X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 10 van de 10

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Phantasialand hotels: Welke voordelen zijn er ?

    - Phantasialand: Vorig jaar met heel hoge verwachtingen het park bezocht. De hoogste verwachtingen van de hele trip (verder ook Europa-Park, Holiday Park en Movie Park Germany). Alles wat ik kon vinden erover spreekt van superlatieven, terwijl dat bij de andere parken heel wat minder was. We kwamen 's avonds aan in Hotel Ling Bao, waar we een leuke avond gehad hebben en zeer goed geslapen hebben. Het ontbijt 's ochtends was ook meer dan perfect. Alles was dus goed gestart (en op het hotel heb ik ook niets aan te merken). Maar dan begon de donkere kant van het park... We betaalden een dure kamer om te genieten van de hotelvoordelen (aparte toegang tot het park, fast pass voor 1 attractie, ERT voor hotelgasten in Klugheim na parksluit...), maar NIETS van deze voordelen hebben we ook maar gekregen. Zelf had ik een abonnement van BBJ (waarmee ik korting had) en mijn maat die mee was had zijn werknemerskaart van Boudewijn Seapark (gratis toegang). We werden van de hotelbalie naar de hotelingang gestuurd, en van daar naar de hoofdingang, waarna we naar de Sonnekassa gestuurd werden. Daar vond de medewerker het nog gepast om een groepje voorstekers eerder te bedienen dan ons te helpen!
    ........
    We dachten nog van Klugheim te genieten, maar we hadden geen bandje en werden dus geweigerd.
    Laatst gewijzigd door fkl8; 11-09-17 om 11:12.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •