X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 7 van de 23 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 452
  1. #121

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Op hun Facebookpagina antwoordt Walibi op iemand die vraagt naar de opening: "Aan het begin van het nieuwe seizoen." Dat antwoord was op 20 november.
    Laatst gewijzigd door Putoor; 08-01-18 om 21:48.

  2. #122

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ach zo'n Gerstlauer staat snel recht, kijk maar JArdin Dacclimation.

  3. #123

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Ach zo'n Gerstlauer staat snel recht, kijk maar JArdin Dacclimation.
    De coaster wel, maar als ze een mooi gedetailleerde themazone er rond willen neerzetten lijkt het schema wel erg krap. Maar volgens mij lukt het ze wel als de winter niet meer te streng word.

  4. #124

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Staat zwart op wit in het artikel van vandaag:

    C’est vrai que cela fait beaucoup de travaux en très peu de temps, mais ils avancent ; il nous reste trois mois pour clôturer tout cela, mais tout est programmé et tout sera en place dans les temps".

    Pendant la durée du chantier, le parc Aqualibi est fermé au public. Sa réouverture, ainsi que l’inauguration des nouvelles attractions de Walibi, sont prévues le 31 mars, date du lancement de la saison 2018.

  5. #125

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    maar als ze een mooi gedetailleerde themazone er rond willen neerzetten
    Vergeet niet dat Fabien zeer budgetvriendelijk ontwerpt. Afgezien van het station van de coaster zelf zou het mij niet verbazen als 80% van de themazone er rond er al stond voordat de werken begonnen. Het moet dan gewoon wat extra decoratie en/of een nieuwe verflaag krijgen en klaar is kees. Dat zou volgens mij wel eens op een dikke week allemaal geregeld kunnen zijn.

  6. #126

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Uit een reportage van Tvcom blijkt dat men bezig is met de opbouw van het station van de achtbaan. Voorts zegt de woordvoerster van Walibi dat de werken op schema zitten en de opening tijdens de paasvakantie gehaald zal worden.



    Volledige video: http://www.tvcom.be/video/info/econo..._21151_89.html
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  7. #127
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Eindelijk wat nieuws! Hopelijk werken ze nu snel verder... Winterse weertoestanden kunnen eigenlijk geen excuus zijn: je weet dat het in de winter kan vriezen en sneeuwen. Maar een echte winter hebben we idd nog niet gehad, behalve die drie dagen met sneeuw.

  8. #128

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Als je goed kijkt zie je ook dat het gebouw van de toiletten van vroeger al ontmanteld is langst de binnenkant. Opvallend ook dat de Octopus verplaatst is. We kunnen er dus vrijwel zeker van zijn dat die niet zomaar teruggeplaatst wordt zoals die oorspronkelijk stond.

    De coaster zal wel klaar zijn en het gros van de thematisering ook, maar ik zie het wel gebeuren dat ze andere zaken doen na de paasvakantie.

    De laatste jaren hebben we ook gezien dat bij vele parken (en zeker bij Walibi) er nog allerlei zaken gebeuren in de periode tussen de paasvakantie en de vele feestdagen in mei (Hemelvaart, 1 mei, Pinksteren). Ik zie het bv. gebeuren dat het touwenparcours over het eiland, de thematisering op het pad naar Salsa Il Y A Fiesta of de afwerking van de brug wat later gebeuren.

  9. #129
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ik hoop dat het zo mooi wordt als op de tekeningen. Dan zou die achterkant daar van het park misschien wat heropleven, want nu is het daar altijd een dooie boel, terwijl het in het cowboydorp superdruk is.

  10. #130

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Dat het in het cowboydorp zo druk is, heeft te maken met de ordening van het park. Wanneer er twee gezinnen binnenkomen in Walibi en het ene gezin neemt het linkse pad naar Cobra, Radja River, Psyké Underground, Flash Back, ... toe en het andere gezin begint met de Vampire, Weerwolf, Kettingmolen, Pulsar, Tuf Tuf Club, Buzzsaw, ... Komen ze allebei tegelijk om 12u-14u aan in het cowboydorp. Daar eten ze. Bovendien is het plein een doodlopend plein. Er is geen doorstroming waardoor het ook zo chaotisch lijkt.

    Na het eten gaan de gezinnen meestal nog eens piepen bij CoT (of niet, ik heb al veel gemerkt dat gezinnen dit deel 'vergeten' (zeker eerste-keer-bezoekers)). en gaan door langst de andere kant van de vijver waar ze voordien zijn begonnen.

    Inderdaad te hopen dat een paar gezinnen de middag gaan doorbrengen in de buurt van de family coaster, om zo Cowboydorp wat te ontlasten. Soms heb je er geen plaats om te eten, Country Cantina met een lange wachtrij, ... En dan heb je al eindeloos veel eetstandjes in dat themagebied. In dat opzicht is het wel goed dat er verschillende restaurants open gaan zijn.

  11. #131

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Had ergens (hier denk ik) gezien dat er een pad afgesloten ging worden (permanent) door de uitbreidingen ook? Lijkt me ook wel risky business uiteindelijk? (Ga even zoeken waar ik dat gezien heb hoor =D)
    Je vois la vie en des biscuits.

  12. #132

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Had ergens (hier denk ik) gezien dat er een pad afgesloten ging worden (permanent) door de uitbreidingen ook? Lijkt me ook wel risky business uiteindelijk? (Ga even zoeken waar ik dat gezien heb hoor =D)
    Ik vermoed dat je het over mijn post had, maar die stond in het andere topic (Walibi is klaar voor zijn metamorfose)



    Als je naar deze visual kijkt, lijkt het erop dat het pad rechts van Country Cantina verdwijnt en wordt afgesloten met andere gebouwen.

    Even terug on topic: de theming kan volgens mij best snel verlopen. Heel wat zaken kunnen al op voorhand voorbereid worden en ter plaatse aangebracht worden.

  13. #133

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Dat zijn geen gebouwen, maar de terras van Country Cantina die over het huidige pad loopt, die wordt namelijk volledig doorgetrokken.

  14. #134

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Dat zijn geen gebouwen, maar de terras van Country Cantina die over het huidige pad loopt, die wordt namelijk volledig doorgetrokken.
    Toch wel. Er staat letterlijk `nieuwe kantine voor het personeel en sanitair blok'. Anders zouden de mensen over het terras lopen om door te steken, lijkt me niet echt bevorderlijk. Ik zie misschien wel een hele kleine doorgang zodat je naar de wc kunt. (in het bruin getekend tussen de toiletten en nieuwe kantine) Maar dat zal het zijn. Misschien wordt dit ook gewoon gesloten met een hek of ook nog een bijgebouw...

  15. #135

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ofwel is dit stukje terras overdekt? Hoe dan ook wordt dit dan wel een zeer smalle doorgang lijkt me.

    Neen, volgens mij verdwijnt het volledig...

  16. #136

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik vermoed dat je het over mijn post had, maar die stond in het andere topic (Walibi is klaar voor zijn metamorfose)



    Als je naar deze visual kijkt, lijkt het erop dat het pad rechts van Country Cantina verdwijnt en wordt afgesloten met andere gebouwen.

    Even terug on topic: de theming kan volgens mij best snel verlopen. Heel wat zaken kunnen al op voorhand voorbereid worden en ter plaatse aangebracht worden.
    Ik denk dat de WC-Blok langst weerkanten wel bereikbaar zal zijn. Vanaf het terras, maar ook vanaf het plein.

    Verder valt me op dat de brug en de uitbreiding van de wachtrij van Pulsar verdwenen is. De trein verdwijnt, maar ik had niet verwacht dat die wachtrij ook ging verdwijnen. Misschien hebben ze bij het gebruik van Pulsar gezien dat die uitbreiding overbodig is. Ik heb althans nooit die rij vol zien staan of een foto er van gezien. Ook de wachtrij van de Spinning Vibe wordt verlplaatst.

  17. #137

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Even terug on topic gaan. Ik vind het leuk om de bouwfoto's te zien uit Walibi, wie had dat 5 a 10 jaar geleden gedacht!
    Ik hoop dat de oranje tent naast de go carts wordt afgebroken voor seizoensopening zou nogal zonde zijn om zo iets te laten staan in een gethematiseerde zone. Ben benieuwd wat je in de bar kunt kopen. Hopelijk iets aanleunend bij het tiki thema. Kan al niet wachten op de volgende update foto .

  18. #138

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wapiti Bekijk Berichten
    Even terug on topic gaan. Ik vind het leuk om de bouwfoto's te zien uit Walibi, wie had dat 5 a 10 jaar geleden gedacht!
    Hoezo was het voorgaande niet on topic dan?
    Je vois la vie en des biscuits.

  19. #139

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Hoezo was het voorgaande niet on topic dan?
    Dit deel over de Tikizone gaat en de Wildwest zone later aanbod komt als uitbreiding .

  20. #140

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Een paar nieuwe foto's:






    Bron: https://www.facebook.com/Walactu/

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •