X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 8 van de 23 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 452
  1. #141

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    'Nieuw'? Er zit sneeuw op de vrachtwagens/lantaarnpalen?

    Of het heeft recent nog gesneeuwd in Waver, maar dat lijkt me sterk?
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #142
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Eindelijk wat bouwfoto's... Andere parken plaatsen al volop foto's van tracks (PHL, AT,...) maar Walibi blijft achterop. Er is nog erg veel werk willen ze op 31 maart kunnen openen. Mijn voorspelling is dat de achtbaan niet open zal zijn op de openingsdag, zoals zo vaak met nieuwe attracties. En het zal de schuld van het winterweer zijn natuurlijk.

  3. #143

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Eindelijk wat bouwfoto's... Andere parken plaatsen al volop foto's van tracks (PHL, AT,...) maar Walibi blijft achterop. Er is nog erg veel werk willen ze op 31 maart kunnen openen. Mijn voorspelling is dat de achtbaan niet open zal zijn op de openingsdag, zoals zo vaak met nieuwe attracties. En het zal de schuld van het winterweer zijn natuurlijk.
    Moeilijk om foto's van track te plaatsen, als er nog helemaal geen track is die foto's zullen op termijn wel komen. Bovendien zit een bobsled coaster veel sneller in elkaar dan een flying coaster (PHL) of een woodie (AT). Ik hoorde ze daar onlangs zeggen dat de werken op schema zaten, dus normaal opent de coaster gewoon op 31 maart.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  4. #144

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Heeft Phantasialand werkelijk foto's van track van Rookburgh geplaatst dan?

  5. #145
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Moeilijk om foto's van track te plaatsen, als er nog helemaal geen track is die foto's zullen op termijn wel komen. Bovendien zit een bobsled coaster veel sneller in elkaar dan een flying coaster (PHL) of een woodie (AT). Ik hoorde ze daar onlangs zeggen dat de werken op schema zaten, dus normaal opent de coaster gewoon op 31 maart.
    Eerst zien, dan geloven.

    Ignace: kijk jij nooit rond op andere sites?

  6. #146

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Eerst zien, dan geloven.

    Ignace: kijk jij nooit rond op andere sites?
    Jawel hoor.

    Andere parken plaatsen al volop foto's van tracks (PHL, AT,...)
    Hier doelde ik op - PHL heeft nog geen enkele foto van tracks geplaatst ...

  7. #147

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Eerst zien, dan geloven.

    Ignace: kijk jij nooit rond op andere sites?
    Phantasialand zelf heeft nog nooit foto's geplaatst toch? Integendeel, ze vragen juist dat er geen geplaatst worden...
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  8. #148

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Dankzij l'Avenir een overzichtje van de werken in de Tiki-zone en Aqualibi.



    Bron: Walactu op Facebook en l'Avenir

  9. #149

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Update van het (oude) theater:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #150

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Nog enkele plaatjes. Op onderstaande foto kunnen we zien dat ook de facade van COT aangepakt wordt:




  11. #151

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Als ik het goed zie doen ze ook iets aan die verschrikkelijke paden? Godzijdank, doortrekken naar heel het park graag! Mijn nummer één frustratie in het park tegenwoordig zijn die afschuwelijke asfaltwegen en die lelijke lantaarnpalen, maar dat is eigenlijk een compliment als je ziet van waar het park komt.

  12. #152

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Als ik het goed zie doen ze ook iets aan die verschrikkelijke paden? Godzijdank, doortrekken naar heel het park graag! Mijn nummer één frustratie in het park tegenwoordig zijn die afschuwelijke asfaltwegen en die lelijke lantaarnpalen, maar dat is eigenlijk een compliment als je ziet van waar het park komt.
    Inderdaad hopelijk direct met goede riolering eronder zodanig de grote plassen tijdens regenbuien verleden tijd zijn.
    Ben blij dat binnenkort het lelijke theater eindelijk terug sfeer krijgt. Leuk om foto's te zien via de fansite, jammer dat het park zelf niet op regelmatige basis updates toont. Zou er ook terug een making off video komen gelijk bij Pulsar?
    Ben benieuwd of er al track staat van de nieuwe coaster en hoe ver ze daarmee zitten.

  13. #153

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Als ik het goed zie doen ze ook iets aan die verschrikkelijke paden? Godzijdank, doortrekken naar heel het park graag! Mijn nummer één frustratie in het park tegenwoordig zijn die afschuwelijke asfaltwegen en die lelijke lantaarnpalen, maar dat is eigenlijk een compliment als je ziet van waar het park komt.
    Het is de bedoeling om op termijn alle paden in het park te vervangen, elk in de stijl van hun nieuwe thema.

  14. #154

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Al bij de voorstelling van hun masterplan hoopte ik dat ze hun themazones echt grondig gingen aanpakken. Voldoende theming, bijpassende muziek, paden aanpakken, nieuwe verlichting. Walibi beloofde dat ze het zouden doen en voorlopig wordt het toch goed uitgevoerd. Ik ben blij dat te zien, dat ze daar maar zo verder doen!

    Word ik iets te enthousiast als ik begin te hopen dat we een nieuwe show mogen verwachten?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  15. #155

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Word ik iets te enthousiast als ik begin te hopen dat we een nieuwe show mogen verwachten?
    dat denk ik wel :-)

  16. #156
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Dit begint er mooi uit te zien... Denk er mooi groen bij en een zomerse blauwe lucht en je krijgt al leuke foto-ideetjes.

  17. #157

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Word ik iets te enthousiast als ik begin te hopen dat we een nieuwe show mogen verwachten?
    Dan hoop ik wel dat ze hun show gaan uitbesteden aan een extern bedrijf. Want Walibi Belgium en grote parkshows, da's meestal geen goede combinatie. Zowel Batman Thrill Stunt Spectacular, Atlantis Mystery, Star Idol, Walibi Fun Explosion als die Music Battle Show waren écht draken van shows.

    De enige shows die Walibi Belgium tot een goed einde kon brengen en die zeker en vast spectaculair te noemen waren, waren de shows van Halloween 2009 tot 2013 én de nocturneshow van 2015, met de 40ste verjaardag van het park.

  18. #158

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Het is zover! De eerste track kwam vandaag aan in Walibi Belgium.



    Bron: Facebook Walibi Belgium
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  19. #159

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Het is zover! De eerste track kwam vandaag aan in Walibi Belgium.



    Bron: Facebook Walibi Belgium
    Nice gaat er fantastisch uitzien tijdens de zomer met de zon erop!
    Kan al niet wachten om deze nieuwigheid te gaan testen .

  20. #160

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Woopwoop, leuk om eindelijk track zien op te duiken!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •