X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 23 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 452
  1. #61

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Hopen mag altijd Is de lay-out voor deze baan al bevestigd eigenlijk?
    Nop, enkel nog maar concepttekeningen
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #62

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    De bouwwerkzaamheden in Walibi Belgium gaan ondertussen verder!







    Bron: Twitterpagina Team Looopings

  3. #63

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Wel, ze zitten in ieder geval niet stil!

    Zou die asfaltvlakte ook verdwijnen? Dat zou mooi zijn.

  4. #64

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    UPDATE













    Bron: ParkFan Explorer

  5. #65

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Denk dat dit ook de reden is waarom the haunted house of madness niet terug komt :-)
    Is Cot eigenlijk open

  6. #66

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Je kan een nieuwe weg nemen langsheen Mine Blast, de EHBO, de logistieke opslagplaats en langst de molen. Daar kan je terug het normaal pad nemen naar de Octopus. De weg is afgesloten aan de Pony Ride, aan het pad van de vroegere locatie van de Coccinelle naar de octopus en aan de octopus zelf.
    Je kan nog steeds rondlopen denk ik hoor.
    Bron: video parkexplorer

  7. #67
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smartieke Bekijk Berichten
    Denk dat dit ook de reden is waarom the haunted house of madness niet terug komt :-)
    Is Cot eigenlijk open
    De haunted house of madness komt niet terug omdat Dimitri Vegas en Like Mike dat gewoon gebruikten als reclamespot voor hun "concertenreeks" in het Sportpaleis.

  8. #68

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Hoe zou de Gold River Adventure er op dit moment bij liggen? Beetje overhoop gehaald, me dunkt !





    Bron: Ameworld

  9. #69

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Als je het zo ziet lijkt het bijna dat Gold River Adventure niet zou terugkeren...

    Hopelijk snel foto's waar er iets de lucht in gaat.
    Alweerrrr een winnaarrrrr

  10. #70

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WinneR Bekijk Berichten
    Als je het zo ziet lijkt het bijna dat Gold River Adventure niet zou terugkeren...

    Hopelijk snel foto's waar er iets de lucht in gaat.
    Op de eerste foto zie je nog een draaischijf keurig op zijn plek liggen zonder rommel er rond, hetgeen me toch doet vermoeden dat we de attractie volgend jaar gewoon terugzien.

  11. #71

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Vandaar ook de termen "lijkt" en "bijna" ;-)

    Als je de concepts bekijkt is trouwens de "interactie" tussen de nieuwe coaster, het avonturenparcours en Gold River Adventure een grote plus voor de 3 attracties.
    Alweerrrr een winnaarrrrr

  12. #72

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Het park is echt 1 gigantische bouwwerf momenteel. Eerst heb je die zone aan Aqualibi en dan de hele zone achter Flash Back. Je kan inderdaad nog steeds rondwandelen, maar met afgelopen weekend een gesloten Gold River Adventure, Keverbaan, Poneys en Botsauto's kan ik me wel inbeelden dat sommige bezoekers wat teleurgesteld geweest zijn. CoT heeft ook behoorlijk wat uren uitgelegen. Anderzijds was er geen kat in het park bijna.

    Was toch redelijk bijzonder om zoveel werken in Walibi te zien, niet gewend zijnde.

  13. #73
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Dat wordt wat als de drukte van Halloweennocturnes op dat park losgelaten wordt.

  14. #74

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Dat wordt wat als de drukte van Halloweennocturnes op dat park losgelaten wordt.
    Ik denk niet dat het doelpubliek van Halloween veel aan de meeste gesloten attracties had .

  15. #75

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    misschien komt de terugbetalingsregeling van hier

  16. #76

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik denk niet dat het doelpubliek van Halloween veel aan de meeste gesloten attracties had .
    GRA zorgde wel een beetje voor een minder druk park natuurlijk. Niet dat het dé capaciteitsvreter is/was, maar kom.
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #77
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik denk niet dat het doelpubliek van Halloween veel aan de meeste gesloten attracties had .
    Neen... maar al die hekkens. Hoelang zal het duren voor iemand daarop gaat klimmen?
    Laatst gewijzigd door fkl8; 10-10-17 om 05:53. Reden: Geen "namennoemerij" aub !

  18. #78

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Nee, mij lijkt het ook drummen geblazen op die paden vanaf het cowboydorp naar CoT en dan terug naar PU.
    Misschien komt het overgrote deel van de tieners wel niet in dat gebied, de meeste highlights liggen toch eerder naar voren in het park.

    Dat het park één grote bouwwerf is, tja, je kan een ei niet bakken zonder de schaal te breken.
    Laatst gewijzigd door fkl8; 10-10-17 om 05:54. Reden: Niet meer van toepassing

  19. #79

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Nieuwe bouwfoto's:








    Bron: https://www.facebook.com/CoasterActus/

  20. #80

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Joepie joepie joepie! Werfbeelden van Walibi <3
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •