Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 44 van de 44

Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

De Efteling deelde vandaag op facebook deze heerlijke foto vanop het Midsummer Festival. Symbolica by night ziet er zeer puik uit! Natuurlijk meteen de commentaar toevoegen dat de Efteling in het donker spotten nu niet de makkelijkste opdracht is, of je gaat op een zomeravond of tijdens de winter. Maar al bij al, ziet er mooi uit! Ook de daktuin wordt verlicht, zag ik elders, maar die foto vind ik niet meteen terug.

En intussen is er ook een nieuwe reclamespot opgenomen, waarbij iedereen wordt warmgemaakt voor Symbolica.

Persoonlijk vind ik ze nogal statisch, waarbij de vorige met de tikkende klok beter geslaagd was.

De beelden op het einde van de commercial, die uit die vorige met de tikkende klok lijken te komen, spreken mij ook meer aan dan de nogal lome beelden die ze nu voor Symbolica gebruikt hebben. Ze wilden waarschijnlijk de rijke decors zeer goed toonbaar maken.

Hoewel ik niet zo'n bijstere verwachtingen heb voor deze attractie breng ik in September toch maar even een bezoekje (ik moet nog hun mijnschachtje gaan ontdekken ook.

Forum Rechten