X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Op z'n Eftelings!

  1. #1

    Op z'n Eftelings!

    Informatieborden in de Efteling, iedereen kent ze wel. Deze zijn vaak of zelfs bijna altijd in rijmvorm. Denk maar aan de waarschuwingstest bij bijvoorbeeld Villa Volta:

    "Al oogt deez' Villa lief en mild, daar binnen wordt het toch iets te wild, U lijkt soms over de kop te gaan... Voelt u dan angst? Blijf dan hier staan! En ouders is uw kind nog klein, bedenk het kan wat griezelig zijn..."
    Maar wat voor Efteling en zijn attracties kan, kan natuurlijk ook voor andere parken en hun attracties. Dus, tijd om een beetje creatief te zijn en enkele leuke waarschuwingsborden voor pretparken en hun attracties te verzinnen. Ik zal van start gaan.

    - De laatste jaren kreeg Walibi Belgium steeds vaker klachten van Waalse bezoekers van de attractie Challenge of Tutankhamon. Daar besloot het park wat aan te doen!

    Beste Vlamingen, het is balen,
    hier schiet je niet op irritante Walen!


    - Pulsar is de nieuwste aanwinst en trots van Walibi Belgium. Maar de attractie is nat. En dat weet niet iedereen.

    Pulsar is een waterattractie, snel maar vooral nat. Met watersporen van je tenen tot aan je gat. Sta je aan de uitgang te kijken en zie je iets wat je niet wist? Dat is de natheid van de attractie, want hier heeft niemand in zijn broek gep*st

    - Na een klacht van de afdeling 'verloren voorwerpen' komt Walibi Belgium met een specifieke waarschuwing voor 60-plussers die een ritje willen maken op Psyké Underground!

    Psyké Underground is een attractie voor jong en oud. En we hopen dat die laatste doelgroep het volgende onthoud. Hou alstublieft tijdens de launch gesloten die mond, want voor je het weet, vliegt hier uw kunstgebit in het rond.

    En nu is het aan jullie!

  2. #2

    Re: Op z'n Eftelings!

    Heerlijk oud topic dat terug is!

    "Bobbejaanland - het plezantse land. Een slogan waarin iedereen zich kan vinden, want echte miserie beleef je met je beste vrienden."

    "Dit is ook de eerste keer dat je je kind moet begeleiden om Heidi te kunnen berijden"

  3. #3

    Re: Op z'n Eftelings!

    Het is tijd voor een bordje bij 'De Vleermuis': "Wie aan vasthouden verzaakt, krijgt mogelijk noten gekraakt"

  4. #4

    Re: Op z'n Eftelings!

    Leuk topic! Ik zal ook iets schrijven ter ere van mijn eerste echte achtbaanrit (nee, die onnozele kiddie op Leuven Kermis telt niet mee!)

    Wilt u uw angst voor achtbanen overwinnen?
    Wilt u leren om deze attracties te beminnen?
    Leg dan de wijze raad van uw moeder naast u neer
    En kies deze Bobsleebaan voor uw allereerste keer


    Wie hem niet snapt moet mijn Efteling-TR maar eens lezen (getiteld 'a trip down memory lane')
    Once you sit back, you never go back.

  5. #5

    Re: Op z'n Eftelings!

    "Leidt de decoratieve pracht je in bekoring,
    Besef wel: deze attractie heeft al te vaak een storing"

    Nee, ik zeg niet welke!

  6. #6

    Re: Op z'n Eftelings!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Het is tijd voor een bordje bij 'De Vleermuis': "Wie aan vasthouden verzaakt, krijgt mogelijk noten gekraakt"
    Haha, die is echt goed

  7. #7

    Re: Op z'n Eftelings!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Het is tijd voor een bordje bij 'De Vleermuis': "Wie aan vasthouden verzaakt, krijgt mogelijk noten gekraakt"
    Nog nooit in gezeten, maar ik durf het advies te negeren want ik ben persoonlijk niet bang voor de gevolgen
    Once you sit back, you never go back.

  8. #8

    Re: Op z'n Eftelings!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Nog nooit in gezeten, maar ik durf het advies te negeren want ik ben persoonlijk niet bang voor de gevolgen
    Wees niet hoogmoedig als vrouw! Ook nonchalante dames tonen spoedig berouw!

  9. #9

    Re: Op z'n Eftelings!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Wees niet hoogmoedig als vrouw! Ook nonchalante dames tonen spoedig berouw!
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •