X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 23 van de 23 EersteEerste ... 13212223
Resultaten 441 tot 455 van de 455

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Nog een linkje naar ons verslag van de officiële opening: http://pretparken.be/NL/article/1971...libi%20Belgium

    En nog een mooie compilatievideo:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    De kale, kille ruimte van Kiddie Bay, de uitbreiding van het aquapark Aqualibi dewelke vorig jaar geopend werd, werd de afgelopen weken tijdens het jaarlijkse winteronderhoud opgefrist.




    Bron: https://www.facebook.com/aqualibi/

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Mooi. De opgekleurde muren en plafond geven de ruimte al een heel andere sfeer.

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Dit ziet er al beter uit! Ik vind dat de Kiddie Bay op deze manier veel beter bij het huidige Aqualibi past. Ookal hangt er geen Caraïbische sfeer zoals in de rest van Aqualibi, alles is beter dan die lelijke, kale muren.

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Inderdaad een hele verbetering! Hoewel ik het toch jammer blijf vinden dat het er zo 'clean' uitziet.

  6. #6

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Na Taka Waka in Geiselwind zou ik persoonlijk een attractie wel graag Jaka Maka dopen. Helaas is het - bij gebrek aan koeken hé Bart - creatieve bloedarmoe troef onder vele attractienaam-bedenkers. In een Frans parkje nabij de Loire gaat men schaamteloos voor een draaiende platrit genaamd Tiki Wakah. Het koggenmolen-achting ding zou in juni 2023 openen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •