X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6
  1. #1

    Het grote "bijna land-bingo" topic

    Voordat alles gewist werd op het forum hadden we hier een topic voor en voor de completionisten en verzamelaars zeker een interessant topic om te volgen, denk ik.

    In welk land heb je bingo of bijna de bingo? (en in het geval van Bijna: Hoe veel nog).

    Tip: Voor wie een coaster-count account heeft: Daar kun je een lijst opvragen met (bijna) voltooide landen

    USA mag desgewenst per staat.

    Voorwaarde is dat je wel minimaal 1 credit in het betreffende land hebt. Anders kunnen we allemaal Ijsland wel gaan noemen, maar fair is dat niet

  2. #2

    Re: Het grote "bijna land-bingo" topic

    Topicstarter gaat voor.

    Ik had in het verleden de Bingo in Finland. Dit veranderde toen Power Park een nieuwe baan (junker) zette.

    Huidige Bingos
    Kentucky

    Ik heb bijna bingo in:
    Finland (2 to go)
    Ierland (2 to go)
    Louisiana (2 to go)
    Oklahoma (2 to go)
    Nederland (3 to go)
    Tennessee (3 to go)
    Virginia had ik compleet op 1 na, nu op 3 na


    Voor België geldt dat ik er nog maar liefst 10 moet.

    Eervolle vermelding
    Ik had de bingo ook bijna compleet in de Emiraten, maar in Ferrari World was een baan gesloten (en inmiddels een nieuwe geopend) een baan in Ras al Khaimah was gesloten, een parkje in Al Ain was gesloten op de dag dat we er waren en Motiongate was toen nog niet geopend. Al met al is er meer dan genoeg bij gekomen dat dit niet meer op de "bijna" lijst kan, maar toch een eervolle vermelding verdient.

  3. #3

    Re: Het grote "bijna land-bingo" topic

    Daar ik Alpine coasters en de kaasboerin niet als achtbaan tel, heb ik België volledig- ook de kermisbanen.

    Nederland was enkele jaren terug bijna volledig (nog maar vier coasters te gaan toen), ondertussen is er weer heel wat bijgekomen: zo uit het hoofd moet ik nog 6 vaste coasters en 1 reizende.

    Wel heb ik alle achtbanen die ooit Luxemburgs bezit waren gedaan (een big Apple die nu in BE reist). De enige Amerikaanse staat die ik volledig heb is Kentucky als ik me niet vergis.

  4. #4

    Re: Het grote "bijna land-bingo" topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Daar ik Alpine coasters en de kaasboerin niet als achtbaan tel, heb ik België volledig- ook de kermisbanen.
    Nee hoor, de Belgische kermisbanenbingo zijn we allemaal kwijt en zie ik me niet gauw nog terughalen. Bekijk CC maar eens .

  5. #5

    Re: Het grote "bijna land-bingo" topic

    Ik heb België compleet (de vaste toch, de reizende nog niet), daarmee is alles gezegd
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #6

    Re: Het grote "bijna land-bingo" topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Daar ik Alpine coasters en de kaasboerin niet als achtbaan tel, heb ik België volledig- ook de kermisbanen.
    Dat is uiteraard voor ieders eigen keuze. CC biedt dan ook de optie deze dingen er uit te filteren, maar goed om het er toch even bij te vermelden.


    Wel heb ik alle achtbanen die ooit Luxemburgs bezit waren gedaan (een big Apple die nu in BE reist). De enige Amerikaanse staat die ik volledig heb is Kentucky als ik me niet vergis.
    Kentucky waarschijnlijk om de zelfde reden als mij xD (RFSC)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •