Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
We betaalden een dure kamer om te genieten van de hotelvoordelen (aparte toegang tot het park, fast pass voor 1 attractie, ERT voor hotelgasten in Klugheim na parksluit...), maar NIETS van deze voordelen hebben we ook maar gekregen. Zelf had ik een abonnement van BBJ (waarmee ik korting had) en mijn maat die mee was had zijn werknemerskaart van Boudewijn Seapark (gratis toegang).
................
We dachten nog van Klugheim te genieten, maar we hadden geen bandje en werden dus geweigerd.
Er is in Ling Bao inderdaad een aparte hoteltoegang maar dat is enkel en alleen als je volledige tickets, een terugkomkaart of abonnement hebt. Voor de rest (andere abo's) moet je langs de kassa's.
Voor de hotelvoordelen moet je blijkbaar een ticket kopen, dat staat ook duidelijk in de kamerbeschrijving.
Standaard kamerprijs (zonder Phantasialand)
- ontbijtbuffet
- gratis gebruik van zwembad
- Gratis parkeren (hotelparkeervak

Special preis paket (1overnachting + 1 entree)
Aanbod Special-Preis-Paket 1 inclusief (per persoon):
- 1 dag toegang tot Phantasialand
- 1 overnachting in tweepersoons-/familiekamer
- 1 ontbijtbuffet
- 1 Hotel-Quick-Pass voor 1 attractie voor de gehele familie, zonder wachtbijd
- gratis gebruik van zwembad
- Gratis parkeren (hotelparkeervak)
Het enige waar PHL in de fout gegaan is dat is dat jij met je 50% betaalde entree geen bandje voor Klugheim gekregen hebt alhoewel ik het wel begrijp. Jij zou een bandje krijgen en je gezelschap niet.
We bieden we onze hotelgasten exclusief de mogelijkheid om een half uur na parksluiting een uur lang exclusief de wereldrecordachtbanen TARON en RAIK te beleven. Een uur lang kun je dan lekker veel ritten maken!
Dit aanbod is uitsluitend beschikbaar voor hotelgasten in combinatie met een betaald dagticket voor het park. 2-dagenkaarten, "1x betalen, 2x pret", hotelarrangementen, Erlebnis-Pass, verjaardagsticket en gewonnen tickets gelden ook als dagkaart.