X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 53

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het coaster rariteiten-cabinet

    Sommigen kennen hier waarschijnlijk wel de naamonbekende coaster die ooit in Technisch Instituut Sint-Jansberg in Maaseik stond. Op zich al een rariteit, maar er is nog zo'n vreemde bijt in de Belgische achtbaangeschiedenis:
    De eveneens naamonbekende coaster uit de Sint-Ursula Speeltuin in Lier. Leuk weetje: als ik me niet vergis heeft forumlid Bobby Turbo deze achtbaan ingestuurd op RCDB. Hoe dan ook, ik heb eens gezocht naar fototjes van die tweede coaster en heb er als bij wonder enkele gevonden:







    Als je deze foto's naast die van de coaster in Sint-Jansberg legt, vind je meer dan enkele gelijkenissen terug. Als je weet dat de studenten van Sint-Jansberg zelf hun attracties maakten, en ook soms voor andere speeltuinen zoals Bokrijk en Hengelhoef, lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat ook deze coaster in Lier van hun hand is.

  2. #2

    Re: Het coaster rariteiten-cabinet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    De eveneens naamonbekende coaster uit de Sint-Ursula Speeltuin in Lier[/URL]. Leuk weetje: als ik me niet vergis heeft forumlid Bobby Turbo deze achtbaan ingestuurd op RCDB. Hoe dan ook, ik heb eens gezocht naar fototjes van die tweede coaster en heb er als bij wonder enkele gevonden.
    Dat klopt volledig. Ik heb hem ingestuurd omdat mijn vader vertelde hoe hij ontelbare ritjes er op gemaakt had als kind. Tof dat je er foto's van gevonden hebt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •