X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 78

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Bij wijze van het grote investeringsplan eens beginnen opsplitsen in aparte topics...

    De grote make-over en uitbreiding van Aqualibi is een eerste stap in het grote investeringsplan dat het park in juni bekend maakte. Er komt een nieuwe kinderzone van 700m² groot waar kinderen zonder zwemervaring naar hartenlust zullen kunnen ravotten. Tevens zal heel Aqualibi een heel nieuw thema krijgen: het hele waterpark en bijhorende huidige restaurant zal ondergedompeld worden in Caraïbisch sferen.





    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Vandaag werd bekend gemaakt hoe deze werken zullen uitgevoerd worden. Van 4 september tot 7 januari zal het waterpark enkel nog in de weekends en schoolvakanties geopend zijn. Na de kerstvakantie zal het waterpark volledig sluiten tot de paasvakantie van 2018. Abonnementshouders mogen tijdens die periode gratis naar Océade.

    Meer info: http://pretparken.be/NL/article/1820...%20uitbreiding
    Laatst gewijzigd door yelle8; 24-08-17 om 13:40.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Leuke actie voor de abohouders! Ik vroeg me al af hoe ze dat gingen doen, want tenslotte hebben er misschien mensen een abo gekocht (mede) speciaal voor Aqualibi... Leuk dat de familie Meeùs (eigenaars Oceade als ik me niet vergis) zo hun oude familiebedrijf hulp aanbied, al zal er voor hun ook wel financieel voordeel spelen.

  4. #4

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Leuke actie inderdaad. En dan te zeggen dat Oceade gaat sluiten in 2018...

  5. #5

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Leuke actie inderdaad. En dan te zeggen dat Oceade gaat sluiten in 2018...
    Ik woon echt op tien minuten rijden van Océade. De laatste tijd staan we geregeld in een overvol waterpretpark. Ik vraag me af of dat de capaciteit gaat beïnvloeden en ofdat een bezoekje aan Océade even aangenaam blijft als vroeger. Nu gaan we wel vaak 's avonds en 's ochtends, kwestie om de drukte wat te vermijden, maar gaat dit niet het vaste cliënteel demotiveren om nog eens te komen. Tot slot van rekening is Océade nog steeds veel kleiner in opp. dan Aqualibi.

  6. #6

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ik woon echt op tien minuten rijden van Océade. De laatste tijd staan we geregeld in een overvol waterpretpark. Ik vraag me af of dat de capaciteit gaat beïnvloeden en ofdat een bezoekje aan Océade even aangenaam blijft als vroeger. Nu gaan we wel vaak 's avonds en 's ochtends, kwestie om de drukte wat te vermijden, maar gaat dit niet het vaste cliënteel demotiveren om nog eens te komen. Tot slot van rekening is Océade nog steeds veel kleiner in opp. dan Aqualibi.
    Gisteren ook nog eens richting Oceade getrokken. Er stond gedurende de hele dag een rij tot buiten die dan afdraaide op die hoek daar (naast het buitengedeelte van het zwembad stonden ze dus aan te schuiven). Druk kan je het dus wel noemen ja, maar vreemd genoeg was de drukte nog doenbaar somehow. (Ik had erger verwacht.) Nu, als ze daar alle Abo-houders van WB gaan bijsteken... Het is inderdaad niet echt het grootste waterpark van België, dus ik vrees er wel een beetje voor... :/
    Je vois la vie en des biscuits.

  7. #7

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Gisteren ook nog eens richting Oceade getrokken. Er stond gedurende de hele dag een rij tot buiten die dan afdraaide op die hoek daar (naast het buitengedeelte van het zwembad stonden ze dus aan te schuiven). Druk kan je het dus wel noemen ja, maar vreemd genoeg was de drukte nog doenbaar somehow. (Ik had erger verwacht.) Nu, als ze daar alle Abo-houders van WB gaan bijsteken... Het is inderdaad niet echt het grootste waterpark van België, dus ik vrees er wel een beetje voor... :/
    En zo'n populaire dagattractie moet dan worden afgebroken, schande! Maar goed, da's dan weer een ander topic
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #8

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    En zo'n populaire dagattractie moet dan worden afgebroken, schande! Maar goed, da's dan weer een ander topic
    Ja, ik snap er zelf ook niks van. Een waterpark dat blijft investeren (nieuw saunagebied etc.), veel volk trekt, vriendelijk personeel etc... Maar zoals je zegt, voer voor een ander topic (dat -nog- niet bestaat).
    Je vois la vie en des biscuits.

  9. #9

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Oef, Aqualibi krijgt thematisatie. Aqualibi is een zeer leuk zwembad en misschien wel één van de properste zwembaden waar ik ooit geweest ben. Maar het viel mij inderdaad meteen op dat Aqualibi een vrij kaal zwembad was. Wat ik ook vreemd vond, aangezien het zichzelf profileert als een subtropisch zwemparadijs.

    Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat dit qua bezoekers gaat betekenen voor Aqualibi. Het park heeft de laatste jaren énorm aan populariteit gewonnen, dus ik ben benieuwd wat die renovatie gaat geven op dat vlak. En of bezoekers ook volgend jaar 75 minuten toegang krijgen tot Aqualibi met hun ticket voor Walibi Belgium.

    Hopelijk komt Walibi, net zoals in 2010/2011 met updates en foto's van de werken.

  10. #10

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Goh dat het daar nu zo druk is, kan ik geloven, maar het is buiten de zomervakantie & buiten de andere vakanties hé, da zal wel een verschil maken!

  11. #11

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Ik kan deze theming alleen maar aanmoedigen, en vind de actie om naar Océade te gaan een mooie meevaller. Ik vraag me wel af in welke mate het volledige park zal toegankelijk zijn in periodes dat het waterpark open is (weekends en vakanties).

  12. #12

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    De werken zijn van start gegaan:






    Bron: https://www.facebook.com/ParkfanExplorerASBL/

  13. #13

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Puur marketinggewijs lijkt het me niet interessant om daar gewoon hekken te plaatsen. Met Halloween in aantocht zouden toch wat teasers op de hekken toch een goede zet zijn. Dat kan meteen een nieuwsgierig publiek aantrekken om volgend jaar terug te komen. Bovendien lijkt het me dat de doorsnee bezoeker nog helemaal niet op de hoogte is van de plannen die komende jaren in Walibi gaan gebeuren.

  14. #14

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Puur marketinggewijs lijkt het me niet interessant om daar gewoon hekken te plaatsen. Met Halloween in aantocht zouden toch wat teasers op de hekken toch een goede zet zijn. Dat kan meteen een nieuwsgierig publiek aantrekken om volgend jaar terug te komen. Bovendien lijkt het me dat de doorsnee bezoeker nog helemaal niet op de hoogte is van de plannen die komende jaren in Walibi gaan gebeuren.
    Wat niet is kan nog komen hé. ;D Wie weet zijn de banners in de maak ofzo? Denk dat ze wel voldoende promotie gaan maken hoor, zou me zeer vreemd lijken mochten ze at deel 'vergeten'.
    Je vois la vie en des biscuits.

  15. #15

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Ik verwacht ook wel dat die er nog komen. Die lelijke werfbashen spreken niemand aan, dus zal er wel iets in de plaats komen - toch zeker tegen Halloween. Tijdens het bezoek aan Aqualibi begin september kregen we ook een flyer mee met de concept art van hoe het er volgend jaar zal uitzien, alsook met wat info over de openingstijden de komende maanden.

  16. #16

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Kan ook budgettair zijn: banners kosten geld. Ik zou er niet van verbaasd zijn dat Walibie op dit moment inkomsten krijgt voor het recht om de banners te mogen ophangen. Zo niet hebben ze een gemiste kans.

  17. #17

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Een eerste aankondiging:






    Bron: https://www.facebook.com/CoasterActus/

  18. #18

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Ik blijf het toch jammer vinden van de parktrein. Een monorail of parktrein die doorheen verschillende attracties passeert is toch altijd leuk. Zoals Plopsaland's trein onder Heidi passeert, of de monorail in Slagharen boven Aqua Mexicana en nu ook dwars door Gold Rush... De Walibi-trein passeerde door de wachtrij van Pulsar, waarin ik graag een signaal had gezien dat de trein niet verdween. Dat had men met de nieuwe attracties van de komende jaren (en eventueel de uitbreiding van Aqualibi) toch ook kunnen doen?

    Ik wou nog een positieve noot toevoegen aan dit bericht, maar heb niet meteen nog iets te zeggen. Bedankt voor de foto's leuk om de werken hier wat te kunnen volgen.

  19. #19
    borisvdd
    Guest

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Die parktrein... dat was toch voor oude meetjes en peetjes met een looprek. Die trein reed trager dan wandelsnelheid. Als er mensen op zaten, dan lachten wij die uit.

  20. #20

    Re: [Aqualibi] 2018 - Make-over + renovatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Die parktrein... dat was toch voor oude meetjes en peetjes met een looprek. Die trein reed trager dan wandelsnelheid. Als er mensen op zaten, dan lachten wij die uit.
    Ja, omdat er geen bal op te zien was. Daarom zeg ik net, ze hadden de trein ook kunnen integreren in meerdere attracties in plaats van hem te verwijderen. Ik heb er zelf ook nooit opgezeten hoor, maar als ze hem nu hadden geprobeerd te integreren zodat hij ten minste interessant was geweest, dan had ik dat zeker wel gedaan. Bijvoorbeeld het nieuwe buitendeel van Aqualibi kon een mooie bezienswaardigheid geweest zijn op het parcours van de trein. Hij zou doorheen de nieuwe achtbaan passeren van volgend jaar. Enzovoort enzovoort.

    Als ik me niet vergis had deze trein maar één station, als daar twee stations van gemaakt worden is de trein nog nuttig ook.

    En het spoor aanpassen kan gezien het budget ook geen probleem zijn denk ik.

    Kijk maar naar wat Slagharen met hun monorail doet en hoeveel volk die trekt, zelfs nu het achterste station al drie jaar weg is.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •