIJN BINNEN!!! - LUID GETROMPETTER

    Eindelijk, na lang wachten, volgen hier de resultaten van de vierde wedstrijd van Planet Coaster hier op dit forum. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het lange wachten, maar liever laat dan nooit natuurlijk! Ik breng alles zo snel mogelijk uit de doeken (liefst dit weekend nog). Zo volgt er zo snel mogelijk weer een nieuwe wedstrijd!

    Vijfde plaats: Xarbero - 'Attack on Hoth'

    • Ritverloop: Op zich een erg leuke lay-out. Origineel aangepakt met wat minder gekende elementen bij een B&M Inverted zoals de sterk gebankte bocht. Toch is hij erg schokkerig en bijgevolg niet echt soepel te noemen. Je merkt dat je veel basiselementen van de game aan elkaar wou plakken, maar dat loopt niet altijd even soepel af. Daarom een verdiende 13/20.


    • Interactie omgeving: Een beetje een gemiste kans. Als echte Star Wars fan was ik enthousiast bij het zien van enkele herkenbare stukken scenery, maar toch was er maar weinig interactie met de baan en de gasten. Ondanks de lifthill erg dominant zich torent achter de berg, is de rest van de lay-out van de begane grond niet te spotten. Ook mistte ik de echte veldslag op Hoth. Buiten twee AT-AT's, zag ik niet echt veel van wat een aanval op Hoth moest lijken. Toch een 12/20 voor de leuke insteek.
    • Veiligheid: Zoals ik eerder zei, is de baan een beste beuker. Door zijn abrupte elementen en zijn niet zo een soepele ritverloop, betwijfel ik of hij altijd even veilig is. Maar op het eerste zicht is alles wel op een veilige afstand gebouwd en zijn er geen frontale botsingen te merken! Een 7/10 dus!
    • Belichting: Deze vond ik wat ondermaats. De wachtrij is, ondanks zijn simpliciteit, best mysterieus verlicht. Daarbuiten is quasi niets verlicht van de baan, station of uitgang. Een beetje een gemiste kans, dus een 5/15.


    • Thema & realisme: Voornamelijk de wachtrij is overtuigend en leuk gemaakt diep in de Rebelion hun basis. Ook de enkele props, zoals de AT-AT's, zijn erg leuk. Enkel weet ik dat je niet alles zelf gemaakt hebt (dacht ik). Niet tegenstaand was het op de lijn tussen realisme en fictie. Helaas dus een 12/30.
    • Concept: Ik ben een rasechte Star Wars fan, dus dat speelde zeker in jouw voordeel. Het concept vond ik erg leuk en het gevecht op Hoth leent zich ook voor een buitengewoon leuke attractie. Helaas was ik hier wat minder van overtuigd. Toch een 6/10 voor de inzet en het originele idee!


    Eindresultaat: 55/105

    Leuk gemaakt Xarbero, je leert zeker al veel heb ik de indruk. Als je nu zelf wat probeert te creëren en de soepelheid van je banen wat 'tweakt', weet ik zeker dat je nog leuke baantjes zal maken

  18. #38

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Vierde plaats: Joran VD - 'The Awakening'

    • Ritverloop: Heerlijk realistisch stukje achtbaan qua lay-out. Wat ik enkel wel enorm miste was een gepaste banking in de bochten, want deze was soms helemaal niet aanwezig. De baan scheurt lekker aan eenzelfde tempo, dan komen die bochten op een Inverted nog al misplaatst aan... Voor de rest dik oké, dus zeker een 16/20 verdient!


    • Interactie omgeving: De baan zwermt heen en weer tussen de bomen, maar ook over en onder de paden. Op zich bewijst hij daarmee dat een overusing aan triggers zeker niet nodig is om hoog te scoren. Daardoor was een score van 18/20 geven zeker terecht.
    • Veiligheid: Het vliegt niet tegen bomen of stenen, wat een goed ding is natuurlijk. Gelukkig maakt de baan je daar niet 'wakker' mee -badum tsh-. Wat je wel wakker sleurt zijn die gekke ongebankte bochten, maar ook de enorme G-krachten dat hij op sommige stukken trekt. Nu, hoe intenser hoe liever, maar bijna 6 G trekken is een beetje té veel van het goeie... Daarom een 7/10.


    • Belichting: De belichting in dit gebied vond ik wat 'random' eerlijk gezegd. Het stationsgebouw is mooi en overtuigend verlicht, net als de tunnel waar de trein door raast. Maar de rest vond ik... nog oké te noemen. Het was dus goed, maar kon zeker beter. Wel erg leuk je verlichting weggewerkt op sommige plaatsen. Een 10/15 van mijn hand!


    • Thema & realisme: Kort maar bondig verwoorden: simpel, maar zeer realistisch en overtuigend gecreëerd. Ben zeker fan van je station dat door het leven gaat als verlaten (?) kerk met bijhorend creapy kerkhof waar de bezoekers moeten wachten op hun lot. Wat naar mijn mening wel de sfeer nog beter had kunnen beïnvloeden, was wat extra bebouwing. Kleine verlaten huisjes her en der hadden het gebied een nog killere kracht kunnen geven. Dus zeker boven gemiddeld, daarbij een verdiende 24/30.


    • Concept: Het gehele concept van je attractie sprak mij zeer zeker aan. Had je er echt meer een verlaten dorp van gemaakt, was ik misschien helemaal aan verkocht. 8/10




    Eindresultaat: 83/105

    Een erg leuk concept met een leuke baan. Ben benieuwd naar je toekomstige werken Joran!
    Laatst gewijzigd door Belgiumcoasterfreak; 20-01-18 om 15:19.

  19. #39

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    ik mocht de custom scenery niet meer gebruiken die ik wilde erin steken... ik ging ook geen weken werken aan alle zaken na te maken die al ronduit overal rond te vinden zijn... vandaar dat er niet meer is rond gemaakt...

  20. #40

    Re: [Planet coaster] Wedstrijd 4

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    ik mocht de custom scenery niet meer gebruiken die ik wilde erin steken... ik ging ook geen weken werken aan alle zaken na te maken die al ronduit overal rond te vinden zijn... vandaar dat er niet meer is rond gemaakt...
    Maar zeker wel mooi gemaakt hoor! Ik weet het, PC is écht geen eenvoudig spel als het gaat over gebouwen en/of scenery bouwen. Dus begrijp je beslissingen wel hoor. Toch bedankt voor je inzet en en inzending in het algemeen!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •