X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 31 van de 31
  1. #21

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Dat is nu toch ook van de pot gerukt. Op zich zou je je deur wagenwijd open mogen laten staan, degene die inbreekt is altijd schuldig en als enige verantwoordelijk!
    Ik zeg toch niet dat ik het goedkeur? Ik zeg enkel dat het beter beveiligd is als de deur open staat. Ik zeg nergens (letterlijk nergens) dat je onschuldig bent als de deur open zou staan, laat staan dat ik het goedkeur. Ik ben gewoon realistisch over het feit dat het niet bepaald helpt om inbrekers weg te houden als je deur openstaat.
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #22

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    het zou me niet verbazen dat dat daar 's nachts geen kat rondloopt qua bewaking, wat uiteraard geen vrijgeleide is om er binnen te breken. Toen Bobbejaan daar zelf nog woonde, had hij de kennis en het gerief in huis om met ongewenste sujetten korte metten te maken :-).

  3. #23
    borisvdd
    Guest

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Ik snap niet waarom Youtube dergelijke filmpjes toelaat op hun netwerk...
    ZIJ modereren de filmpjes, dus ZIJ zijn verantwoordelijk voor alles wat erop staat. (Net zoals hln.be verantwoordelijk is voor alles wat erop staat, want ze hebben moderatoren)

  4. #24

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Ik snap niet waarom Youtube dergelijke filmpjes toelaat op hun netwerk...
    ZIJ modereren de filmpjes, dus ZIJ zijn verantwoordelijk voor alles wat erop staat. (Net zoals hln.be verantwoordelijk is voor alles wat erop staat, want ze hebben moderatoren)

    YouTube is wel wat groter dan dit forum of hln.be, denk je nu echt dat ze alle video's kunnen screenen? Als een video je niet aanstaat kun je die altijd zelf rapporteren.

  5. #25

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Ik snap niet waarom tweets van Donald Trump, De Wever of den Theo niet van het net worden gehaald ....

    Youtube is net als al die ander social networks een bedrijf dat geld moet verdienen. Filmkes met duizenden hits in no time zullen nooit offline gehaald worden. Net om die reden knijpen ze voor zulke filmpjes met 'misdadige inhoud' een oogje toe. It's all about the money

  6. #26

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Ik snap niet waarom Youtube dergelijke filmpjes toelaat op hun netwerk...
    Er is maar 1 reden: Geld...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    ZIJ modereren de filmpjes, dus ZIJ zijn verantwoordelijk voor alles wat erop staat. (Net zoals hln.be verantwoordelijk is voor alles wat erop staat, want ze hebben moderatoren)
    Uit de gebruiksvoorwaarden van Youtube:
    7.3 U begrijpt en gaat ermee akkoord dat alleen u verantwoordelijk bent voor de door u geplaatste Content en voor de gevolgen van het plaatsen of publiceren daarvan. YouTube onderschrijft Content en/of de daarin gegeven meningen, opvattingen of adviezen niet, en wijst uitdrukkelijk alle aansprakelijkheid in verband Content af.
    en
    7.8 In het geval dat YouTube wetenschap verkrijgt van een mogelijke inbreuk op deze Voorwaarden behoudt YouTube zich het recht voor (doch is niet verplicht) om te beslissen of de Content aan de in de onderhavige voorwaarden vermelde inhoudseisen voldoet, en kan dergelijke door Gebruikers Geplaatste Content verwijderen en/of te allen tijde, zonder voorafgaande kennisgeving en geheel naar eigen goeddunken, de toegang van een Gebruiker voor het plaatsen van Content die in strijd is met de onderhavige voorwaarden, beëindigen.

    Met andere woorden: ZIJ (Ik begrijp niet goed waarom dat in hoofdletters staat, maar soit...) zijn helemaal niet verantwoordelijk en moeten ook niets doen, ze eigenen zich het recht toe om iets te kunnen doen.

  7. #27

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    grensoverschrijdende wetgeving in de EU gaat hier boven waardoor websites verantwoordelijk blijven. Nederland licht in de EU dus alle filmpjes zijn onderhevig aan deze regel.

  8. #28

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Nog 1 keer, beloofd. Hierna doe ik het niet meer!

    Bij hun laatste opdracht ging het mis en werd de politie erbij gehaald:



    De politie gaat er nogal licht mee om. Persoonlijk vind ik dat ze er goedkoop van af gekomen zijn, maar mogelijks is er ook wel één en ander geknipt.

  9. #29

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    maar mogelijks is er ook wel één en ander geknipt.
    Of het één en ander in de handen van die politie geschoven... anders zouden ze wel verboden hebben de beelden online te zetten.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  10. #30
    borisvdd
    Guest

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Een regel in een reglement dat tegen een algemene wet ingaat, is ongeldig.

    Stel je voor dat in een parkreglement zou staan: "Bij het betreden van ons park gaat u ermee akkoord dat onze werknemers u een vuistslag mogen verkopen als u niet ingaat op hun aanwijzingen."

    Als Youtube deze beelden toestaat (en dus publiceert) op hun website, dan zijn ze mee verantwoordelijk. Het is ook de reden waarom plots geen anonieme reacties meer mogen op die site met drie o's.

  11. #31

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    En waar ik dus voor vreesde... Ik weet niet of het verband met elkaar houdt, maar afgelopen zondag werd er weer ingebroken in Bobbejaanland.

    Bron
    Even cru gesteld: StukTV heeft aangetoond in hun video dat er een gat in de omheining is. Als die dieven langs datzelfde gat zijn binnengekomen omdat BJL het na die video van StukTV niet heeft dichtgemaakt, dan is dat gewoon dom van BJL. Ook was er voor het bezoek van StukTV eerder ook al twee keer ingebroken, dus als er dan zelfs na StukTV nog altijd zo weinig bewaking rondloopt, tja... Zoals Joran ook zegt, ik begrijp niet dat dit zo kort op elkaar gewoon kan gebeuren.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •