X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 10 van de 23 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 200 van de 452
  1. #181

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ik weet niet meer of het in dit topic al gezegd is, maar waarom wil Walibi eigenlijk die molen afbreken? Hij staat toch allesbehalve in de weg en buurtbewoners hebben er bezwaar tegen, dus ik zie niet in waarom ze hem niet gewoon laten staan. Is het louter om de stijl van het themagebied te doen?

    Edit: natuurlijk is het in dit topic nog niet gezegd, dit topic gaat ook helemaal niet over die zone, oeps. Ik was afgeleid door dat bouwplan

  2. #182

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Extra bouwfoto's:











    Bron: https://www.facebook.com/Walactu/

  3. #183

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Morgen organiseert het park een persmomentje. Niet alleen krijgen we een blik op de gedane werken, het park zal ook de naam van de nieuwe coaster onthullen!

    Ik ben benieuwd!

  4. #184

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Nice, ik ben ook benieuwd naar wat morgen brengt. Was er niet een tijdje geleden sprake van Exotic Racers? Benieuwd of het deze zal worden, en of we ook meer nieuws gaan krijgen over het avonturenparcours.

  5. #185

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ikzelf zal erbij zijn en proberen zo vlug mogelijk verslag uit te brengen hier op het forum!

  6. #186

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Vanaf hoe laat? Kwestie van het op het werk toch te kunnen volgen... ;-)

  7. #187

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WinneR Bekijk Berichten
    Vanaf hoe laat? Kwestie van het op het werk toch te kunnen volgen... ;-)
    Tussen 10 en 11u00 zal je alles kunnen volgen alsof je er zelf bij zal zijn

  8. #188

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    En de naam is... Tiki Waka

  9. #189

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    En de naam is... Tiki Waka
    Klinkt niet slecht vind ik, beter dan Exotic Racers, daar was ik minder tevreden mee geweest.

  10. #190

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Vanaf de eerste brake is de layout echt volledig anders (korter?) dan de eerste gelanceerde POV. Hoe gek is dit.

  11. #191
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ik ga pas oordelen als ik de baan gedaan heb.

  12. 15-02-18, 14:17


  13. #192

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Is er een openingsdatum vermeld?

  14. #193

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ik ben wel fan van de look van het wagentje


  15. #194

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Is er een openingsdatum vermeld?
    Nee voorlopig nog geen datum

  16. #195

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Nee voorlopig nog geen datum
    Ik verwacht een gelijke openingsdag zoals bij Pulsar. Officieel vanaf 1 juni maar al (soft) geopend vanaf 1 mei.

    Verder ben ik al blij te zien dat de thematisering al vlak na het cowboydorp begint, van aan de ingang van Gold River Adventure. Wat ik wel bizar vindt is die foto waarbij de track rond Western Fries. Die twee gaan toch hard tegenover elkaar afsteken... Of ze moeten die friterie ook thematiseren naar een exotisch thema.

    Verder zie ik dat de gevel van CoT wordt aangepakt. Top! De laatste jaren vond ik die er inderdaad minder uitzien, maar ik durfde het hier nooit echt zeggen, omdat niemand anders hier ook iets op zij.

  17. #196

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ik verwacht een gelijke openingsdag zoals bij Pulsar. Officieel vanaf 1 juni maar al (soft) geopend vanaf 1 mei.

    Verder ben ik al blij te zien dat de thematisering al vlak na het cowboydorp begint, van aan de ingang van Gold River Adventure. Wat ik wel bizar vindt is die foto waarbij de track rond Western Fries. Die twee gaan toch hard tegenover elkaar afsteken... Of ze moeten die friterie ook thematiseren naar een exotisch thema.

    Verder zie ik dat de gevel van CoT wordt aangepakt. Top! De laatste jaren vond ik die er inderdaad minder uitzien, maar ik durfde het hier nooit echt zeggen, omdat niemand anders hier ook iets op zij.
    Die gevel was doorheen de jaren enorm beginnen verschralen, dat zou niemand je hebben tegengesproken Het park blijft voorjaar noemen als opening van de zone, of er soft openingen komen is afwachten.

  18. #197

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Hier nog een foto.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  19. #198

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ik vind de soundtrack van de nieuwe achtbaan weer zalig. Is deze terug van Imascore, hopelijk is deze ook te horen in de zone het geeft me direct al de juiste sfeer. Die cocktailbar is ook zeer nice als nieuwigheid ! Ben benieuwd wat voor vegetatie ze gaan zetten voor die extra touche te geven aan de zone. Dat het maar rap 31 maart is!

  20. #199

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    IMAscore maakt de soundtrack voor de volledige zone, en opening is voorzien voor seizoensstart, 31 maart dus.

  21. #200

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    IMAscore maakt de soundtrack voor de volledige zone, en opening is voorzien voor seizoensstart, 31 maart dus.
    Inderdaad, mij is gisteren gezegd geweest dat de track normaal einde deze maand compleet zou zijn en dat dan de testen konden beginnen.
    31 Maart zou dan de openingsdatum zijn.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •