X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 15 van de 23 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 300 van de 452
  1. #281

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Uit de reacties op Facebook van het park leid ik af dat de achtbaan niet operationeel zal zijn op 31 maart.
    Iemand een idee of er al treinen zijn geleverd? Heb nog geen foto's zien passeren. Misschien lopen die vertraging op.
    Anders zouden ze perfect kunnen testen en planten tegelijkertijd denk ik zo.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  2. #282

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Uit de reacties op Facebook van het park leid ik af dat de achtbaan niet operationeel zal zijn op 31 maart.
    Ze spreken over een opening in de lente (zie Franse reacties). Jammer genoeg is 21 juni ook nog lente strikt gezien.
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #283

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Hebben ze eigenlijk ooit echt 31/03 gecommuniceerd als openingsdatum? Want daar komen, op de franstalige FB, veel reacties op. Maar ik kan wel nergens een datum vinden van Walibi uit, waardoor ik eerder denk dat dit een sterk gerucht is ipv een echte doorgegeven datum...

  4. #284

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Hebben ze eigenlijk ooit echt 31/03 gecommuniceerd als openingsdatum? Want daar komen, op de franstalige FB, veel reacties op. Maar ik kan wel nergens een datum vinden van Walibi uit, waardoor ik eerder denk dat dit een sterk gerucht is ipv een echte doorgegeven datum...
    Ze zeggen enkel lente 2018

  5. #285

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Nieuwe 360°-foto van op een van de bruggen van de Tiki Trail:

    Is die doorgang door die toren nu niet hééééél krap? Of is dat gewoon gezichtsbedrog?

  6. #286

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Is die doorgang door die toren nu niet hééééél krap? Of is dat gewoon gezichtsbedrog?
    Het zou me sterk lijken als dat niet uitgemeten zou zijn, maar het was mij ook al opgevallen, vanuit die camerahoek ziet het er inderdaad wel zeer nauw uit. Ik denk dat er wel meer ruimte is dan op het eerste zicht lijkt, omdat de toren misschien groter is dan je zou denken en de track loopt ook niet horizontaal op die plaats, dus het is eerder een trapeziumvorm waar je doorgaat. Of misschien krijgt Tiki Waka een maximumlengte van 140 cm, wie weet
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 15-03-18 om 10:58.

  7. #287

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Is die doorgang door die toren nu niet hééééél krap? Of is dat gewoon gezichtsbedrog?
    Ik heb gehoord dat die planken zo dicht bij de track hangen, ter versteviging zolang de constructie nog niet af is, dus het zal nog minder krap worden.

  8. #288

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Is die doorgang door die toren nu niet hééééél krap? Of is dat gewoon gezichtsbedrog?
    Die planken zijn zoals Ignace eerder vermelde zuiver ter tijdelijke versteviging. Een trein zou er sowieso frontaal opbotsen omdat ze letterlijk vlak in het rijgebied van Tiki-Waka hangen.

    Zou natuurlijk een spectaculaire headchopper kunnen worden!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  9. #289

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Niet om gemeen of aanvallend te zijn, maar zijn hier nu werkelijk mensen die "geloven"dat die planken daar zouden blijven (oogrol)?

    Enfin,ik denk dat ze de openingsdag niet gaan halen. Ik vind het ook opvallend dat er nog geen tv-reclame is. Ze gaan hem volgens mij of de tweede week van pasen of einde april, begin mei openen.
    Laatst gewijzigd door ojoh; 16-03-18 om 12:53.

  10. #290

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten
    Niet om gemeen of aanvallend te zijn, maar zijn hier nu werkelijk mensen die "geloven"dat die planken daar zouden blijven?
    Ja. Als je de 360°-foto 180° omdraait zie je onder de andere hut ook zo'n kruis, dus waarom zou je dat niet denken? Bij de andere hutten is het deel van de afwerking. Ik had niet gezien dat hier "goedkope" platte planken hingen ipv ronde balken zoals onder de andere hutten, en dacht dat het gezichtsbedrog was dat ze zo dicht van de track hingen. Ik vind de hutten er ook mooier uitzien met zo'n planken aan de poten trouwens, en had hier verder ook niet bij stilgestaan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten
    (oogrol)
    <-- deze?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten
    Enfin,ik denk dat ze de openingsdag niet gaan halen. Ik vind het ook opvallend dat er nog geen tv-reclame is. Ze gaan hem volgens mij of de tweede week van pasen of einde april, begin mei openen.
    Het is al in dit topic gezegd denk ik, maar je zou denken dat de treinen vertraging hebben (no pun intended ). Toch vreemd dat de baan al een eind af is en dat de treinen er nog steeds niet zijn?

  11. #291

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    <-- deze?
    Held!

  12. #292

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Na dit gelezen te hebben op de Facebookpagina van Walibi, denk ik niet dat hij op 31 maart open gaat zijn:

    "Le parc ouvre le 31 mars mais Tiki-Waka, notre nouveau Funcoaster, dans le courant du printemps."

    Hoewel de Nederlandse communicatie me dan dit vertelt:

    "De opening van Exotic World is gepland voor de lente, maar we doen er alles aan om Tiki-Waka op 31 maart open te hebben."

    Nogal tegenstrijdig... Nuja je kan er alles aan doen hem open te krijgen terwijl je wel weet dat dat wss niet haalbaar gaat zijn, zo heb je het antwoord natuurlijk mooi omzeild.

    Nog een foto:

    Laatst gewijzigd door yelle8; 20-03-18 om 10:32.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  13. #293
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Zoals iedereen verwacht had natuurlijk.

  14. #294
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Wat is dat trouwens met Walibi zijn pak... het is wel érg duidelijk welke delen afgebleekt zijn door de zon en welke niet.

  15. #295

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    31 maart is ook al tijdens de lente he...

  16. #296

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Flauw! Op de fandag zeiden ze 'bij je eerste bezoek volgend jaar' = 31 maart.

    In alle communicatie van de tickets van Carrefour wordt ook verwezen naar Tiki-Waka, maar de achtbaan zal dan toch nog niet klaar zijn?

    Ik zal me dan maar op 31 maart naar Plopsaland begeven, en op 2 april naar Bobbejaanland!

  17. #297

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    31 maart is ook al tijdens de lente he...
    Ja, maar dan gebruik je niet het woord 'mais'/maar, want dat betekent dat er een zinsdeel gaat komen dat tegenstrijdig is het met eerste zinsdeel, zijnde open op 31 maart.
    --> vertaling: Het park opent op 31 maart, maar Tiki-Waka in de loop van de lente.
    Het woordje 'pas' toevoegen achter 'Tiki-Waka' zou het nog duidelijker maken.

    Bovendien is er nog geen melding van karretjes. Testritten moeten nog beginnen. Keuring moet nog gebeuren. We hebben nog slechts 1,5 week te gaan...
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  18. #298

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Bovendien is er nog geen melding van karretjes. Testritten moeten nog beginnen. Keuring moet nog gebeuren. We hebben nog slechts 1,5 week te gaan...
    Of ze zijn er volop mee bezig, maar ze melden het niet. In het begin verschenen er bovendien ook zeer weinig bouwfoto's online. Daarnaast ligt de achtbaan middenin het park, waardoor je ook niet van buitenaf zomaar foto's kan nemen.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  19. #299

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Wat is dat trouwens met Walibi zijn pak... het is wel érg duidelijk welke delen afgebleekt zijn door de zon en welke niet.
    Ja amai. Zelf had ik er niet op gelet eigenlijk, maar als je het weet kun je er toch maar moeilijk naastkijken Was dat echt eerst volledig oranje?

  20. #300

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ik vind het al bewonderenswaardig dat Walibi plande hem open te krijgen op openingsdag, sommige parken kiezen ervoor om hun nieuwe attracties pas halverwege het seizoen te openen. Dat het nu net niet lukt is jammer, maar we hebben dit jaar al wat vriesdagen gekend, dus Walibi verdient echt wel wat respijt in mijn ogen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •