X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 16 van de 23 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 320 van de 452
  1. #301

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    "Le parc ouvre le 31 mars mais Tiki-Waka, notre nouveau Funcoaster, dans le courant du printemps."
    "De opening van Exotic World is gepland voor de lente, maar we doen er alles aan om Tiki-Waka op 31 maart open te hebben."

    Misschien een verschil in communicatie, omdat er ook een verschil is tussen Vlamingen en Walen. Zelf in Wallonië wonende heb ik de indruk dat de Walen minder klagen. Vandaar waarschijnlijk ook dat Walibi zich anders opstelt in de nederlandstalige communicatie ;-)

  2. #302

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Jammer van de noodtrap:


  3. #303

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Gohja, tot je eens vast staat daar hé. ;D

    Achja, het hoort er bij toch. Voor mijn part bouwen ze 20 noodtrappen, als die coaster er maar komt en functioneel is. (en in this case, is die der al, dusja. ;D)
    Je vois la vie en des biscuits.

  4. #304

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patrix Bekijk Berichten
    Vandaar waarschijnlijk ook dat Walibi zich anders opstelt in de nederlandstalige communicatie ;-)
    Er bestaat geen slechtere communicatie dan onjuiste communicatie, hoewel, in tijden van fake news ... Als ze nu al weten dat het Tiki-ding niet open zal zijn bij aanvang van de Paasvakantie, moeten ze niet het tegendeel online suggereren, in geen enkele taal.

  5. #305

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    moeten ze niet het tegendeel online suggereren, in geen enkele taal.
    Dat doen ze ook niet in beide talen. Ze zeggen geen van beiden dat de baan op 31 maart opengaat. Al moet ik toegeven dat de Nederlandse variant wat gehaaidere communicatie is: zelfs als je veronderstelt dat je op 31 maart niet zal opengaan kan je nog altijd je zeggen dat je je best doet om het wel te halen. Daar lieg je niet per se mee.

  6. #306

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Net bericht gekregen ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Walibi Belgium
    Dag Laurens,

    Exotic World opent in de lente. We hebben er alles aan gedaan om Tiki-Waka open te krijgen bij de opening van het seizoen maar door de meteorologische omstandigheden van de vorige weken zal de family funcoaster niet voor 7 april opengaan.

    Groetjes,

    The Walibi Team
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  7. #307

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Domper

  8. #308

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Naam:     walibi.jpg
Bekeken:  730
Groote:   44,7 KB

  9. #309

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Naam:     walibi.jpg
Bekeken:  730
Groote:   44,7 KB
    Als dat een redelijk recent filmpje is, lijkt het station me nog verre van klaar en lijkt de testtijd me ook nog wel eventjes te duren.

  10. #310

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Eventjes voor de handigheid een embed van de post



    Maar wat een treinen!
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 27-03-18 om 14:25.

  11. #311

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Wat een gigantische karretjes zijn dat wel niet . Hopelijk heeft dit geen negatieve invloed op de ritervaring, want de bewegingen kunnen zo wat lomper overkomen.

  12. #312

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Wat een gigantische karretjes zijn dat wel niet . Hopelijk heeft dit geen negatieve invloed op de ritervaring, want de bewegingen kunnen zo wat lomper overkomen.
    Dat klinkt mij eigenlijk alleen maar goed in de oren

  13. #313

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Wat een gigantische karretjes zijn dat wel niet . Hopelijk heeft dit geen negatieve invloed op de ritervaring, want de bewegingen kunnen zo wat lomper overkomen.
    Ik denk dat ze vooral zo gigantisch lijken door die valse wielen die er precies redelijk ver uitsteken aan de zijkant, maar dat de wagentjes zelf niet verschillen van de andere modellen.

  14. #314

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Tof dat de karretjes er even fantastisch uitzien als op de concept arts. Dit moet één van de mooiste achtbaantreinen/-karretjes zijn in de omgeving.

    Dat de baan niet opent op 31 maart is zeker jammer, maar het zat er wel aan te komen. Amper 4 dagen voor opening de eerste testritjes, dat zou sowieso niet kunnen. En laten we eerlijk zijn, de reden die ze opgeven is ook geen bullshit he.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Als dat een redelijk recent filmpje is, lijkt het station me nog verre van klaar en lijkt de testtijd me ook nog wel eventjes te duren.
    Ik denk dat dat wel kan meevallen. Als je naar de concept arts kijkt, lijkt het station relatief klein en heel open te zijn, waardoor er eigenlijk alleen nog maar een houten constructie en een rieten dak op moet. Dat kan vrij snel gaan denk ik.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  15. #315

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Hij is aan't testdraaien!

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  16. #316

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Blijkbaar zijn ze Dalton Terror ook aan het testen, er hangt toch een gondel bovenaan.

  17. #317

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ik mag hopen dat alle attracties daar momenteel aan het testdraaien zijn, zodat 31 maart 2018 geen herhaling van 31 maart 2007 wordt. Toen was Dalton Terror zowat de enige attractie die open was.

  18. #318

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Ik mag hopen dat alle attracties daar momenteel aan het testdraaien zijn, zodat 31 maart 2018 geen herhaling van 31 maart 2007 wordt. Toen was Dalton Terror zowat de enige attractie die open was.
    Denk dat het beleid daar wel een beetje veranderd is sinds 2007 vorig jaar was op de eerste dag van het seizoen alles open, behalve Buzzsaw.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  19. #319

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Denk dat het beleid daar wel een beetje veranderd is sinds 2007 vorig jaar was op de eerste dag van het seizoen alles open, behalve Buzzsaw.
    Buzzsaw is in elk geval volgens betrouwbare bron al gebruiksklaar, en normaal zal elke attractie, op Tiki-Waka na, bij seizoensstart operationeel zijn!

    Ik herinner mij ook nog de horrorvehalen van seizoensstarten in Walibi waar meer buiten werking was dan in gebruik, gelukkig lijkt dit nu definitief tot het verleden te behoren ..
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  20. #320

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ik vraag me af er een soft opening zal zijn zoals bij Pulsar het geval was.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •