X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 141 tot 148 van de 148
  1. #141

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Nog eens over Symbolica:

    In het echt valt het eigenlijk niet echt op, maar ik had het eerder al op video's gezien: single riders staan ook in de voorshowruimte bij de andere bezoekers. Je hoeft dus niet je voorshow op te offeren als je single rider gaat, wat wel een mooi idee is. Verder had ik hier niet over nagedacht tot mij nu net - bij het bekijken van een video over een storing, die bij recommended stond op youtube - het volgende te binnen schoot:

    Waarom staan de single riders niet vooraan en de andere mensen achteraan? Wat ik eigenlijk pas na ons bezoek van vorig jaar ontdekte, is dat punctuel nog een heel eind blijft doorpraten eens de gewone bezoekers beginnen doorlopen naar beneden. Het is nu misschien niet het belangrijkste stuk voor het verhaal, maar het is toch jammer dat je dit als gewone bezoeker mist. Is het niet vreemd dat je als single rider méér voorshow ziet dan in de gewone rij? Logischer was geweest dat je als single rider een stukje van de voorshow opoffert en dat de mensen uit de gewone rij wel de hele voorshow kunnen zien vind ik.

  2. #142

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Het wachtrijconcept in de voorshow is weer eens helemaal omgegooid bij Symbolica. Voortaan wachten de single riders linksvooraan de zaal (zij moeten door de 2de deur) en de 'gewone' mensen vullen de rest van de zaal op (en komen langs de eerste deur binnen). Er is nu ook een zig-zag wachtrij geplaatst voor de 'gewone' mensen waardoor 'voorkruipen' ook moeilijker wordt. Echter is hiermee jouw probleem niet opgelost, want de voorste mensen gaan gewoon nog steeds als eerste binnen en de singleriders als laatste (want zij worden tegengehouden).
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #143

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Er is een nieuw effect toegevoegd aan Symbolica: een wind die kaarsen uit blaast.


  4. #144

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Het wachtrijconcept in de voorshow is weer eens helemaal omgegooid bij Symbolica. Voortaan wachten de single riders linksvooraan de zaal (zij moeten door de 2de deur) en de 'gewone' mensen vullen de rest van de zaal op (en komen langs de eerste deur binnen). Er is nu ook een zig-zag wachtrij geplaatst voor de 'gewone' mensen waardoor 'voorkruipen' ook moeilijker wordt. Echter is hiermee jouw probleem niet opgelost, want de voorste mensen gaan gewoon nog steeds als eerste binnen en de singleriders als laatste (want zij worden tegengehouden).
    Et voila, een video waarin mijn tekst wordt verduidelijkt:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #145

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Dat "voorsteken" waar je het over hebt hebben wij deze zomer per ongeluk (echt waar!) gedaan. We kwamen ongeveer als laatste binnen in de zaal en toen de trap openging zijn we gewoon de bende gevolgd, we waren aan het rondkijken naar waar de single riders dan uitkwamen met die tweede trap en zo, tot we ineens beseften: hebben wij nu niet heel veel mensen voorgestoken? De eersten die binnenkwamen zijn achteraan gaan staan en dus stonden die ineens achter ons. Goed dat ze dit ook aangepakt hebben.

    Nu dus nog de single riders eerst naar binnen laten en dan de gewone rij zodat de mensen die braaf in de wachtrij gaan staan ook de langste voorshow zien en het is helemaal goed. (of gebeurt dat al? De single riders waren precies al weg op het eind van die video?)

    Wel leuk dat ze nog altijd aanpassingen doen, dat siert ze!

  6. #146

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    De voorshow begint al voordat de eerste gasten binnenkomen, en eindigt nadat de laatste gasten zijn weggegaan. De ene groep voorrang geven op de ander heeft dus geen effect, het belangrijkste zien beide groepen.
    De eerste en laatste stukken hebben trouwens veel herhaling.

  7. #147

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Ik zet het nog even hierbij aangezien het over seizoen 2017 gaat. Efteling heeft vroeger dan voorzien de kaap van 5 miljoen bezoekers gerond! Meer info in het persbericht.

  8. #148

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Proficiat voor de Efteling! Mooi resultaat voor een jubileumjaar. Ondanks dat ik het tijdens mijn bezoekjes in 2017 net wat minder druk vond dan de bezoekjes in 2016. Benieuwd of ze dit jaar ook aan dit cijfer blijven houden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •