- Parc Astérix vind ik elk bezoek opnieuw leuker. Het is zeker een park wat ik jaarlijks zou kunnen doen, het enige wat mij soms tegen houdt is de drukte. Het is soms gokken op een rustige dag. Ik deed er voor het eerst shows tijdens mijn vorige bezoek en die waren echt van hoog niveau, zeker de acteurs. Had ik eigenlijk totaal niet verwacht want over het algemeen ben ik geen show mens. Dus dat is zeker een top park in Europa wat ik vaak aanraad om te bezoeken.

- Mirabilandia was voor mij ook een verrassing. Ik had me voorbereid op een iets groter Bobbejaanland en dat bleek totaal iets anders te zijn. Ik heb me er beter geamuseerd zelf dan in Gardaland ondanks dat ik het daar zeker ook niet slecht vond. De enige die mij wat misvallen was of liever mij niet verblufte was Katun. Wellicht door te hoge verwachtingen en dat ik liever een compacte inverted heb.

- Parque Warner is voor mij nog zo'n toppark in Europa. Eerlijk gezegd weet ik niet wat het algemeen beeld is bij de fans over dit park, omdat ik er weinig over hoor. Het stijgt de laatste jaren in populariteit en terecht. Lekker in de Spaanse zon genieten van de attracties en zelfs de shows. De eerste keer ging ik twee dagen, die waren gemiddeld druk en toch mooi onze dagen gevuld. Plus het Bobbejaanland abonnement helpt natuurlijk