X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 9 van de 23 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 180 van de 452
  1. #161
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Hoera! EINDELIJK!
    En nu snel bouwen, want over twee maand moet die al open.

  2. #162

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Mooie kleur! Nu wordt het pas echt interessant.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Al bij de voorstelling van hun masterplan hoopte ik dat ze hun themazones echt grondig gingen aanpakken. Voldoende theming, bijpassende muziek, paden aanpakken, nieuwe verlichting. Walibi beloofde dat ze het zouden doen en voorlopig wordt het toch goed uitgevoerd. Ik ben blij dat te zien, dat ze daar maar zo verder doen!
    Ik hoop ook dat Walibi er voor kiest om het nieuwe gebied helemaal af te maken met aangepaste muziek. Zou men misschien opnieuw IMAscore gecontacteerd hebben? Ik hoop erop, en waar ik dan zeker op hoop, is dat men tot de conclusie komt dat men dan een mooie hoeveelheid muziek heeft om op cd uit te brengen, zodat we ineens ook de Pulsar-soundtrack volledig kunnen beluisteren!

  3. #163

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Heerlijk om te zien, die bouwwerven in Waver. Ik ben eigenlijk echt benieuwd naar het eindresultaat van het hele plaatje. Zowel het nieuwe themagebied als de achtbaan.

    Toch ook fijn om te weten dat we ons de komende vijf jaar elke winter mogen verheugen op zo'n bouwfoto's!

  4. #164

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    De bouw is al goed gevorderd! #excited

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #165

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    -stuitert in het rond-

    Man, dit is zo vet om te zien.
    Je vois la vie en des biscuits.

  6. #166

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Om de één of andere reden vind ik dit spannender dan de bouw van Pulsar... Waarschijnlijk omdat ik weet dat er nog vele andere investeringen aankomen . Ook fijn om de eerste keer in JAREN Walibi een gehele themazone te zien ontwikkelen.

  7. #167

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Om de één of andere reden vind ik dit spannender dan de bouw van Pulsar... Waarschijnlijk omdat ik weet dat er nog vele andere investeringen aankomen . Ook fijn om de eerste keer in JAREN Walibi een gehele themazone te zien ontwikkelen.
    Tzijn allemaal voorsmaakjes voor de bouwfoto's van de megacoaster, binnen 3 jaartjes.
    Je vois la vie en des biscuits.

  8. #168

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Super blij met deze foto's! Enkel, ligt dat nu aan mij, maar is dit een totaal gewijzigd stuk in de lay-out ofzo? Als ik dat stuk even vergelijk met het onride filmpje van enkele maanden geleden, is dit een volledig verschil met toen. Of zie ik dit mis?

  9. #169

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    De baan blijft redelijk hoog op het stuk en het resultaat is een op het eerste zicht niet meteen aangename 'steel jungle' van Supports, hopelijk weten ze dit alsnog mooi te maken.

    Leuke bouwfoto's wel!

  10. #170

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    De baan blijft redelijk hoog op het stuk en het resultaat is een op het eerste zicht niet meteen aangename 'steel jungle' van Supports, hopelijk weten ze dit alsnog mooi te maken.

    Leuke bouwfoto's wel!
    Zie je wel heel vaak bij Gerstlauer die enorme hoeveelheid supports, bij Goldrush valt dat ook enorm op. Om maaar te zwijgen van de constructie bij Karnan.

  11. #171

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Trouwens, eventjes tussendoor: hoe knap is dat kleurenschema wel niet?

  12. #172

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Super blij met deze foto's! Enkel, ligt dat nu aan mij, maar is dit een totaal gewijzigd stuk in de lay-out ofzo? Als ik dat stuk even vergelijk met het onride filmpje van enkele maanden geleden, is dit een volledig verschil met toen. Of zie ik dit mis?
    Het lijkt me dat de hoogste support op de foto de top van de lifthill wordt. ik probeer nu al effe het in mn hoofd op een rijtje te krijgen maar het lijkt inderdaad alsof het anders er uit ziet dan op de onride.
    - Memento Mori -

  13. #173
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Trouwens, eventjes tussendoor: hoe knap is dat kleurenschema wel niet?
    Het zal inderdaad erg mooi zijn met een blauwe lucht en een groen bladerdek op de achtergrond. Ik verlang er al naar!

  14. #174

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis8baan Bekijk Berichten
    Het lijkt me dat de hoogste support op de foto de top van de lifthill wordt. ik probeer nu al effe het in mn hoofd op een rijtje te krijgen maar het lijkt inderdaad alsof het anders er uit ziet dan op de onride.
    Dat denk ik niet, want het steunpunt waaraan de baan zal gemonteerd worden is 'gebanked'. Het lijkt me ook een stuk te laag in vergelijking met de volgende remsectie.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  15. #175

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ik zie het ook niet meteen in de onride passen die ze op de fandag lieten zien.

    Misschien is het dit deel? De vorm van de supports komt niet overeen maar gemonteerde stuk baan op de foto lijkt volgens mij hier het meest op. (0:53 - 0:58 voor als de video niet op de juiste plaats begint)

    https://youtu.be/h6Gt_PNrY9A?t=53s

    (ik slaag er niet in om de ge-embedde video op 53s te laten beginnen, iemand een idee hoe ik dat moet doen? "?t=53s" werkt niet. )

  16. #176

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Het baanverloop lijkt meer op dat van de volgende plannen te lijkten:
    Naam:     37303583366_bdc7b5d292_z.jpg
Bekeken:  656
Groote:   46,6 KB

  17. #177

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obsidian Bekijk Berichten
    Het baanverloop lijkt meer op dat van de volgende plannen te lijkten:
    Naam:     37303583366_bdc7b5d292_z.jpg
Bekeken:  656
Groote:   46,6 KB
    Dat is de Mega Coaster voor binnen een paar jaar
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  18. #178

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Dat is de Mega Coaster voor binnen een paar jaar
    tip: check de linker bovenhoek van het plan daar ziet ge een baan in blauw

  19. #179

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obsidian Bekijk Berichten
    tip: check de linker bovenhoek van het plan daar ziet ge een baan in blauw
    Ach haha, die was goed gecamoufleerd!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  20. #180

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obsidian Bekijk Berichten
    Het baanverloop lijkt meer op dat van de volgende plannen te lijkten:
    Naam:     37303583366_bdc7b5d292_z.jpg
Bekeken:  656
Groote:   46,6 KB
    Hier zien we ook al het verloop van het hoogtouwenparcours. Ik verwacht een gelijkaardige opzet zoals in Planckendael. We zien ook dat het avonturenparcours twee maal de baan kruist. Dat geeft ons de kans om mooie onride foto's te maken van andere riders .

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •