X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 29

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Zoals elk jaar maakt Six Flags deze periode bekend wat ze volgend jaar van plan zijn. Vorig jaar was het resultaat nogal mager, hopelijk dit jaar terug veel mooie nieuwe rides!

    Six Flags Fiësta Texas krijgt zoals al eerder bekend werd gemaakt een RMC Raptor:







    Ondertussen heeft Six Flags Great America bekend gemaakt dat ze een Larson Loop openen, ze noemen het zelfs de 'grootste loopingcoaster ter wereld', lol...


  2. #2

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Van Six Flags Great Adventure is vanochtend uitgelekt dat ze zo'n bizarre ABC Rides Tourbillon openen volgend jaar: Cyborg.

    https://www.youtube.com/watch?v=57nffdVHQr4

    In Six Flags New England komt Harley Quinn Spinsanity.

    https://www.youtube.com/watch?v=IXZO2ffmtpI

  3. #3

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Totaaloverzicht:


  4. #4

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten

    Ondertussen heeft Six Flags Great America bekend gemaakt dat ze een Larson Loop openen, ze noemen het zelfs de 'grootste loopingcoaster ter wereld', lol...
    Bij Six Flags noemen ze al die dingen een coaster - Dit wordt blijkbaar eentje die een maatje groter is.

    In Mexico komt er dus wéér zo'n S&S freespin bij. Zoals verwacht een RMC makeover voor SFOG en een "space Rings XXL" voor SFGADv.

    De attractie voor SFDK was volgens mij ook al gelekt of in elk geval: Verwacht. ook hier geen verrassing dat ze het een coaster noemen.

    Waterworld Concord ken ik niet, maar die uitbreiding ziet er leuk uit en lijkt me eigenlijk de meest interessante op die van SFOG na.

    Een XXL Frisbee voor Magic Mountain had ik niet verwacht, maar achteraf gezien: Vrij veel parken hebben zoiets, dus niet gek dat ze het ook elders toevoegen.

    De uitbreiding voor het waterpark van SFSL loop ik niet warm van. Ik verwacht niet dat je meer dan één rondje kunt doen in die trechter.

    Iemand die kan herkennen wat voor attractie dat ding in Great Escape is?

    Een paar kleine kermisattracties voor La Ronde is ook geen verrassing. Ik vind het al bijna knap dat ze nog in dat park investeren, maar ze zullen wel moeten, wil dat park ooit nog wat waard worden. Dit zou leuk staan aan het meer, maar ik gok er op dat dit op de plek van de stand-up coaster komt.

    SFNE - Zie mijn opmerking voor SFMM.

    De lazy river van SFA verbaasd me ook een beetje. Ik kan me geen waterpark bij dit park herinneren (wat niet wil zeggen dat het er niet is). Wellicht is het nog klein, is dit het begin of lag het park op een andere locatie (net zoals in Texas).

    Dat er een tweede XXL Space Rings voor SFOT komt is ook wel een leuke verrassing. Het lijkt me een toffe attractie. Normaal had ik verwacht dat SF er eerst eentje zou plaatsen en dan later er meerderen zou doen (zoals ze ook met de S&S Freespins en de XXL Frisbee's doen).


    Al met al lijken de investeringen wel mee te vallen, maar ik denk dat schijn bedriegt. Een prototype achtbaan, 2 prototype space rings en een nieuwe RMC zijn zeker niet verkeerd. De twee Frisbees lijken relatief klein, maar zijn zeker ook niet goedkoop. De parken die kleinere investeringen hebben gekregen, hadden deze eigenlijk ook wel nodig. (sterker nog: De waterparken van SF spreken me tot nu toe niet zo heel erg aan, wat mij betreft mogen ze daar gerust meer in steken).

  5. #5

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    On-Ride van Twisted Cyclone staat nu op Youtube:

    https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=zF_C_HBzZoo

  6. #6

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Ondertussen hebben we ook op de site een overzicht gemaakt, wat je hier kan lezen.

    We krijgen dus:
    - Twee RMC coasters
    - Twee Tourbillons
    - Twee Zamperla Giant Discoveries (waaronder de grootste ter wereld voor Six Flags Magic Mountain)
    - Opnieuw een S&S Free Spin
    - Een Chance Ride Freestyle attractie
    - Een Larson Looper van het grootste formaat
    - Een nieuw themagebied voor families met drie flat rides
    - Een grote bandenglijbaan
    - Een lazy river
    - Een groot waterspeeltuin

    In vergelijking met Cedar Fair dus wel iets nieuw voor elk park maar het ene is natuurlijk al groter dan het andere...
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  7. #7

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Positief dat het weer wat gevarieerder is, met dan toch ook een echt nieuw type coaster erbij (en dan bedoel ik de Raptor RMC, niet de Skywarp )

  8. #8

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Die skywarp is al eens min of meer uitgevonden door Proximus

    Once you sit back, you never go back.

  9. #9

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Die skywarp is al eens min of meer uitgevonden door Proximus
    Haha zalig! sowieso was dit de inspiratie, ze moeten hem ergens halen...
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  10. #10

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Ondertussen komt de Raptor coaster van Six Flags Fiesta Texas aardig overeind en ik wil graag onderstaande bouwfoto met jullie delen. Wat vinden jullie er zoop het eerste zicht van? Persoonlijk vind ik het er maar raar uitzien en niet bepaald elegant. De supports zijn haast dikker dan de track en het oogt zo'n puinhoop?



    Foto: © Jeffrey Siebert
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  11. #11

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Het ziet er uit als zo een Knex achtbaan of ander speelgoed zoals Hot Wheels baantjes. Hilarisch wel. Heb wel serieuze bedenkingen bij de capaciteit van dat ding. Wait and see.

  12. #12

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Het ziet er uit als zo een Knex achtbaan of ander speelgoed zoals Hot Wheels baantjes. Hilarisch wel. Heb wel serieuze bedenkingen bij de capaciteit van dat ding. Wait and see.
    Wat je zegt!

  13. #13

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    In het echt nog lelijker dan op de concepts. Overkill aan supports, tenminste: zo lijkt het (het zal ongetwijfeld goed berekend zijn).

    Ergens vind ik de bouw ook niet snel gaan. Normaal kan een kale achtbaan in no-time recht staan. Zeker bij een type als dit zou ik verwachten dat het snel gaat, maar toch valt dat nog wat tegen. Maar natuurlijk hebben ze wel alle tijd.

    Ik denk dat dit type baan mooi kan zijn als het goed ingewerkt kan worden in de theming, maar zeker niet op deze manier.

  14. #14

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Ik vind het zelf ook écht niet aantrekkelijk uit zien. Maar ik blijf wel bij mijn eerdere opmerking dat dit type baan heel cool kan zijn met goeie theming. Je kunt de track behoorlijk goed weg werken lijkt me (als je het goed aan pakt ga je geen track meer zien, enkel nog twee sleuven in de vloer waar de zijfrictie-wielen in zitten).

  15. #15

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Er is een testfilmpje van de nieuwe baan in Fiesta Texas verschenen. Normaalgezien is dit het moment om te zeggen dat de baan er traag uitziet, maar euh, dat kunnen we nu niet bepaald zeggen!


  16. #16

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Holy sh*t! Dat ziet er immens brutaal uit!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  17. #17

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Dat S-bochtje op hoogte: om te gieren
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  18. #18

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Weten jullie nog hoe grote achtbanen met grote treinen (bijvoorbeeld B&M Hypers) er altijd heel traag uit zien?

    Weten jullie ook nog hoe juist hele kleine banen (Bijv. Coaster Dynamix, of Knex) er juist buitegewoon snel uit zien?

    Het formaat van een baan speelt een rol in de perceptie of iets snel of langzaam uit ziet. Gezien deze baan erg klein is (met kleine treinen ook) lijkt het al snel veel sneller dan het in realiteit is.

    Dat sluit natuurlijk niet uit dat er wellicht nog trims op de baan komen, maar ook dan zal hij er altijd erg snel blijven uit zien.

  19. #19

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Er lijkt trouwens iets los te komen van de achterste coach wanneer hij dat airtime heuveltje overgaat. Je ziet duidelijk iets vliegen op sec. 22

  20. #20

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    De lift lijkt me dan weer enorm traag te gaan. Vlak na de lift krijg je een enorme versnelling, wat inderdaad aan de wielen etc. zal liggen. Wel alvast benieuwd naar een lege testrit. Ik denk toch dat de snelheid ook dan erg snel zal blijven lijken doordat alles simpelweg erg klein is.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    Er lijkt trouwens iets los te komen van de achterste coach wanneer hij dat airtime heuveltje overgaat. Je ziet duidelijk iets vliegen op sec. 22
    Gezien.. lol.. maar dat zou niet de eerste keer zijn. Bij Colossos is het ook nog gebeurd met testen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •