Nog eens over Symbolica:

In het echt valt het eigenlijk niet echt op, maar ik had het eerder al op video's gezien: single riders staan ook in de voorshowruimte bij de andere bezoekers. Je hoeft dus niet je voorshow op te offeren als je single rider gaat, wat wel een mooi idee is. Verder had ik hier niet over nagedacht tot mij nu net - bij het bekijken van een video over een storing, die bij recommended stond op youtube - het volgende te binnen schoot:

Waarom staan de single riders niet vooraan en de andere mensen achteraan? Wat ik eigenlijk pas na ons bezoek van vorig jaar ontdekte, is dat punctuel nog een heel eind blijft doorpraten eens de gewone bezoekers beginnen doorlopen naar beneden. Het is nu misschien niet het belangrijkste stuk voor het verhaal, maar het is toch jammer dat je dit als gewone bezoeker mist. Is het niet vreemd dat je als single rider méér voorshow ziet dan in de gewone rij? Logischer was geweest dat je als single rider een stukje van de voorshow opoffert en dat de mensen uit de gewone rij wel de hele voorshow kunnen zien vind ik.