X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 57 van de 57
  1. #41

    Re: [Parc Spirou] 2018 - Nieuw park

    Wat een kale bedoeling. Dit park lijkt me geen lang leven beschoren te zijn:


  2. #42

    Re: [Parc Spirou] 2018 - Nieuw park

    Het groen moet natuurlijk nog zijn werk doen. Maar met die brede laan heeft het wel veel weg van gewoon een kermis .
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  3. #43

    Re: [Parc Spirou] 2018 - Nieuw park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Het groen moet natuurlijk nog zijn werk doen.
    Met het groen dat er nu staat zie ik het er zelfs na 15 jaar niet al te groen uitzien. Da's een klassieke fout bij nieuwe parken: amper schaduw en amper groen.

    Algemeen is de afwerking ook niet om over naar huis te schrijven.

  4. #44

    Re: [Parc Spirou] 2018 - Nieuw park

    Mm, ik had er toch ook heel wat meer van verwacht. Er is inderdaad zeer weinig groen aanwezig en het lijkt me allemaal nog wat te clean. Ook de asfaltweg doet er weinig goeds aan, net als de klassieke omheiningen.

  5. #45

    Re: [Parc Spirou] 2018 - Nieuw park

    Dat parkje is precies in RCT2 ontworpen. Alles kaarsrecht, overal meters afstand tussen, heel weinig omkadering. Met sfeer en gezelligheid zullen ze alleszins niet veel bezoekers trekken. Ik hoop voor hen dat hun IP daar in Frankrijk populair genoeg is om de nodige bezoekers, en dus financiële middelen binnen te halen om meteen wat uitbreidingen toe te voegen.

  6. #46

    Re: [Parc Spirou] 2018 - Nieuw park

    naj.. ik zie genoeg plekken die duidelijk bedoelt zijn voor groen, waar nu een donkerbruine laag aarde ligt. Ze zijn dus vooral veel te laat geweest met de beplanting.

    Mochten deze plekken enkel Gras gaan bevatten, gaat het park er al een stuk levendiger uit zien, maar het zal kaal blijven. Er moeten toch echt grote bomen bij geplant worden. En die hadden we nu al kunnen/moeten zien.

  7. #47

    Re: [Parc Spirou] 2018 - Nieuw park

    Ik moet eerlijk zeggen dat het uiteindelijke resultaat mij enorm tegenvalt ... Dat men blijkbaar een budget cut gedaan heeft, tot daar, maar men heeft duidelijk ook enorm op beleving bespaard. Als ik persoonlijk voor de eerste keer een park betreed die ik nooit eerder deed en krijg dergelijke, onafgewerkte kale vlakte te zien, ga ik zeker niet staan popelen om terug te komen tot men uitpakt met een zeer grote nieuwigheid.

    Tijd zal uitwijzen of dit park kans maakt om te overleven en te groeien ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  8. #48

    Re: [Parc Spirou] 2018 - Nieuw park

    Volgende video geeft de sfeer in het park wat weer:


    Voor sfeer en gezelligheid geef ik een 2. Dit park komt toch echt kil over? Ook het aanbod is echt klein, en toch mag je hier de prijzen voor betalen van een groter park...

    Voor het eerst durf ik echt spreken van een Yumble 2.0. Ik zie dit park geen lang bestaan leiden...

  9. #49

    Re: [Parc Spirou] 2018 - Nieuw park

    Een klein TR met de ervaringen die we hadden in het park 2 weken geleden, op een zaterdag. Er was bijna geen kat, wat voor een redelijk bizarre en persoonlijke aanpak van het personeel zorgde (want die waren er meer dan bezoekers).

    Bij aankomst wordt je al opgewacht door een personeelslid die vraagt of je nog tickets nodig hebt, indien ja, begeleid deze je naar de kassa. Om de 1 of andere reden werden we naar een kassa in een uithoek gebracht, terwijl alle kassahokjes vlak naast ons nochtens open waren. 32 euro inkom dus en kortingsbonnen zijn nergens te vinden. Bij ons hebben ze het niet geprobeerd omdat ze wisten dat we toeristen waren, maar het gezin na ons waren ze al een abonnement aan het aansmeren toen ze nog maar 1 stap in het park gezet hadden. Slimme manier uiteraard om dat nu te doen, want na hun bezoek zou niemand nood hebben aan een abo uiteraard.

    Het park zelf dan, het is écht superklein. Nog veel kleiner dan ik verwacht had en qua oppervlakte valt het te vergelijken met een anderhalve Plopsa Indoor. Er is geen enkele boom in het park te vinden, gras groeit daar niet in de zomer en voor de kiezelpaadjes hadden ze niet overal genoeg kiezel besteld, want die hielden plots op. Het is echt lelijk, zeker het rechtse plein met de 2 freefalls en de slingermolen. Het moet zowat het meest sfeerloze hoekje zijn dat ik al zag in een pretpark.

    Het personeel is op zich dan wel heel vriendelijk, maar behandelt je op een manier waarop kleuters behandeld worden. Bij iedere attractie worden persoonlijke veiligheidsinstructies gegeven, zelfs bij de Zierer kiddiecoaster. Dat gaat over geen brillen (ja, zelfs op de kleine Ziererbaan mag dat daar niet), geen handen in de lucht en dergelijke. Bij iedere rit die je opnieuw doet, krijg je telkens weer datzelfde opstelletje van regels. Ik kom maar een rit doen op Zierercoasters denk ik dan, het is niet dat we gaan basejumpen vanaf het Empire State Building...

    Qua attracties heb je die 3 standaard Ziererbanen, waarbij die grote een kopie is van die van Schwaben Park en dus wel een goede rit weggeeft. Verder heb je een dubbele Zierer Freefall, die om de haverklap in panne vielen. Er staat ook zo'n Bloemenmolen maar de soundtrack ontbreekt, waardoor je dus eigenlijk niet weet of je naar boven of naar beneden moet gaan om nat te worden. Dit was ook de enige vorm van 'waterattractie' in het park, we hebben die puur daarvoor 4 keer gedaan. In die hitte daar verlang je echt wel naar een waterattractie. Van de 3 darkrides was er 1 nog dicht. Die met de dino's is een Immersive Tunnel en eigenlijk de beste die ik al deed, de andere was een simulator (vergelijkbaar met de Police Academy in Movieland Studios) maar had een vage film. Voor de rest staat er nog een kleine Disk'o Coaster en een kettingmolen, that's it.

    De horeca was op zich nog wel OK eigenlijk, zowel kwaliteit als ook de prijzen. Alleen kan je niet rondlopen in het park zonder dat in de buurt van ieder restaurant een menukaart onder je neus geduwd wordt. Het (weliswaar vriendelijke) personeel komt zich constant bemoeien met iedere stap dat je zet en het voelt allemaal heel erg geforceerd aan. Het is duidelijk dat ze van de paar aanwezige bezoekers zo veel mogelijk geld willen aftroggelen. Loop je een wachtrij niet in via de ingang maar via de zijkant door onder de touwtjes te kruipen word je teruggefloten. Die wachtrijen zijn véél te lang gemaakt en je kan nergens inkorten.

    Toen we het park verlieten en nog even aan een hek gingen kijken naar boten(?) voor een nieuwe attractie kwam er nog een obscuur security mannetje zich moeien met wat we aan dat hek deden. Niet zomaar even vragen, maar blijven doordrammen over wat we daar deden.

    Het park is niets, zal nooit iets worden maar ik gun het ze daar ook niet. Na 2,5 uur met gierende banden weggereden . Doei!

  10. #50

    Re: [Parc Spirou] 2018 - Nieuw park

    Jammer dat het park zo sfeerloos is, als er elke dag zoveel volk rondloopt zal het er helaas niet beter op worden ...

  11. #51

    Re: [Parc Spirou] 2018 - Nieuw park

    Ik hoor het al ... binnen x en een jaar kan de Plopsa groep een monsterbatje doen op een gigantische boel Zierers ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  12. #52

    Re: [Parc Spirou] 2018 - Nieuw park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik hoor het al ... binnen x en een jaar kan de Plopsa groep een monsterbatje doen op een gigantische boel Zierers ...
    Dan blijft het net zo sfeerloos, maar dan met een paar plastic figuren er xD

  13. #53

    Re: [Parc Spirou] 2018 - Nieuw park

    Wow, lijkt nog triestiger te zijn dan ik eerst dacht. Jammer dat je er dan zoveel geld hebt moeten voor geven!

  14. #54

    Re: [Parc Spirou] 2018 - Nieuw park

    Op Tripadvisor heb ik reacties gelezen dat je blijkbaar een avondticket kan kopen voor 16 euro, maar toen wij daar waren was daar toen althans niks over terug te vinden op de website. Nu goed, het pastte ook niet in de planning om dat park 's avonds te doen en wisten dat we voor 32 euro wat bedrogen gingen uitkomen, maar ik wil ieder park wel bezoeken, hoe slecht het ook is.

    Het gloednieuwe waterpark dat naast Spirou ligt is van dezelfde eigenaar. En alhoewel vanuit Spirou te zien daar ook niet de grote mensenmassa's liepen lopen waterparken altijd wel goed heb ik de indruk. Het ene park zal het andere waarschijnlijk dus wel wat langer kunnen rechthouden. Veel zal afhangen van toekomstige uitbreidingen, ieder jaar zou er minstens 1 volgen, maar als de prijs evenredig gaat meestijgen zie ik het somber in.

  15. #55

    Re: [Parc Spirou] 2018 - Nieuw park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Op Tripadvisor heb ik reacties gelezen dat je blijkbaar een avondticket kan kopen voor 16 euro, maar toen wij daar waren was daar toen althans niks over terug te vinden op de website. Nu goed, het pastte ook niet in de planning om dat park 's avonds te doen en wisten dat we voor 32 euro wat bedrogen gingen uitkomen, maar ik wil ieder park wel bezoeken, hoe slecht het ook is.

    Het gloednieuwe waterpark dat naast Spirou ligt is van dezelfde eigenaar. En alhoewel vanuit Spirou te zien daar ook niet de grote mensenmassa's liepen lopen waterparken altijd wel goed heb ik de indruk. Het ene park zal het andere waarschijnlijk dus wel wat langer kunnen rechthouden. Veel zal afhangen van toekomstige uitbreidingen, ieder jaar zou er minstens 1 volgen, maar als de prijs evenredig gaat meestijgen zie ik het somber in.
    Zelfde eigenaar... heb je dan ook combitickets voor beide parken?
    Ik vind de ticketprijs voor dit jaar al aan de zeer hoge kant, gezien het beperkte aanbod. En ik zie ze hun prijs ook niet een paar jaar behouden als er uitbreidingen gebeuren.

    Hopelijk wordt er snel ingespeeld op de klagende bezoeker...

  16. #56

    Re: [Parc Spirou] 2018 - Nieuw park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Zelfde eigenaar... heb je dan ook combitickets voor beide parken?
    Ik vind de ticketprijs voor dit jaar al aan de zeer hoge kant, gezien het beperkte aanbod. En ik zie ze hun prijs ook niet een paar jaar behouden als er uitbreidingen gebeuren.

    Hopelijk wordt er snel ingespeeld op de klagende bezoeker...
    Nee, die zijn er blijkbaar niet.

  17. #57

    Re: [Parc Spirou] 2018 - Nieuw park

    Van 20 oktober tot 4 november zal de Mine Tower van Ordelman (Antwerpen, Weert,...) in Parc Spirou staan. Zouden ze door hebben dat het attractieaanbod daar totaal ontoereikend is? Zal ook wel wat gekost hebben om die 5 transporten tot in Avignon te laten komen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •