X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 455

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ook ik werd niet meteen razend enthousiast van mijn eerste (en voorlopig enige) ritje op Tiki-Waka. De verwachtingen lagen bij mij net iets te hoog, want op zich is het wel een toffe baan van één van mijn favoriete achtbaantypes, maar binnen zijn categorie is het zeker niet de beste. Misschien moet ik met inmiddels getemperde verwachtingen toch nog eens een paar ritjes proberen om mijn definitief oordeel te vellen. Maar voorlopig wint Pulsar het bij mij met ruime voorsprong op zijn opvolger.

    Ik ben verder wel heel erg enthousiast over de nieuwe zone, want die straalt inderdaad, zeker in het zonnetje, zelfs nu er nog overal bouwhekken staan. De stralende Octopus, de Tiki-Trail, de leuke fontein (die afgelopen zaterdag jammer genoeg al leek af te staan): het is echt een prachtig geheel aan het worden. Dat geeft me wel goede hoop dat ook de komende thema-uitbreidingen gezien zullen mogen worden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Er is trouwens een subtiele kers op de taart: mijn metgezellen ontdekten dat er een tiki-versie van 'Hello World' afspeelde door de parkspeakers.p
    Prachtig dat Walibi Belgium haar (recente) geschiedenis niet vergeten is en deze muziek een plaats blijft geven in het park. Ik werd bij het horen van een instrumentale versie van "We're not alone" onlangs in het park zowaar nostalgisch naar The Music Battle, waar ik nochtans geen ongelooflijke fan van was. Ik blijf hopen op een mooie release van de recente (en vermoedelijk toekomstige) IMAscore-muziek...

  2. 10-04-18, 19:23


  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Ik blijf hopen op een mooie release van de recente (en vermoedelijk toekomstige) IMAscore-muziek...
    Hier is een versie die toch een beetje langer is dan de 24 seconden sample die we kennen van de persconferentie!


  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ik heb gisteren Tiki-Waka zelf kunnen testen en naar mijn mening is dit een heel goede toevoeging aan het park. Het achterste deel van het park leeft weer helemaal op. De baan zelf vond ik prima. De snelheid van de baan vond ik persoonlijk ook goed. Het is belangrijk om in het achterhoofd te houden dat het een family coaster is die al toegankelijk is voor kinderen vanaf 1m. Voor zulke kleine kinderen gaat de baan echt wel snel genoeg. En voor de grote kinderen, zoals mezelf, is het ook gewoon genieten van een leuke rit.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •