X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 23 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 452
  1. #81

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Vandaag was ik in het park en ik stelde mezelf de vraag wat ze met al de extra vrijgekomen plek gaan doen als de sporen van de treinrit eenmaal zijn weggehaald: dat is toch, samengeteld, geen geringe ruimte. Op een groot stuk van het park loopt het spoor gelijk met het meer en neemt het daar zo meerdere meters in beslag, waarnaast je kan wandelen: veel valt er met die ruimte niet te doen, maar door het treinritje weg te nemen valt ook de enige nuttige functie van deze stukken grond weg...

  2. #82

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Vandaag was ik in het park en ik stelde mezelf de vraag wat ze met al de extra vrijgekomen plek gaan doen als de sporen van de treinrit eenmaal zijn weggehaald: dat is toch, samengeteld, geen geringe ruimte. Op een groot stuk van het park loopt het spoor gelijk met het meer en neemt het daar zo meerdere meters in beslag, waarnaast je kan wandelen: veel valt er met die ruimte niet te doen, maar door het treinritje weg te nemen valt ook de enige nuttige functie van deze stukken grond weg...
    Als je naar de concepts en plannen kijkt zie je dat er toch veel zaken doorgetrokken worden naar het meer. Terrassen van (nieuwe) restaurants, de nieuwe coaster aan Playland,... Dingen die vroeger allemaal niet mogelijk waren omdat de parktrein daar liep.
    Alweerrrr een winnaarrrrr

  3. #83

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Zo leuk al die werkzaamheden, ik kan niet wachten om ze in real life te aanschouwen.

    Wat betreft de vrijgekomen plaats, zoals reeds gezegd wordt heel wat doorgetrokken richting het meer. Ik zou het ook nog leuk vinden bvb als de kidycoaster met een lus over het water gaat en er in het midden een fontein zou staan.
    Tevens komt er bij de tikizone ook nog een heel stuk ruimte extra vrij. De trein maakt daar net na het station immers een U-bocht en dat is samen met het station toch een mooie extra ruimte. Misschien voor verdere uitbreiding met attracties of eens met een echte kinderspeeltuin. Dat is iets wat Walibi nog niet heeft.

  4. #84
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Is dat niet een erg groot stuk van het park dat nu niet meer gebruikt kan worden door de werken?
    Hopelijk draait dit niet uit op agressie tijdens nocturnes als het daar superdruk wordt en al dat volk op elkaar gepakt moet lopen.

  5. #85

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Inderdaad, de treinstations betekenen ook weer extra ruimte, zeker aan de ingang van het park is dat toch een redelijke oppervlakte. Ook vraag ik me af of ze het bruggetje in de wachtrij van Pulsar gaan laten staan, want dat is nu eigenlijk nutteloos...

  6. #86

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Is dat niet een erg groot stuk van het park dat nu niet meer gebruikt kan worden door de werken?
    Hopelijk draait dit niet uit op agressie tijdens nocturnes als het daar superdruk wordt en al dat volk op elkaar gepakt moet lopen.
    Zie jij eigenlijk, in eender welk park, iets positief? Ok, je hebt ergens een punt, maar de teneur in jouw posts is altijd negatief en quasi nooit genuanceerd. Dat is gewoon helemaal niet tof om te (beginnen) discussiëren...

    Om toch maar op je punt in te gaan. Ik vermoed dat Walibi hier wel rekening mee zal houden en bv. minder tickets zal verkopen of de grens van max. bezoekers naar beneden heeft aangescherpt. Sowieso is agressie de laatste jaren serieus geminderd in Walibi door uitstekend pro-actief werk van de security en het personeel, toch voor zover ik het heb 'mogen' meemaken.

  7. #87

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Inderdaad, de treinstations betekenen ook weer extra ruimte, zeker aan de ingang van het park is dat toch een redelijke oppervlakte. Ook vraag ik me af of ze het bruggetje in de wachtrij van Pulsar gaan laten staan, want dat is nu eigenlijk nutteloos...
    Het is een groot stuk, maar amper twee paden, een daarvan is vervangen door een tijdelijk pad achter het huidige, dus daar weinig problemen. Afgelopen zondag was het ook bijzonder druk in het park, de enige agresiviteiten die ik zag waren kinderen die ruzie maakten omdat ze geen ijsje kregen.

  8. #88

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Het is een groot stuk, maar amper twee paden, een daarvan is vervangen door een tijdelijk pad achter het huidige, dus daar weinig problemen. Afgelopen zondag was het ook bijzonder druk in het park, de enige agresiviteiten die ik zag waren kinderen die ruzie maakten omdat ze geen ijsje kregen.
    De jeugd van tegenwoordig heeft echt geen manieren meer!

  9. #89

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ik ben alvast benieuwd om alles zaterdag te zien, want volgens mij zal er wel al wat veranderd zijn sinds mijn laatste bezoek deze zomer, dus nu zo'n 2 maanden verder

  10. #90

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    neem alvast veel foto's ik kan niet gaan

  11. #91

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone


  12. #92

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ziet er een leuk baantje uit! Is er geen naam bekend gemaakt?
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  13. #93

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Hierbij de foto van de definitieve lay-out van de achtbaan:



    Het betreft puur de lay-out, dus de theming die aangebracht zal worden, staat hier nog niet op en is ook niet op het filmpje te zien.
    Voorts werden er geen gegevens vrijgegeven, dus nog geen naam en stats, noch concrete openingsdatum.

    Wel is volgende concept getoond ook en ik weet niet of die al ergens eerder getoond is, vind deze alleszins niet meteen terug:



    COT gaat dus ingepast worden in deze zone en dit zich zal zich uiten in het herinkleden van de façade. Binnenin zal niets veranderen vermoed ik. Hoe deze attractie dan juist "gekaderd" kan worden binnen het Tikithema is me een beetje een raadsel. In zeker zin had ik liever gezien dat deze zou gaan behoren tot Afrika, aangezien Egypte zich uiteindelijk toch op het continent Afrika bevindt, ookal is het dan niet het deel van Afrika dat we te zien zullen krijgen voor de megacoaster en het nieuwe horecapunt (je zou dan gewoon het zwarte Afrika, naast het Midden-Oosten Afrika te zien krijgen, wat wel logischer is dan een Egyptische tempelattractie in een Tiki / dus Polynesische wereld).

    Qua bouwwerf is er nog niet veel verschil te zien tegenover de foto's die Waliboy op 15/10 gepost heeft:








  14. #94

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ik liep er gisteren ook rond en het deed mij zoveel plezier om al die werken te zien! Het is best fantastisch, imposant en toch ook een beetje triest tegelijkertijd om te zien. Dat laatste vooral om te zien hoe de achterste vijvers allemaal nagenoeg leeg staan en vooral ook hoe de GRA en de natuur er rond is aangepakt geweest.

    MAAR gelukkig is dat allemaal van korte duur en zoals het spreekwoord zegt kan je geen omelet bakken zonder schalen te breken. Ik ben zo benieuwd hoe alles gaat in elkaar vallen eenmaal de echte bouwwerken gaan beginnen. Binnen een dikke twee weken sluit het park zijn deuren en zal het dus afwachten geblazen zijn op foto's en nieuwtjes van het park zelf. Ik hoop maar dat ze regelmatig (liefst 1x op de twee weken minstens) met foto's afkomen zodat we niet al te lang op onze honger moeten zitten. Ik denk trouwens, en verbeter mij als er toch meer nieuws over is, dat het avonturenparcours gaat komen op de plaats van het oude Skunx-station. Daar blijft het toch ook wel erg stil rond.

    Volgens de woordvoerder van het park zitten de werken momenteel op schema, just so you know

  15. #95

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    En hier is ons filmpje, nu wel horizontaal te zien


  16. #96

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Het ziet er echt een goed baantje uit! Niet te lang, niet te kort, mooi bochtenwerk... Goede keuze.
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #97

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Er is toch wel een openingsdatum bekend gemaakt? Er werd gezegd, "de volgende keer dat je in het park komt, kan je in de achtbaan". Dat is in mijn ogen seizoensopening 2018.

    Ik vind het trouwens een top lay-out. Lekker lange baan, veel afwisseling, airtimeheuvels, gekantelde drops. Dit zou zo maar eens de beste Gerstlauer Bobsled kunnen worden.

  18. #98

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ik was ook op de fandag en was zeer aangenaam verrast met de lay-out. Een wildemuisbocht bovenaan, een hele reeks airtimeheuveltjes, ... Ik ben alvast zeer benieuwd.

  19. #99

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ik vond de onride best pittig voor een familie-achtbaan. Enkel de airtimeheuvels op het einde vind ik misschien net iets te veel na elkaar, maar verder zag het er wel top uit. Leuk dat iedereen mocht filmen

  20. #100

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik vond de onride best pittig voor een familie-achtbaan. Enkel de airtimeheuvels op het einde vind ik misschien net iets te veel na elkaar, maar verder zag het er wel top uit. Leuk dat iedereen mocht filmen
    Heb je ooit al een achtbaan gedaan waarvan je zei: 'deze heeft nu toch echt wel teveel airtimeheuvels!'? :P.

    Die reeks heuveltjes zit op de meeste modellen van dat type. Ik vind ze heel erg leuk.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •