X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 455

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Er zijn ook veel attracties zonder lelijke meandering in Walibi: Vampire, Radja River, Psyké, FlashBack, ...

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Er zijn ook veel attracties zonder lelijke meandering in Walibi: Vampire, Radja River, Psyké, FlashBack, ...
    Vampire heeft een lelijke meandering als je de trap op loopt richting station, Radja River zijn indoor wachtrij is zodanig verwaarloosd en is om draaierig van te worden als je er door loopt. Psyké zijn wachtrij is gewoon een soort van golfplaten loods en ook FlashBack heeft metalen meandering als je in het stationsgebouw loopt.

    Trouwens, een update van de toiletten in Tiki-stijl.



    In de parkgids trouwens een mooie update van Tiki Waka en zijn omgeving. En het valt enorm op dat Walibi zeer veel werk aan het steken is in details en afwerking. Een aangename verrassing in elk geval, want zoiets verwacht je in elk geval niet van een park als Walibi. Maar ze zijn zich duidelijk aan het onderscheiden van hun Belgische concurrenten, en dat in de positieve zin.

    Ik kijk in elk geval nog meer uit naar de toekomst van dit park. En ik kijk nog meer uit naar volgende week zaterdag, want dan ga ik eindelijk nog eens in Waver geraken om alles eens te gaan bekijken én uitproberen!

    Goe bezig, Walibi !!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •