X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 31
  1. #1

    Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Na een heleboel Nederlandse parken afgelopen te hebben zijn ze nu de grens overgestoken voor meer parken... Zo te zien kunnen we wat achter-de-schermen footage verwachten



    Heb nog niet gekeken maar ik wou dit per se snel posten om Looopings voor te zijn met dit "nieuws", hehe

  2. #2

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Na een heleboel Nederlandse parken afgelopen te hebben zijn ze nu de grens overgestoken voor meer parken... Zo te zien kunnen we wat achter-de-schermen footage verwachten



    Heb nog niet gekeken maar ik wou dit per se snel posten om Looopings voor te zijn met dit "nieuws", hehe
    Looopings hun artikel was al geschreven voor de video uitkwam, ze moesten enkel wachten op de link van de video zelf.

    Ik moet bekennen dat ik wel fan ben van StukTV. Ik volg die al sinds het begin op youtube, vandaar dat ik er zeer tolerant over ben. Heb het gevoel dat ik hier een van de weinige ga zijn en dat er een resem negatieve reacties hieronder zullen verschijnen.
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #3

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Is er een moderator in de buurt die dit kan verplaatsen naar "Het Laagste Nieuws"? We moeten die gasten niet meer aandacht geven dan nodig. Geen forumtopic waardig naar mijn mening. Zucht!
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  4. #4

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Nah sorry. Ik ben ook geen fan van hen. Wat ze doen is crimineel: inbreken doe je niet! Hopelijk dient Bobbejaanland klacht tegen hen in en worden ze hier wel vervolgd in tegenstelling tot in Nederland.

    Het zou maar eens fout moeten lopen of er zou eens schade moeten zijn? Wie zal dan verantwoordelijk zijn? En hoeveel simpele zielen zullen de kick ook eens willen beleven om ook zo makkelijk in te breken?

    Geef mij dan maar Gierige Gasten. Die maken leuke, orginele filmpjes!

  5. #5

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Ik ben ook geen fan van hen, mede door de manier waarop er met hen omgegaan wordt. Eerst breken ze in, wat sowieso al illegaal is, en daarna wordt nog eens gedaan alsof ze fantastisch zijn... omdat? Ze dingen doen die niet mogen? Bovendien hebben ze een air van 'niemand kan ons iets maken'. Al zoveel parken hebben ze ingebroken en nooit werd er iets tegen gedaan.

    Nee ik ben geen fan. Ik kijk liever andere video's die over pretparken gaan.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #6

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Hoe zielig is dit zeg. Wat is er nu eigenlijk te zien? Zijn dat die mannen die in voetbalstadions inbreken?

  7. #7
    borisvdd
    Guest

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    "Hallo, ik heb geen leven, een lelijke kop, spreek slecht en wil toch beroemd worden."

  8. #8

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    "Hallo, ik heb geen leven, een lelijke kop, spreek slecht en wil toch beroemd worden."
    ... en om de een of andere bizarre reden is dat nog gelukt ook!

    (zeg wat je wilt, maar ze zijn gewoon bekend hé)

    Ik ga nu niet zeggen dat ik fan ben, maar ik bekijk hun video's wel. En het gebeurt wel dat ik ze echt goed vind. Lang niet allemaal, maar er zijn er wel. "Inbraak"video's behoren daar soms ook toe, omdat je dingen te zien krijgt die je normaal niet ziet. Ik denk dat dat ook voor een groot deel hun succes verklaart. En ze maken niks kapot en stelen niks. Dat is ook belangrijk. (Technisch gezien is het dan ook niet inbreken gezien er van geweld of schade geen sprake is dacht ik, ik geloof dat dit huisvredebreuk genoemd wordt?)

    @simon, dat vind ik dan weer vreemd dat je Gierige Gasten dan wél goed vindt en StukTV niet. Ik bekijk hun video's ook graag, maar wat zij doen is soms gewoon echt diefstal, soms van kleine ondernemingen. Dat vind ik persoonlijk dan wel erger. Ook spelen ze met vertrouwen van mensen en dat vind ik ook erg, op den duur vertrouwt niemand niemand nog als iedereen dat zou doen...

    Zij hebben trouwens ook al "ingebroken" in pretparken, maar zij doen het overdag en genieten vervolgens gratis van de attracties. Is dat dan minder erg?

    (Voordat iemand hier tegen mij uitvliegt of zo, ik probeer ze niet te verdedigen hé mensen. Ik probeer argumenten aan te halen voor een gezonde discussie. )

  9. #9

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Rechtstreeks van op Google:
    Inbraak. Inbraak is het illegaal openbreken van een gebouw of een object om dit binnen te gaan. Als binnengaan niet de bedoeling is, dan spreekt men eenvoudig van vernieling. In juridische taal wordt ook wel over braak gesproken, en geldt het als een strafverzwarende omstandigheid bij diefstal.
    Ik beschouw hun praktijken dus wel als inbraak. Als je goed kijkt naar de video slaan ze op de vlucht en houden ze weinig rekening met de hekkens die er staan. Schade kan hier dus wel voorgevallen zijn. Aan de klok hebben ze ook geprutst, dus kan hier ook schade aan zijn. Hoe ze met die boot naar beneden gleden op het droge kan volgens mij ook niet supergezond zijn (laat staan met het gewicht van 3 volwassen mannen). Gelukkig dat er op tijd een alarm afging, want stel je voor dat ze nog meer geprutst gingen hebben?

    Ik heb lang niet alle video's bekeken - ik ken genoeg interessantere film(pje)s om te bekijken dan waar zij zich mee bezighouden, maar de Gierige Gasten die als kabouters de Efteling betreden of als baby Movie Park Germany betreden vind ik eerder een ludieke actie. Inbreken doen ze hier niet, want het park is open en ze passeren de (personeels)ingang.

    In geval van StukTV klimmen ze over hekkens buiten de openingsuren, dus is dit wel degelijk strafbaarder en inbraak.

  10. #10

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Rechtstreeks van op Google:

    nbraak is het illegaal openbreken van een gebouw of een object om dit binnen te gaan. Als binnengaan niet de bedoeling is, dan spreekt men eenvoudig van vernieling.
    Ik beschouw hun praktijken dus wel als inbraak.
    Ze hebben niks opengebroken, geen deuren geforceerd, hekkens vernield, ... Dus volgens de definitie is dit geen inbraak.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Als je goed kijkt naar de video slaan ze op de vlucht en houden ze weinig rekening met de hekkens die er staan. Schade kan hier dus wel voorgevallen zijn. Aan de klok hebben ze ook geprutst, dus kan hier ook schade aan zijn. Hoe ze met die boot naar beneden gleden op het droge kan volgens mij ook niet supergezond zijn (laat staan met het gewicht van 3 volwassen mannen). Gelukkig dat er op tijd een alarm afging, want stel je voor dat ze nog meer geprutst gingen hebben?
    Dat is iets heel anders. En dat wil ik ook niet goedpraten. Ze hebben trouwens ook gewoon over de glijbaan naar beneden gewandeld, dat is ook gewoon gevaarlijk én kan schade aan de glijbaan als gevolg hebben, net zoals dat droog proberen glijden.

    Als er schade is, is het niet meer dan terecht dat het park hier actie tegen onderneemt. En dan is het beetje respect dat ik voor hun acties heb ook meteen helemaal weg hoor. Enkel omdat ze niks kapotmaken vind ik het minder erg dan ik weet dat ik zou moeten.

    Maar als hier schade is, is het nog steeds geen inbraak, wel vandalisme, en dat kan uiteraard niet. Laat mij daar duidelijk in zijn

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik heb lang niet alle video's bekeken - ik ken genoeg interessantere film(pje)s om te bekijken dan waar zij zich mee bezighouden, maar de Gierige Gasten die als kabouters de Efteling betreden of als baby Movie Park Germany betreden vind ik eerder een ludieke actie. Inbreken doen ze hier niet, want het park is open en ze passeren de (personeels)ingang.

    In geval van StukTV klimmen ze over hekkens buiten de openingsuren, dus is dit wel degelijk strafbaarder en inbraak.
    Volgens mij waren die kabouters ook StukTV hoor... https://www.youtube.com/watch?v=ok0cOg7bVLo

    Gierige Gasten gaan inderdaad gewoon langs de ingang en misleiden de personeelsleden. Wettelijk gezien is dit minder erg, maar los vande wet vind ik het principe wel erger. Allez, nogal lastig uit te leggen, maar begrijp je wat ik bedoel? Nu, dat terzijde. Wat ik wou zeggen met die opmerking, Gierige Gasten gebruiken de attracties nadien nog terwijl ze er niet voor hebben betaald. StukTV niet, aangezien het park dicht is. Maar ik weet ook wel dat dat maar een heel flauw excuus is

  11. #11
    borisvdd
    Guest

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Ik ben gewoon benieuwd wat er gebeurt met die gasten/dat krapuul als een pretpark klacht indient.

  12. #12

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Helaas laat natuurlijke sellectie het de laatste jaren afweten. Noem mij een sadist, maar als er ene met zijn kop voor van het instap punt van Big Bang, met nadruk op Bang, naar beneden donderd kon er nog een glimlach van af, helaas ...

    Ik begin echt stilaan het vliegend schijt te krijgen aan omhooggevallen vloggers en youtubers die alle regels aan hun reet lappen omdat ze denken dat de evenaar door hun hol kruipt. En dan heb je mensen die dat effectief entertainend vinden. Je hebt van soorten nodig zeker?

  13. #13

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    En waar ik dus voor vreesde... Ik weet niet of het verband met elkaar houdt, maar afgelopen zondag werd er weer ingebroken in Bobbejaanland.

    Bron

  14. #14

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    En waar ik dus voor vreesde... Ik weet niet of het verband met elkaar houdt, maar afgelopen zondag werd er weer ingebroken in Bobbejaanland.

    Bron
    Ik snap niet zo goed dat ze dat zo snel na elkaar kunnen laten gebeuren. Is er daar geen nachtwacht ofzo? Zelfs al is je park groot, als er 2 man met zo'n golfkarretje rondrijdt om te controleren en er gaat ergens een (stil) alarm af ben je daar toch op 2 minuten?

    For a starter kunnen ze de hal al beter beveiligen in plaats van de deur open te laten staan natuurlijk.
    Je vois la vie en des biscuits.

  15. #15

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    For a starter kunnen ze de hal al beter beveiligen in plaats van de deur open te laten staan natuurlijk.

    Dat is nu toch ook van de pot gerukt. Op zich zou je je deur wagenwijd open mogen laten staan, degene die inbreekt is altijd schuldig en als enige verantwoordelijk!

  16. #16

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Ik dacht nu toch wel ergens dat er zo een regel / wet / achterpoortje is dat zegt dat je je eigendommen ook steeds moet afsluiten ofzo. Is dat niet hetzelfde / gelijkaardig met het feit dat een niet afgesloten wagen ook strafbaar is op de openbare weg?
    En het feit dat verzekeringsmaatschappijen hun verschuilen achter die muurtjes van je raam stond open, je deur was niet vast etc?? Dat toont toch gewoon een hoop gaten en omlopen in onze maatschappij waardoor je deze absurde situaties verkrijgt?

    Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik het niet oke vind dat er iemand op of aan of in mijn eigendom komt gaande van mijn keuken tot het pretpark in mijn achtertuin (figuurlijk). Op en met mijn eigendom doe ik wat ik wil en als mijn deuren laten openstaan daarbij horen dan zou dat zo moeten kunnen zijn zonder dat een of andere bietekwiet ermee aan de haal gaat of er een bezoekje aan brengt.
    Laatst gewijzigd door ojoh; 20-09-17 om 15:35. Reden: Foutje

  17. #17

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten

    Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik het oke vind dat er iemand op of aan of in mijn eigendom komt gaande van mijn keuken tot het pretpark in mijn achtertuin (figuurlijk).
    Dus je vind het oké als er bij jou ingebroken word?

  18. #18

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Uiteraard niet, ik had me misschreven. Een aandachtig lezer had dat uit de zin die er op volgt ook kunnen afleiden.

  19. #19

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten
    Uiteraard niet, ik had me misschreven. Een aandachtig lezer had dat uit de zin die er op volgt ook kunnen afleiden.
    Goh, je zinnen zijn wel heel lang, ik raad aan om ze af te splitsen. Dat leest een heel stuk duidelijker .

  20. #20

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Hall open of niet vind ik geen excuus. Het terrein is afgesloten, dus moet er niemand binnenlopen. Punt.

    Om het door te trekken naar je thuissituatie... Dan wil dat zeggen dat je je voordeur zou sluiten en om niemand binnen te hebben je ook al je binnendeuren zou sluiten?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •