X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 148
  1. #21

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Deze was hier nog niet gepost. Op de Facebook-pagina van de Efteling zijn de eerste bewegende beelden van één van de animatronics gepost. Het gaat om grootmagister Almar, de leermeester van Pardoes, die we bezig kunnen zien in zijn Observatorium. Ik zal de link hier posten en niet de video, want die bevat uiteraard gigantische spoilers!

    https://www.facebook.com/Efteling/vi...5441443088854/

    Ikzelf kan het niet laten om al die spoilers te bekijken en ik vind het er allemaal geweldig uitzien. De scène die we hier al kunnen zien, toont toch wel dat onze verwachtingen echt hoog mogen zijn. Ik ben benieuwd!
    Laatst gewijzigd door yelle8; 10-06-17 om 14:11. Reden: foutje

  2. #22

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Ik vind alles er ook goed uitzien. Om de één of andere manier heb ik wel niet het gevoel van: "ik wil meteen naar de Efteling". Wanneer ik de darkride deze zomer bezoek, ok, maar als dat volgend jaar is, ga ik me daar niet druk maken.

    Een fenomeen dat ik overigens ook heb bij andere, meer kwalitatieve parken (lees Plopsa, Efteling, EP, PHL). Wat ze neerzetten gaat kwaliteitsvol zijn, dus waarom zou je je haasten, terwijl er de eerste maanden toch lange rijen ontstaan?

    Bij BJL of Bellewaerde ligt dat wat anders. Die parken hebben bv. eindelijk na lange tijd nog eens iets nieuws neergezet, en dan wil je dat zo snel mogelijk gaan testen, om te kijken of het park zich positief herpakt heeft.

  3. #23

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ik vind alles er ook goed uitzien. Om de één of andere manier heb ik wel niet het gevoel van: "ik wil meteen naar de Efteling". Wanneer ik de darkride deze zomer bezoek, ok, maar als dat volgend jaar is, ga ik me daar niet druk maken.

    Een fenomeen dat ik overigens ook heb bij andere, meer kwalitatieve parken (lees Plopsa, Efteling, EP, PHL). Wat ze neerzetten gaat kwaliteitsvol zijn, dus waarom zou je je haasten, terwijl er de eerste maanden toch lange rijen ontstaan?

    Bij BJL of Bellewaerde ligt dat wat anders. Die parken hebben bv. eindelijk na lange tijd nog eens iets nieuws neergezet, en dan wil je dat zo snel mogelijk gaan testen, om te kijken of het park zich positief herpakt heeft.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het eerder andersom heb

    On topic: Alweer een schitterende preview, ziet er echt prachtig uit. Mij hebben ze alvast al warm gekregen om hem deze zomer te gaan uittesten.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  4. #24

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Een fenomeen dat ik overigens ook heb bij andere, meer kwalitatieve parken (lees Plopsa, Efteling, EP, PHL). Wat ze neerzetten gaat kwaliteitsvol zijn, dus waarom zou je je haasten, terwijl er de eerste maanden toch lange rijen ontstaan?
    Met dit deel van je stelling ben ik het meer dan eens. Ik mijd altijd parken rond de tijd dat ze hun nieuwe attractie openen. Zo heb ik weer helemaal niet begrepen hoe in WDW mensen 2u in de rij konden gaan staan op de openingsdag van Pandora. Ga later en het zal toch een heel stuk aangenamer zijn. Ik heb nooit de nood om zo snel mogelijk in een nieuwe attractie te kunnen zitten. Ik prefereer toch een aangename dag over een drukke primeurdag.

    Dat gezegd zijnde, lijkt deze animatronic toch een stuk beter dan onze Gustaaf Hoogmoed. Zeer benieuwd naar het eindresultaat!

  5. #25

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land



    De fontein heeft nu een parel, er zijn meer borden in de wachtrij geplaatst, naast de ingang van de wachtrij staat nu informatie en er is een nieuwe piek geplaatst op een hoektoren.

  6. #26

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Bedankt voor de update, Jeroen! Ik volg de bouw zo min mogelijk (of toch het binnengedeelte), maar ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  7. #27

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    De animatronic doet me sterk denken aan die uit de Frozen-attractie uit WDW. Sterk niveau en zal zeker en vast genoeg gekost hebben! Ik ben wel enorm benieuwd naar het eindresultaat en kan niet wachten om deze te gaan bezoeken, maar zal toch wachten tot na de zomer wanneer het wat rustiger is, zodat ik meteen de 3 routes na elkaar kan testen.

  8. #28

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Gaat er hier iemand naar de sneak preview voor abonnomenthouders op 27 juni?

  9. #29

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Deze drie tours staan ons dus te wachten...

    Naam:     Naamloos.jpg
Bekeken:  805
Groote:   68,7 KB

  10. #30

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    SPOILERS

    In de voorlaatste aflevering van de The Making-of: Symbolica, toont de Efteling heel wat bewegende beelden uit de attractie, met vooral nadruk op de animatronics. De programmering van de attractie zit in de laatste rechte lijn.

    Nogmaals, voor wie nog niets wil zien van de attractie binnenin, onderstaande video bevat SPOILERS!

    Redacteur Brakesection Magazine - RollercoasterFriend

  11. #31

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Wauw, dit ziet er echt wereldklasse uit! Elke keer opnieuw ben ik onder de indruk. Ik kijk er echt enorm naar uit om deze te gaan uitproberen.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  12. #32
    borisvdd
    Guest

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Aaaah, het is niet "Symbolica", maar "Symboowliekaa"... Ik spraak het verkeerd uit blijkbaar.

  13. #33

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    IK kijk erook naar uit. Maar het zal moeten wachten tot in September . Ik ga den 27 - 28ste juni naar de Efteling. Maar dat is eerder voor Baron 1898(shame on me). Het is ondertussen al van 2014 geleden dat ik nogeens tot in de Efteling geraakt ben...

  14. #34

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Op de website van de Efteling is nog meer nieuwe info verschenen: een artikel over één van de scènes, ontworpen door Karel Willemen.
    Uiteraard bomvol spoilers: https://www.efteling.com/nl/park/att...bolica/diorama

    Ik kan niet wachten!

  15. #35

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Ze spoilen wel heel veel he zeg! Ofwel wil dat zeggen dat het beste nog moet komen

    Ik ga pas in september, om in alle rust te kunnen genieten van het park en alle mogelijke parcours in Symbolica!

  16. #36

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Ze spoilen wel heel veel he zeg! Ofwel wil dat zeggen dat het beste nog moet komen

    Ik ga pas in september, om in alle rust te kunnen genieten van het park en alle mogelijke parcours in Symbolica!
    Als ik het goed heb spoilen ze alleen maar de gemeenschappelijke ruimtes. Alle stukken van de verschillende tours hebben ze nog niets van gegeven.

  17. #37

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Als ik het goed heb spoilen ze alleen maar de gemeenschappelijke ruimtes. Alle stukken van de verschillende tours hebben ze nog niets van gegeven.
    Inderdaad
    Laatst gewijzigd door fkl8; 21-06-17 om 05:52. Reden: Het mocht voluit en de volgende keer liefst even beetje onderbouwd ;)

  18. #38

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Wel jammer dat de waterval die achteraan het gebouw zit ook niet vooraan is. Zou nog mooier geweest zijn met water.

  19. #39

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eftelplopsa Bekijk Berichten
    Wel jammer dat de waterval die achteraan het gebouw zit ook niet vooraan is. Zou nog mooier geweest zijn met water.
    Gelijk! Ik vind ook dat er meer watervalletjes tussen de rotspartijen mochten gebruikt zijn. Dat maakt het mooier, natuurlijker en minder statisch.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  20. #40

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Ja zou veel mooier zijn met water door de rotsen!
    Heeft er iemand trouwens een idee waarom naast symbolica een rond pleintje is gemaakt?
    Nogal kaal eigenlijk?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •