X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 78
  1. #21

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria


    Men start de montage van de lifthill.

  2. #22

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria

    Het laatste stukje lifthill komt op zijn plaats!



  3. #23

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria


  4. #24

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria

    Wat een stalen kunstwerkje! De layout ziet er op deze foto veel 'compacter' uit dan ik van Europese Dive Coasters gewoon ben. Ik ben zeer benieuwd naar deze coaster!

  5. #25

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria



    Ze zijn daar pakjes aan het uitpakken...

  6. #26

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria

    Prachtig hoe de naam van het park op die vesten pronkt! Ik kan me niet direct een ander park inbeelden met zijn naam op de B&M-beugels?

    Wel jammer dat ze voor dit soort beugels kiezen, ben ik eigenlijk niet zo'n fan van.

  7. #27

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria

    Zijn dat de beugels die nu ook al op de wing coasters gebruikt worden? Dan ben ik er ook geen fan van, ik vind de gewone schouderbeugels van B&M een pak beter dan.

  8. #28

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Zijn dat de beugels die nu ook al op de wing coasters gebruikt worden? Dan ben ik er ook geen fan van, ik vind de gewone schouderbeugels van B&M een pak beter dan.
    Helaas begint B&M deze beugels op allerlei banen te gebruiken. Banshee, de inverted van Kings Island, heeft dezd ook, en de hoogste Diving coaster van B&M, Valravn heeft deze ook al ... Zeer spijtige zet idd, want ik zou niet weten wat deze beugels beter maakt dan de originele ...

  9. #29

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria

    Vraagje over de bouwfoto van Waliboy: waarom zitten er gaatjes in die verticale tussenschotten? Ik vind dat zo'n gek gezicht ... maar het zal wel een reden hebben neem ik aan?
    Once you sit back, you never go back.

  10. #30

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria

    voor verlichting, die het treintje volgt liet ik me vertellen.

  11. #31

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    voor verlichting, die het treintje volgt liet ik me vertellen.
    Nu al nieuwsgierig naar dat effect!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  12. #32

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria



    Zoals dit effect ongeveer.

  13. #33

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria

    Vink ik een prachtig effect
    Dit zouden ze meer mogen doen.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

  14. #34

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria

    Als dat inderdaad het effect zou zijn, chapeau. Het is inderdaad opvallend dat nog niet meer parken dit doen. Qua verhaallijn zou dit namelijk perfect passen bij bepaalde achtbanen. Denk maar aan de Wicker Man.

    Ik ben trouwens echt fan van het kleur van de baan. Wat de beugels betreft zie ik er wel een voordeel in: armruimte. Bij de Dive coasters zit ik meestal altijd heel dicht met mijn armen bij mijn "buren" en dat is wel wat irritant. Nadeel is dan dat het misschien wat wegneemt van de krachten van de ritervaring. Ik zie het wel later dit jaar
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  15. #35

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria

    Hopen dat het dat wordt, want ook ik ben echt wel fan van dit effect.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  16. #36

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria

    Wat ben ik toch verliefd op dit park! Als ze hun achtbaan niet in de spotlights zetten door hem op een heuvelwand te plaatsen waardoor hij heel het park domineert, geven ze hem zo'n uitbundige verlichting mee dat je er niet meer naast kan kijken. Liseberg heeft misschien niet overdreven veel coasters, maar ik ben geneigd hen de titel 'Roller Coaster Capital of Europe' desalniettemin te geven. Heerlijke plek!

  17. #37

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria

    RC capital is discutabel. EP, Alton, Blackpool en PortAv. kunnen ook die titel claimen. En binnenkort ook nog PHL, het geval in Zuid-Polen en wie weet ooit ons eigenste Walibi.

    Maar zeer lovenswaardig is dat Lis. met een hoogfrequenterende regelmaat investeert in haast altijd capaciteitsmonsters. Tel er nog hun recente drang naar meer theming bij (Mech. en Loke) en dit stadspark zou toch in elke Europese prepark-fan z'n top-3 moeten staan.

  18. #38

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria

    Deze vond ik ook mooi:

    bron: de facebook-updategroep

  19. #39

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria

    Dat effect met die lichtjes zou niet misstaan in de Efteling. Je zou het kunnen gebruiken als een spoor van vuur, maar ook als een soort "magische slipstream" achter het treintje. Wel jammer dat het effect overdag relatief weinig uit haalt dan. Wellicht iets voor een indoor baan? (bijvoorbeeld bij de donkere delen van de achtbaantjes in de Plopsa Indoor Parken).

  20. #40

    Re: [Liseberg] 2018 - B&M Dive Coaster Valkyria

    Trobles in paradise ...

    De bouw van een heftige nieuwe achtbaan in Zweden loopt vertraging op. Attractiepark Liseberg ondervindt problemen bij het aanleggen van een tunnel voor dive coaster Valkyria. "De kleigrond hier in Zweden maakt het graven van een acht meter diepe tunnel nogal lastig", laat directeur Andreas Andersen aan regionale media weten.

    Valkyria krijgt een loodrechte vrije val van vijftig meter, met een topsnelheid van 105 kilometer per uur. Daarna volgen drie inversies. Een groot deel van de goudkleurige baan staat al overeind. De vijftig meter lange tunnel dreigt echter roet in het eten te gooien.

    Andersen hoopt dat een opening in de zomer haalbaar is. Er is nog geen exacte datum genoemd. "Het is ons grootste, duurste en waarschijnlijk ook meest gecompliceerde project tot nu toe", aldus de directeur.
    Bron: Looopings.nl
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •